کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۵ تیر) + آموزش سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی از افزایش محتوای تخریبی و اخبار جعلی علیه برخی کاندیداها خبر داد اپل با حکم اتحادیه اروپا رسما به نقض قوانین بازارهای دیجیتال متهم شد علت کرش‌کردن و بازنشدن ربات همستر کامبت + راه‌حل رفع مشکل تابستان امسال انفجاری ستاره‌ای رخ می‌دهد که هر ۸۰ سال یکبار ‌تکرار می‌شود فیلم کامل مناظره محسن هاشمی و علی خضریان درباره رقابت پزشکیان و جلیلی در انتخابات ۱۴۰۳ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر) + آموزش تاکنون ۲۱ میلیون کاربر بسته اینترنت رایگان انتخابات را فعال کرده‌اند (۲ تیر ۱۴۰۳) مدیرعامل انویدیا: بخشی از بافت‌های بازی‌های آینده را هوش مصنوعی تولید می‌کند دانشمندان در تحقیقی جدید دریافتند پلک‌زدن نقشی فراتر از روانکاری چشم‌ها دارد بهترین نئوبانک ایرانی کدام است؟ | جدال نفس‌گیر در میدان بانکداری دیجیتال به زودی فقط کاربران پریمیوم می‌توانند از قابلیت پخش زنده شبکه اجتماعی ایکس استفاده کنند HarmonyOS NEXT هواوی رونمایی شد + فهرست دستگاه‌های سازگار کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (شنبه ۲ تیر) استراتژی شهر ۲۴ ساعته پاسخی به دنیای مدرن کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۲ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (جمعه ۱ تیر)
سرخط خبرها

بالاخره رسما تأیید شد: عرضه آیفون ۱۵ با USB-C

  • کد خبر: ۱۳۱۶۵۱
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
بالاخره رسما تأیید شد: عرضه آیفون ۱۵ با USB-C
مدیر اپل رسماً تأیید کرد که آیفون ۱۵ را در سال ۲۰۲۴ با یک درگاه USB-C خواهیم داشت. غول آمریکایی ناچار به پیروی از قوانین اتحادیه اروپا است!

به گزارش شهرآرانیوز - اپل رسماً تأیید کرده که بر اساس قانون جدید تصویب شده در اتحادیه اروپا (که می‌گوید تمام گوشی‌های هوشمند فروخته شده در کشور‌های عضو این اتحادیه باید با پورت شارژ USB-C عرضه شوند) موظف شده که آیفون‌هایش را با پورت تایپ C وارد بازار کند. وقتی خبرنگار وال استریت ژورنال از آقای Greg Joswiak، مدیر مارکتینگ اپل در این جایگزین کردن پورت لایتنینگ سوال کرده، او در پاسخ گفته است که «بدیهی است که ما باید رعایت کنیم و هیچ انتخاب دیگری نداریم».

این خبرنگار طی مصاحبه با Joswiak و معاون بخش نرم افزاری اپل، Craig Federighi همچنین در مورد زمان مورد انتظار برای عرضه یک آیفون مجهز به USB-C به بازار نیز سوال پرسیده که Joswiak در جواب گفته است «اروپایی‌ها زمانبندی را برای مشتریانشان دیکته می‌کنند».

در حال حاضر قانون حکم می‌کند که «تمام گوشی‌ها و تبلت‌ها» باید تا پاییز ۲۰۲۴ از پورت USB-C برای شارژ استفاده کنند». Joswiak در مورد اینکه اپل آیا این کانکتور را روی آیفون‌هایی که خارج از اتحادیه اروپا می‌فروش هم قرار می‌دهد یا خیر، پاسخی نداده است. اما به وضوح مشخص است که اپل نسبت به این تغییرات اجباری خوشحال نیست.

Joswiak توضیح طولانی را در مورد اینکه اپل چه عملکردی در تاریخ داشته و ترجیح داده به مهندسان خودش اعتماد کند به جای اینکه مجبور به پذیرش استاندارد‌های سخت افزاری از سوی قانون‌گذاران شود ارائه کرده است. او در مورد فشار روی اپل برای پذیرش پورت قدیمی microUSB نیز در زمان خودش سخن گفت که همه دیدند چقدر زود از رده خارج شد.

این مقام مسئول می‌گوید آداپتور‌های شارژ با کابل‌های جداشدنی مشکل استانداردسازی را حل کرده‌اند و تغییر پورت لایتنینگ به USB-C در آیفون‌ها، باعث به وجود آمدن زباله‌های الکترونیکی انبوهی می‌شود.

همه این‌ها نشان می‌دهد به این زودی‌ها نباید منتظر یک آیفون بدون پورت باشیم که فقط با روش بی‌سیم شارژ می‌شود. محصولی که از نظر فنی شدنی است. البته خود Joswiak در مورد احتمال عرضه چنین آیفونی صحبت نکرده است.

منبع: گجت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->