هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای تشدید گرما در خراسان رضوی و ۳۰ استان دیگر عروسک‌های لبوبو چطور برای نسل زد تبدیل به یک نماد اجتماعی شد؟ تشخیص زودهنگام افسردگی با یک دماسنج ساده! آیا ادارات بوشهر روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه (۷ و ۸ مرداد) تعطیل است؟ درباره انواع خطرناک بیماری هپاتیت و راه های پیشگیری و درمان | عفونت زرد فشار خون خودتان کم نشود آقای وزیر! مسقف شدن پارکینگ‌های عمومی با پنل‌های خورشیدی رئیس سازمان محیط زیست: بحران‌های محیط زیستی با راهکارهای ضربتی برطرف نمی‌شوند خودداری برخی مشاوران املاک از ارائه برگه رسمی معامله | قولنامه هست، اما هولوگرام ندارد! به فرد گرمازده آب‌قند و شربت ندهید ذخایر خونی خراسان رضوی رو به کاهش است رئیس سازمان هواشناسی: خشکسالی با بارورسازی ابر‌ها درمان نمی‌شود آیا استعفای رئیس صندوق بازنشستگی کشوری صحت دارد؟ خسارت ۱۴ هزار میلیارد تومانی مصرف دخانیات بر نظام سلامت زمین لرزه ۴ ریشتری در عسلویه بوشهر (۵ مرداد ۱۴۰۴) اهدای عضو بانوی جوان مرگ مغزی در مشهد به ۶ بیمار زندگی دوباره بخشید (۵ مرداد ۱۴۰۴) ویدئو | ورود گرد و خاک شدید به مشهد از سمت جاده کلات (۵ مرداد ۱۴۰۴) رئیس سازمان نظام پرستاری کشور مطرح کرد: کاهش میزان مهاجرت پرستاران | فوق‌العاده خاص روی میز دولت مانده است آمادگی هلال احمر خراسان رضوی برای خدمت‌رسانی در ایام اربعین ضرورت اصلاح جدی ساختار هیئت‌های بدوی و تجدیدنظر تامین اجتماعی در مشهد و خراسان رضوی پیش‌بینی دقیق هواشناسی با برج راداری مشهد بازنشستگان خطاب به مدیرعامل تأمین‌اجتماعی: مگر معوقات بازنشستگان چقدر است که پرداخت آن را چهار ماه عقب انداخته‌اید ورود حدود ۳۰ هزار معلم جدید به مدارس از مهر ۱۴۰۴ | ادامه فعالیت ۴۰ درصد از فرهنگیان بازنشسته کشف محموله بزرگ مواد اولیه ساخت موادمخدر صنعتی توسط پلیس مرزبانی از معوقات حقوق فروردین ۱۴۰۴ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی چه خبر؟ مرمت قدیمی‌ترین مدرسه تاریخی کاشمر از ابتدای مرداد ۱۴۰۴ شر مهندس سارق از  سر خودرو‌های مشهد کم شد موزه ملی ملک پس از جنگ ۱۲ روزه بازگشایی شد (۵ مرداد ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

مشاهده سوابق بیمه‌پردازی تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری+ لینک سامانه

  • کد خبر: ۱۳۲۰۴۹
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
مشاهده سوابق بیمه‌پردازی تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری+ لینک سامانه
بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی برای اطلاع از سوابق بیمه‌پردازی خود نیازی به مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی نداشته و می‌توانند در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان، ضمن مشاهده سوابق بیمه‌پردازی، اشکال در سوابق یا فقدان بخشی از سوابق بیمه‌پردازی را هم پیگیری کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، در حال حاضر بالغ بر ۴۰ مورد از خدمات بیمه‌ای و درمانی پرمخاطب سازمان تأمین‌اجتماعی در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان در دسترس بیمه‌شدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران است و برای دریافت این خدمات، نیازی به مراجعه حضوری به شعب نیست.

محمد محمدی، مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین‌اجتماعی، ارائه گزارش‌های متنوع از سوابق بیمه‌پردازی را یکی از پرمخاطب‌ترین خدمات قابل ارائه در این سامانه معرفی کرد و گفت: مشاهده سوابق، مشاهده ریز دستمزد، مشاهده عنوان شغلی و مشاهده میانگین دستمزد دو سال آخر و همچنین اعلام سوابق به مؤسسات، در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی به صورت رایگان در دسترس است و بیمه‌شدگان می‌توانند پس از ثبت‌نام در این سامانه به نشانی Es.tamin.ir، سوابق بیمه‌پردازی خود را در قالب‌های مختلف از طریق منوی بیمه‌­شدگان / خدمات سابقه و انتخاب گزینه‌های مربوطه، مشاهده و دریافت کنند.

وی با بیان اینکه اعتراض به سوابق موجود یا اعتراض به سوابق ناموجود نیز از طریق همین سامانه قابل طرح و پیگیری است، افزود: بیمه‌شدگان می‌توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی سازمان نسبت به مشاهده سوابق پرداخت حق بیمه خود اقدام و پس از مشاهده سوابق، در صورت مغایرت یا اشکال در رابطه با روز‌های کارکرد (کسری روز‌های کارکرد) از طریق منوی بیمه‌­شدگان / خدمات سابقه / اعتراض به سوابق دارای کسری کارکرد، با انتخاب ردیف دارای اشکال و با استفاده از کلید ویرایش، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند و پس از اطمینان از صحت روز‌های کارکرد، کلید تائید را انتخاب کنند تا درخواست بررسی و تعیین تکلیف سوابق به صورت الکترونیکی به شعبه مربوطه ارسال شود.

محمدی همچنین اضافه کرد: اعتراض به سوابق ناموجود نیز در همین سامانه قابل طرح است و بیمه‌شدگان در صورتی‌که قسمتی یا کل سوابق مربوط به یک کارگاه (یک شعبه) در سامانه نمایش داده نمی‌شود، می‌توانند از طریق منوی بیمه­‌شدگان / خدمات سابقه / اعتراض به سوابق ناموجود، فرم مربوط به اطلاعات سابقه خود را تکمیل و پس ازانتخاب کلید تائید، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام و کد پیگیری دریافت کنند و سپس از طریق کد پیگیری دریافت شده (در زمان ثبت درخواست) نسبت به پیگیری اعتراض خود از طریق منوی تامین‌اجتماعی من / درخواست‌های من و استفاده از کلید عملیات اقدام کنند.

مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در مواردی برخی سازمان‌ها، نهادها، دستگاه‌های دولتی و... و. از بیمه‌شدگان می‌خواهند که گزارش سوابق بیمه‌ای خود را ارائه کنند؛ در این موارد و برای اعلام سابقه به سازمان‌ها و مؤسسات، بیمه‌شدگان می‌توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی سازمان، وارد منوی بیمه‌شدگان/ خدمات سابقه/ اعلام سابقه به مؤسسات شده و نوع اعلام سابقه خود را انتخاب و بر روی گزینه ارسال به صندوق شخصی کلیک کنند و سپس وارد منوی تأمین‌اجتماعی من / صندوق شخصی من شده و با انتخاب ردیف مربوط به سابقه درخواستی خود و استفاده از کلید عملیات و صدور مجوز استعلام، زمان معتبر بودن سابقه خود را تعیین کنند؛ در این صورت سیستم، یک رمز ۱۲ رقمی به آن درخواست اختصاص می‌دهد.

بیمه‌شدگان می‌توانند رمز ۱۲ رقمی را به همراه کد ملی خود به مرجع موردنظر (سازمان‌ها، نهاد‌ها و...) ارائه کنند و سازمان یا موسسه درخواست‌کننده نیز می‌تواند جهت مشاهده سوابق بیمه­‌شده به نشانی Es.tamin.ir مراجعه و بر روی لینک پنل مخصوص دستگاه‌های دولتی و مرجع استعلامات رسمی، کلیک کرده و با درج کد ملی و رمز ارائه شده، تمامی سوابق بیمه­‌شده را مشاهده و در صورت نیاز نسخه چاپی آن را دریافت کند.

خدمات مربوط به سابقه بیمه‌پردازی از طریق برنامه کاربردی (اپلیکیشن) "تأمین‌اجتماعی من" که برای استفاده در گوشی‌های تلفن همراه طراحی شده است نیز قابل دریافت بوده و این برنامه کاربردی که تنها اپلیکیشن رسمی و مورد تأیید سازمان تأمین‌اجتماعی است، در هفته تأمین‌اجتماعی سال جاری رونمایی شده و کلیه بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به نشانی hamrah.tamin.ir برای دریافت و دانلود نسخه اندروید آن اقدام یا با مراجعه به نشانی فوق و همچنین نشانی اینترنتی hamrah.tamin.ir/pwa از نسخه وب این نرم‌افزار که نیاز به دانلود ندارد، استفاده کنند.

بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین در صورت داشتن هر گونه ابهام یا مشکل در زمینه خدمات غیرحضوری سازمان، می‌توانند در تمامی ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته با مرکز ارتباطات و نظارت مردمی این سازمان با شماره ۱۴۲۰ تماس برقرار کنند.

سامانه ۱۴۲۰، مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی است که به منظور ثبت سوالات، شکایات، پیشنهادات و انتقادات مردمی راه‌انداری شده است.

«تأمین اجتماعی من» نیز به عنوان تنها اپلیکیشن رسمی و مورد تأیید سازمان تامین اجتماعی با حضو مدیرعامل و جمعی از مدیران این سازمان روز دوشنبه و در نخستین روز از هفته تأمین اجتماعی (۲۰ تا ۲۶ تیر ماه) رونمایی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->