کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پرداخت معوقات پرستاران تا ۱۱ دی ماه

  • کد خبر: ۱۳۱۷۸
  • ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
پرداخت معوقات پرستاران تا ۱۱ دی ماه
مدیرکل دفتر ارتقای سلامت و خدمات بالینی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از قول‌های وزیر بهداشت این بوده که تا قبل از روز پرستار تلاش ‌شود دو ماه معوقات پرستاران پرداخت شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مریم رسولی ظهر امروز در حاشیه افتتاح بخش وی.آی.پی بیمارستان کوثر سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای رفع مشکل کمبود پرستار در کشور اظهار کرد: در این راستا، وزیر بهداشت وعده داده است که تا پایان امسال، حدود چهار هزار و ۵۰۰ تا پنج هزار پرستار جذب برنامه نظام سلامت کشور شوند تا باری از دوش جامعه پرستاری برداشته شود.

وی با اشاره به تدوین استانداردهای ارائه خدمات ۶ بیماری در منزل اظهار کرد: این طرح با همکاری معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعرفه‌گذاری شده و ابلاغ خواهد شد.

مدیرکل دفتر ارتقای سلامت و خدمات بالینی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: با اجرای این طرح، پوشش‌دهی بیماران با رضایت بیشتر و ترخیص زودهنگام همراه خواهد بود و بیماران ادامه خدمات خود را در منزل دریافت خواهند کرد.

رسولی با بیان اینکه اغلب بیماری‌های مزمن مشمول این طرح هستند، یادآور شد: بیماران بستری در بخش آی.سی.یو معمولاً پرمشکل‌ترین بیماران هستند و تخت‌های بیمارستانی را اشغال می‌کنند و خانواده این بیماران مصر هستند تا این افراد در منزل مستقر شوند و از این‌رو، این بیماران شامل این طرح خواهند شد.

وی افزود: بیماران مبتلا به سی.وی.ای، سی.یو.پی.دی، بیماران مبتلا به سرطان و همچنین بیماران مبتلا به نارسایی احتقانی قلب شامل این طرح خواهند شد.

مدیرکل دفتر ارتقای سلامت و خدمات بالینی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: همچنین تلاش داریم تا بیماری ایکتر نوزادی را زیرپوشش دربیاوریم تا نوزادان مبتلا به زردی در منزل خدمات فتوتراپی را دریافت کنند.

رسولی از جذب حدود پنج هزار پرستار تا پایان سال برای تقویت چرخه نظام سلامت در کشور خبر داد و افزود: یکی از قول‌های وزیر بهداشت این بوده که تا قبل از روز پرستار تلاش ‌شود دو ماه معوقات پرستاران پرداخت شود.

وی همچنین از اصلاح نظام پرداخت در حوزه پرستاری خبر داد و اظهار کرد: تلاش‌ها در این راستاست تا نظام پرداخت از طرح قاصدک جدا و به شکل دیگری به کمیته‌ای متشکل از صاحب‌نظران پرستاری و... واگذار و این سیستم اصلاح شود.

 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->