نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

نگاهی به عملکرد آزادکاران مشهدی در پایان هفته دوم لیگ‌برتر کشتی

  • کد خبر: ۱۳۲۰۲۶
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
نگاهی به عملکرد آزادکاران مشهدی در پایان هفته دوم لیگ‌برتر کشتی
کشتی‌گیران خراسان کارشان را در مسابقات کشوری شروع کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رقابت‌های لیگ‌برتر کشتی پس از مسابقات کشتی قهرمانی جهان در رده‌های سنی جوانان، امید‌ها و بزرگ‌سالان، حالا جدی‌‎تر و با حساسیت بیشتری دنبال می‌شود؛ مسابقاتی که در دو هفته اول بیشتر تحت‌تأثیر برگزاری این دیدار‌ها چندان با استقبال همراه نمی‌شد و غیبت ملی‌پوشان رده‌های سنی در این پیکار‌ها از جذابیت‌های تلویزیونی آن هم کاسته بود. با وجود این، حالا دیگر انتظار می‌رود از این هفته نمایش آزادکاران لیگ‌برتری روی تشک دایره طلایی بیشتر به چشم بیاید.

حضور آزادکاران ملی‌پوش در تیم‌ها می‌تواند بر جذابیت این مسابقات بیفزاید و این وسط جامعه کشتی خراسان‌رضوی هم دل‌خوش به آزادکارانی است که از این استان در قالب تیم‌های دیگراستان‌ها به روی تشک می‌روند و پرچم خراسان را بالا نگه می‌دارند. اما در دو هفته گذشته سه خراسانی با دوبنده تیم‌های غیرخراسانی به روی تشک رفتند که عملکردشان را شاید بتوان با عبارت «کج‌دار و مریز» تفسیر کرد. سه شکست و چهار پیروزی برای مردانی که هنوز نام کشتی خراسان را در سطح اول کشتی کشور زنده نگه داشته‌اند.

اسماعیل نجاتیان| پهلوان خسته روی تشک

آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم و کهنه‌کار مشهدی شاید یکی از کشتی‌گیرانی باشد که با وجود سن‌وسالش هنوز مورد توجه تیم‌های لیگ‌برتری است؛ کشتی‌گیری که دیگر به دوبنده تیم‌ملی امیدی ندارد، اما همیشه در این سال‌ها کارراه‌انداز بوده است. اسماعیل نجاتیان امسال با دوبنده تیم ستارگان ساری به روی تشک می‌رود و در دو هفته ابتدایی هم برای تیمش دو مبارزه انجام داده است. او در دیدار رفت هفته اول مقابل حسین رمضانیان تن به شکست ۱۰ بر ۸ داد، اما در مبارزه عصر همین روز که مبارزه برگشت تلقی می‌شد، توانست ۳ بر ۲ از سد همین حریف بگذرد تا انتقام گرفته باشد. تیم نجاتیان در دو مبارزه برابر تیم مقاومت البرز به‌ترتیب با نتایج ۸ بر ۲ و ۵ بر ۵ به برتری رسید.

امیرحسین مقصودی| پرنوسان، بدشانس

آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم خراسانی که امسال برای تیم مقاومت البرز به روی تشک می‌رود، در این دو هفته سه مبارزه انجام داده است. او در هفته اول رقابت‌ها یک‌بار برای تیمش مقابل ستارگان ساری به میدان رفت و مبارزه نزدیکی با علی‌اکبر زرودی داشت؛ مبارزه‌ای که درنهایت ۲ بر ۲ مساوی به پایان رسید، اما کسب امتیاز آخر توسط آزادکار تیم حریف، موجب شد تا شکست در کارنامه این آزادکار ثبت شود. مقصودی در هفته دوم رقابت‌ها دو بار برای تیمش به میدان رفت؛ دو مبارزه جانانه، اما متفاوت با آرمین مجیدی، آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم تیم شهدای پاس ساری. او در بازی اول ۵ بر ۰ از سد حریف گذشت، اما در کمال تعجب بازی عصر را به همین کشتی‌گیر ۶ بر ۰ واگذار کرد!

طا‌ها خمینه| جوان و آینده‌دار

کشتی‌گیر جوان و سنگین‌وزن دیگر کشتی مشهد که امسال در لیگ‌برتر به روی تشک می‌رود، طا‌ها خمینه است؛ پسر ۹۷ کیلوگرمی که همین چندماه پیش در اردوی تیم‌ملی جوانان بود، اما درنهایت نتوانست همراه تیم‌ملی عازم رقابت‌های جهانی شود. خمینه که از آینده‌داران کشتی مشهد تلقی می‌شود، امسال برای تیم دانشگاه آزاد اسلامی به روی تشک می‌رود.

او در این دو هفته دو بار روانه میدان شده که بار اول در وزن خودش توانسته است با نتیجه قاطع ۹ بر ۲ برابر امیررضا فتحی از نیروی زمینی ارتش به برتری برسد و در مبارزه دوم در یک وزن بالاتر، یعنی ۱۲۵ کیلوگرم، ۶ بر ۵ به امیررضا صحرایی از انبوه‌سازان هوتن باخته است! اینکه چرا خمینه در یک وزن بالاتر به میدان رفته، سؤالی است که سرمربی تیم دانشگاه آزاد باید به آن پاسخ بدهد و دلیلش مشخص نیست!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->