وزیر میراث فرهنگی: ظرفیت گردشگری استان‌های آسیب‌دیده در جنگ، احیا می‌شود صدور هشدار سطح نارنجی برای مشهد و ۱۹ مرکز استان در پی پیش‌بینی خیزش گرد و خاک (۱۶ تیر ۱۴۰۴) چند توصیه‌ از سوی وزارت بهداشت درمورد روزهای گرد و غبار زمان اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان صندوق نفت مشخص شد کشف ۱۱۰ کیلوگرم حشیش در مرز سراوان چگونه از گرمازدگی پیشگیری کنیم؟ پایان مرمت سرای گمرک در بازار وکیل شیراز (۱۶ تیر ۱۴۰۴) کاهش آمار گردشگری در خلیل‌آباد خراسان‌ رضوی به دلیل عدم روشنایی مناسب اژه‌ای: نظام جمهوری اسلامی ایران قدردان مردم سلحشور و متعهد کشور است مشاهده همزمان ۵ یوزپلنگ آسیایی در پارک ملی توران + فیلم (۱۶ تیر ۱۴۰۴) آغاز ابلاغ اینترنتی دعوتنامه هیئت تجدیدنظر تامین اجتماعی (۱۶ تیرماه ۱۴۰۴) استخدام ۸۵ هزار نفر در آموزش و پرورش از طریق آزمون استخدامی شهریه مدارس باید با توجه به وضعیت معیشت منطقه‌ای تعیین شود نرخ بلیت قطار از هواپیما سبقت گرفت! ۶ پرونده آثار تاریخی ایلام در مسیر ثبت در فهرست ملی کشور پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی امروز (دوشنبه، ۱۶ تیر ۱۴۰۴) | از شدت گرمای هوا کاسته می‌شود جزئیات جدید درمورد نوبت دوم کنکور (۱۶ تیر ۱۴۰۴) معاون گردشگری: بحران‌های سیاسی و اجتماعی در حوزه مدیریت گردشگری فرصت است نه تهدید! تهیه شناسنامه جزایر خلیج فارس برای حفاظت زیست‌محیطی راهکار‌هایی عملی برای صرفه‌جویی آب در تابستان هنگام استفاده از کولر‌های آبی | هوشمندانه خنک شوید صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در خراسان رضوی در پی پیش‌بینی افزایش وزش باد (۱۶ تیر ۱۴۰۴) بازنشستگان تأمین‌اجتماعی: زمان پرداخت معوقات فروردین‌ماه ۱۴۰۴ بازنشستگان را مشخص کنید جزئیات دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی (۱۶ تیر ۱۴۰۴) تسهیلات ویژه برای فرهنگیان آسیب دیده در جنگ ۱۲ روزه چند توصیه بهداشتی در پی خیزش گرد و خاک پیوند قلب با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد (۱۶ تیر ۱۴۰۴) درگیری کلان‌شهر تهران با پدیده گرد و غبار تا پایان تابستان ۱۴۰۴ اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۶ تیر ۱۴۰۴) هشدار سازمان غذا و دارو درباره کالا‌های قاچاق و تقلبی
سرخط خبرها

مشاهده سوابق بیمه‌پردازی تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری+ لینک سامانه

  • کد خبر: ۱۳۲۰۴۹
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
مشاهده سوابق بیمه‌پردازی تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری+ لینک سامانه
بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی برای اطلاع از سوابق بیمه‌پردازی خود نیازی به مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی نداشته و می‌توانند در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان، ضمن مشاهده سوابق بیمه‌پردازی، اشکال در سوابق یا فقدان بخشی از سوابق بیمه‌پردازی را هم پیگیری کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، در حال حاضر بالغ بر ۴۰ مورد از خدمات بیمه‌ای و درمانی پرمخاطب سازمان تأمین‌اجتماعی در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان در دسترس بیمه‌شدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران است و برای دریافت این خدمات، نیازی به مراجعه حضوری به شعب نیست.

محمد محمدی، مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین‌اجتماعی، ارائه گزارش‌های متنوع از سوابق بیمه‌پردازی را یکی از پرمخاطب‌ترین خدمات قابل ارائه در این سامانه معرفی کرد و گفت: مشاهده سوابق، مشاهده ریز دستمزد، مشاهده عنوان شغلی و مشاهده میانگین دستمزد دو سال آخر و همچنین اعلام سوابق به مؤسسات، در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی به صورت رایگان در دسترس است و بیمه‌شدگان می‌توانند پس از ثبت‌نام در این سامانه به نشانی Es.tamin.ir، سوابق بیمه‌پردازی خود را در قالب‌های مختلف از طریق منوی بیمه‌­شدگان / خدمات سابقه و انتخاب گزینه‌های مربوطه، مشاهده و دریافت کنند.

وی با بیان اینکه اعتراض به سوابق موجود یا اعتراض به سوابق ناموجود نیز از طریق همین سامانه قابل طرح و پیگیری است، افزود: بیمه‌شدگان می‌توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی سازمان نسبت به مشاهده سوابق پرداخت حق بیمه خود اقدام و پس از مشاهده سوابق، در صورت مغایرت یا اشکال در رابطه با روز‌های کارکرد (کسری روز‌های کارکرد) از طریق منوی بیمه‌­شدگان / خدمات سابقه / اعتراض به سوابق دارای کسری کارکرد، با انتخاب ردیف دارای اشکال و با استفاده از کلید ویرایش، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند و پس از اطمینان از صحت روز‌های کارکرد، کلید تائید را انتخاب کنند تا درخواست بررسی و تعیین تکلیف سوابق به صورت الکترونیکی به شعبه مربوطه ارسال شود.

محمدی همچنین اضافه کرد: اعتراض به سوابق ناموجود نیز در همین سامانه قابل طرح است و بیمه‌شدگان در صورتی‌که قسمتی یا کل سوابق مربوط به یک کارگاه (یک شعبه) در سامانه نمایش داده نمی‌شود، می‌توانند از طریق منوی بیمه­‌شدگان / خدمات سابقه / اعتراض به سوابق ناموجود، فرم مربوط به اطلاعات سابقه خود را تکمیل و پس ازانتخاب کلید تائید، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام و کد پیگیری دریافت کنند و سپس از طریق کد پیگیری دریافت شده (در زمان ثبت درخواست) نسبت به پیگیری اعتراض خود از طریق منوی تامین‌اجتماعی من / درخواست‌های من و استفاده از کلید عملیات اقدام کنند.

مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در مواردی برخی سازمان‌ها، نهادها، دستگاه‌های دولتی و... و. از بیمه‌شدگان می‌خواهند که گزارش سوابق بیمه‌ای خود را ارائه کنند؛ در این موارد و برای اعلام سابقه به سازمان‌ها و مؤسسات، بیمه‌شدگان می‌توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی سازمان، وارد منوی بیمه‌شدگان/ خدمات سابقه/ اعلام سابقه به مؤسسات شده و نوع اعلام سابقه خود را انتخاب و بر روی گزینه ارسال به صندوق شخصی کلیک کنند و سپس وارد منوی تأمین‌اجتماعی من / صندوق شخصی من شده و با انتخاب ردیف مربوط به سابقه درخواستی خود و استفاده از کلید عملیات و صدور مجوز استعلام، زمان معتبر بودن سابقه خود را تعیین کنند؛ در این صورت سیستم، یک رمز ۱۲ رقمی به آن درخواست اختصاص می‌دهد.

بیمه‌شدگان می‌توانند رمز ۱۲ رقمی را به همراه کد ملی خود به مرجع موردنظر (سازمان‌ها، نهاد‌ها و...) ارائه کنند و سازمان یا موسسه درخواست‌کننده نیز می‌تواند جهت مشاهده سوابق بیمه­‌شده به نشانی Es.tamin.ir مراجعه و بر روی لینک پنل مخصوص دستگاه‌های دولتی و مرجع استعلامات رسمی، کلیک کرده و با درج کد ملی و رمز ارائه شده، تمامی سوابق بیمه­‌شده را مشاهده و در صورت نیاز نسخه چاپی آن را دریافت کند.

خدمات مربوط به سابقه بیمه‌پردازی از طریق برنامه کاربردی (اپلیکیشن) "تأمین‌اجتماعی من" که برای استفاده در گوشی‌های تلفن همراه طراحی شده است نیز قابل دریافت بوده و این برنامه کاربردی که تنها اپلیکیشن رسمی و مورد تأیید سازمان تأمین‌اجتماعی است، در هفته تأمین‌اجتماعی سال جاری رونمایی شده و کلیه بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به نشانی hamrah.tamin.ir برای دریافت و دانلود نسخه اندروید آن اقدام یا با مراجعه به نشانی فوق و همچنین نشانی اینترنتی hamrah.tamin.ir/pwa از نسخه وب این نرم‌افزار که نیاز به دانلود ندارد، استفاده کنند.

بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین در صورت داشتن هر گونه ابهام یا مشکل در زمینه خدمات غیرحضوری سازمان، می‌توانند در تمامی ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته با مرکز ارتباطات و نظارت مردمی این سازمان با شماره ۱۴۲۰ تماس برقرار کنند.

سامانه ۱۴۲۰، مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی است که به منظور ثبت سوالات، شکایات، پیشنهادات و انتقادات مردمی راه‌انداری شده است.

«تأمین اجتماعی من» نیز به عنوان تنها اپلیکیشن رسمی و مورد تأیید سازمان تامین اجتماعی با حضو مدیرعامل و جمعی از مدیران این سازمان روز دوشنبه و در نخستین روز از هفته تأمین اجتماعی (۲۰ تا ۲۶ تیر ماه) رونمایی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->