عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نبرد‌های جذاب در شب دوم از هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا

  • کد خبر: ۱۳۱۴۳۰
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
نبرد‌های جذاب در شب دوم از هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا
هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا درحالی امشب به پایان خواهد رسید که احتمالا به غیر از گروه D، دیگر گروه‌ها با نتایج امشب صعودکننده‌های خود به مرحله بعد را تا حد زیادی خواهند شناخت.

علیرضا وفایی‌نیا | شهرآرانیوز؛ اما نکته جالب آنجاست که در حساس‌ترین بازی در بین هشت مسابقه‌ای که امشب برگزار خواهد شد، یعنی بازی بارسلونا و بایرن‌مونیخ، تقریبا از تلاش برای صعود به مرحله بعد خبری نیست و بلوگرانا فقط با هدف انتقام‌گرفتن از مونیخی‌ها به زمین پا می‌گذارد.

هلندی‌ها در انتظار معجزه

در گروه A لیگ قهرمانان تیم ناپولی با عملکرد درخشان و چهار پیروزی در چهار مسابقه گذشته خود، تکلیف صعودش را خیلی زود مشخص کرده است و بازی امشب آن‌ها مقابل گلاسکورنجرز، تیم بدون امتیاز گروه، برای ناپلی‌ها حساسیت زیادی ندارد. اما تیم اسکاتلندی هنوز کورسوی امیدی برای سوم‌شدن در گروه و راهیابی به لیگ اروپا دارد و همه تلاشش را خواهد کرد که با امتیاز از این بازی خارج شود.

اما دیگر بازی این گروه، یعنی تقابل لیورپول و آژاکس حساسیت بیشتری دارد. با وجود اینکه آژاکس در جدول شش امتیاز از لیورپول رده دومی عقب است، هلندی‌ها امیدوارند با گرفتن سه امتیاز این دیدار خانگی و شکست احتمالی لیورپول در هفته آخر مقابل ناپولی آماده، بتوانند این اختلاف را جبران و به‌عنوان تیم دوم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کنند. البته باتوجه‌به تفاضل گل بهتر لیورپول، این اتفاق به معجزه شبیه خواهد بود.

بلژیکی گمنام در صدر

هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد که در حضور تیم‌های اتلتیکومادرید، پورتو و بایرلورکوزن، تیم گمنام کلوب بورژ بلژیک در پایان هفته چهارم صدرنشین گروه B لقب بگیرد. اما بلژیکی‌ها با عملکرد درخشانشان، با ۱۰ امتیاز تقریبا صعودشان به مرحله بعدی را قطعی کرده‌اند و امشب در خانه به‌مصاف پورتو شش‌امتیازی می‌روند. جالب اینجاست که یاران طارمی دیدار رفت را در خانه با چهار گل به بروژ باخته‌اند و امشب به‌دنبال انتقام خواهند بود. در دیگر بازی این گروه، اتلتیکومادرید چهارامتیازی و بایرلورکوزن سه‌امتیازی در اسپانیا به‌مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم روی کاغذ شانس صعود به مرحله بعد را دارند و همین موضوع، نبرد یاران سیمونه با ژابی‌آلونسو را جذاب خواهد کرد.

بارسا به‌دنبال انتقام

در گروه C لیگ قهرمانان که با حضور بایرن‌مونیخ، بارسلونا و اینتر، گروه مرگ لقب گرفته است، اینترمیلان می‌تواند در بازی امشب و درحالی‌که میزبان تیم بدون امتیاز ویکتوریا پلژن است، با کسب یک پیروزی صعود خودش را به مرحله بعدی قطعی کند. بازی رفت این دو تیم در زمین تیم چکی با نتیجه ۲ بر ۰ به‌سود اینتر تمام شد و به‌نظر نمی‌رسد آبی‌پوشان ایتالیایی برای برد در بازی امشب، کاری سخت پیش‌رو داشته باشند.

در دیگر بازی این گروه هم بارسلونا درحالی میزبان بایرن‌مونیخ خواهد بود که صعودش به مرحله بعد غیرممکن به‌نظر می‌رسد. یاران ژاوی که علاوه بر شکست در بازی رفت این فصل، در فصل‌های گذشته هم بار‌ها در برابر مونیخی‌ها تن به شکست داده‌اند، در بازی امشب احتمالا فقط به‌دنبال انتقام شکست‌های گذشته و کسب یک پیروزی حیثیتی در مقابل باواریایی‌ها خواهند بود.

چهار تیم با شانس صعود

برخلاف سه گروه دیگر، در گروه D هنوز هیچ تیمی نتوانسته است صعودش را به مرحله بعد قطعی کند و درحالی‌که تیم‌ها دو بازی دیگر در پیش دارند، فاصله تیم اول با چهارم فقط سه امتیاز است. در یکی از بازی‌های این گروه، تاتنهام که با هفت امتیاز در صدر قرار دارد، در لندن به‌مصاف اسپورتینگ شش‌امتیازی می‌رود. بازی رفت این دو تیم را تیم پرتغالی با دو گل به‌سود خود پایان داد و حالا لندنی‌ها می‌توانند با پیروزی، هم صعود خود را به مرحله بعد قطعی کند و هم انتقام شکست دور رفت را بگیرد.

در دیگر بازی این گروه هم آینتراخت‌فرانکفورت که با چهار امتیاز در انتهای جدول قرار دارد، میزبان دیگر تیم شش‌امتیازی گروه، یعنی مارسی، خواهد بود. بازی رفت را تیم آلمانی در زمین مارسی با یک گل پیروز شد و حالا فرانسوی‌ها به‌دنبال جبران شکست دور رفت خواهند بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->