انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس
سرخط خبرها

فیلم سینمایی «شیطان صفت» به روایت مهدی صباغ‌زاده

  • کد خبر: ۱۳۱۴۲۲
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
فیلم سینمایی «شیطان صفت» به روایت مهدی صباغ‌زاده
مهدی صباغ‌زاده نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی «شیطان صفت» را می سازد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهدی صباغ‌زاده تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «شیطان صفت» که به تازگی پروانه ساخت آن از سوی سازمان سینمایی صادر شده است، درباره برنامه‌ریزی برای ساخت این فیلم توضیح داد: این فیلم قطعاً به جشنواره فیلم فجر امسال نمی‌رسد و اگر بتوانم این فیلم را با شرایط امروز سرمایه‌گذاری در سینمای ایران به مرحله تولید برسانم، کار شاهکاری انجام داده‌ام.

وی افزود: بنیاد سینمایی فارابی و یا سازمان اوج باید پای کار تولید این پروژه بیایند، چرا که کار، کار سختی است و بعید است سرمایه‌گذار بخش خصوصی بتواند پای کار تولید آن بیاید. این فیلم برای تولید نیاز به حمایت دولتی دارد و ما هم منتظر می‌مانیم تا ببینیم شرایط تولید آن چگونه فراهم می‌شود.

این تهیه‌کننده و کارگردان باسابقه درباره دشواری تولید این پروژه هم توضیح داد: فضاسازی این فیلم مربوط به اواخر سال ۵۶ می‌شود و طبیعتاً رسیدن به حال و هوای شهر تهران در آن مقطع تاریخی، هزینه‌بر است. کل فیلم هم در تهران آن سال‌ها روایت می‌شود. هم داستان فیلم درباره تاریخ معاصر است و هم روایت آن کار در قالب یک ماجرای معمایی و جنایی دشوار و وقت‌گیر خواهد بود.

صباغ‌زاده درباره سخت‌تر شدن شرایط تولید در سینمای ایران هم گفت: تردید نکنید که شرایط بسیار سخت‌تر از گذشته شده است و اوضاع اصلاً برای سرمایه‌گذاری و تولید مناسب نیست. ما برای پروانه ساخت فیلم اقدام کردیم و امیدواریم شرایط آرام و مناسب برای تولید آن پیش بیاید.

وی عنوان کرد: اگر خاطرتان باشد در زمان بحران کرونا هم تولید سینما با شرایط مشابهی مواجه بود و چرخه اکران هم متوقف شده بود. وقتی مخاطب به سینما نمی‌رود، سرمایه‌ای که برای تولید یک فیلم می‌گذارید، به راحتی بازنمی‌گردد. باید شرایط به آرامش برسد تا امکان حضور مردم در سالن‌های سینمایی هم وجود داشته باشد. زمانی که شرایط روحی و روانی مردم در آرامش نباشد، طبیعتاً کمتر هم به سینما می‌روند. در این شرایط طبیعتاً سرمایه‌گذار هم محاسبات خود را دارد. در مقطع کرونا هم ما منتظر ماندیم تا سینماها مجدد بازگشایی شوند و در مقطع فعلی هم باید منتظر آرام‌تر شدن شرایط بمانیم.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->