داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

مسابقات منطقه‌ای والیبال نشسته جانبازان به میزبانی تربت‌حیدریه برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۱۳۱۷۳
  • ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
مسابقات منطقه‌ای والیبال نشسته جانبازان به میزبانی تربت‌حیدریه برگزار می‌شود
رییس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه گفت: مرحله نخست مسابقات منطقه‌ای لیگ دسته‌ یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان چهارشنبه هفته جاری در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید رضایی در نشست خبری با بیان اینکه نخستین بار در تاریخ ورزش تربت‌حیدریه است که امتیاز برگزاری رقابت‌های منطقه‌ای والیبال نشسته جانبازان نصیب این شهرستان شده است، افزود: در این رقابت‌ها هفت تیم شامل چهار تیم از استان‌های خراسان شمالی، گیلان، مازندران، گلستان، ۲ تیم از تایباد و تیم پیام ارتباطات تربت‌حیدریه از خراسان‌ رضوی حضور دارند.

وی ادامه داد: رقابت‌های لیگ دسته‌ یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور امسال با حضور ۲۷ تیم، در قالب چهار گروه و در سه مرحله از هفته گذشته به میزبانی استان گلستان در گرگان آغاز شد.
وی با بیان اینکه این رقابت‌ها تا جمعه هفته جاری ادامه خواهد داشت گفت: از هر گروه سه تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد و در نهایت تیم‌های اول و دوم جواز ورود به لیگ برتر کشور را دریافت می‌کنند.
رییس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه گفت: ۵۰ درصد اعضای تیم پیام ارتباطات تربت‌حیدریه را جانبازان تشکیل می‌دهند.
تربت‌حیدریه دارای ۳۲ باشگاه ورزشی فعال است که هفت باشگاه مربوط به بانوان و ۲ باشگاه ویژه مردان است و بقیه به صورت مشترک فعالیت دارند. 

بیش از ۱۰ هزار ورزشکار در قالب ۴۰ هیات ورزشی در تربت‌حیدریه فعالیت دارند و شمار بیمه شدگان ورزشی این شهرستان نیز چهار هزار و ۶۷۰ نفر است. 

این شهرستان دارای ۵۴ هزار و ۱۹۴ نفر جوان و معادل سه درصد جمعیت جوانان استان است و از این نظر پنجمین شهرستان استان می‌باشد.

 منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->