سانحه رانندگی در خواف خراسان رضوی هشت مصدوم برجای گذاشت (۲ آذر ۱۴۰۳) قتل فجیع جوان ۲۳ ساله تهرانی به جرم دفاع از ناموس تصادف در مسیر سبزوار- خوشاب یک کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت (۲ آذر ۱۴۰۳) کاهش مصرف آب در مشهد، نتیجه اقدامات فرهنگی موثر است مسمومیت ۶ عضو یک خانواده با گاز مونوکسید کربن در نزدیکی مشهد (۲ آذر ۱۴۰۳) ۸ محصول غیرمجاز آرایش چشم اعلام شد برخی جاده‌های خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲ آذر ۱۴۰۳) آیا میتوان با زن مبتلا به ایدز ازدواج کرد؟ پروازهای ایران‌ایر به فرودگاه استانبول روزانه شد جزییات حادثه سقوط آسانسور یک ساختمان مسکونی در خیابان قائم مشهد واژگونی خودرو در بجستان خراسان رضوی یک کشته برجای گذاشت (۲ آذر ۱۴۰۳) دستگیری ۳۸۶ متهم به سرقت در اجرای طرح اقتدار امنیت اجتماعی در مشهد زمان برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۴ اعلام شد تلاش‌های ماندگار استاد باقرزاده در توسعه دانشگاه فردوسی و رفاه دانشجویان اختصاص ۲.۲ هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام سیستان و بلوچستان آخرین اخبار از تأثیر معدل در کنکور توصیه‌هایی برای محافظت در برابر آلودگی هوا واژگونی خودرو در بولوار وکیل‌آباد مشهد بدون مصدوم و محبوس تنها نشانه پوکی استخوان «شکستگی» است ستاد حقوق بشر به تصویب قطعنامه پیشنهادی کانادا علیه ایران اعتراض کرد اختلافات مالی بین ۳ دوست در تهران منجر به قتل شد شمارش معکوس برای روشن‌شدن تنور نانوایی در محله عمار یاسر مشهد اعترافات مردی که همسرش را با کلنگ در مشهد به قتل رساند + عکس پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه، یکم آذر ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در غالب نقاط استان نگرانی وزیر بهداشت از روند نزولی زادوولد در کشور | ثبت کمتر از یک میلیون تولد در سال ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین اجتماعی فعلاً بیمه تکمیلی ندارند! (یکم آذر ۱۴۰۳) | لطفاً بیمار نشوید انجام ۱۵۰۰ عمل جراحی برای مجروحان حادثه لبنان در ایران تأکید معاون وزیر نیرو بر ضرورت اعمال مدیریت مصرف آب در مشهد افزایش مرگ‌ومیر ناشی از «هاری» در ایران کمبود برخی تجهیزات پزشکی در مشهد که حیات بیمار را به خطر می ‎اندازد
سرخط خبرها

مشاهده سوابق بیمه‌پردازی تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری+ لینک سامانه

  • کد خبر: ۱۳۲۰۴۹
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
مشاهده سوابق بیمه‌پردازی تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری+ لینک سامانه
بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی برای اطلاع از سوابق بیمه‌پردازی خود نیازی به مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی نداشته و می‌توانند در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان، ضمن مشاهده سوابق بیمه‌پردازی، اشکال در سوابق یا فقدان بخشی از سوابق بیمه‌پردازی را هم پیگیری کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، در حال حاضر بالغ بر ۴۰ مورد از خدمات بیمه‌ای و درمانی پرمخاطب سازمان تأمین‌اجتماعی در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان در دسترس بیمه‌شدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران است و برای دریافت این خدمات، نیازی به مراجعه حضوری به شعب نیست.

محمد محمدی، مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین‌اجتماعی، ارائه گزارش‌های متنوع از سوابق بیمه‌پردازی را یکی از پرمخاطب‌ترین خدمات قابل ارائه در این سامانه معرفی کرد و گفت: مشاهده سوابق، مشاهده ریز دستمزد، مشاهده عنوان شغلی و مشاهده میانگین دستمزد دو سال آخر و همچنین اعلام سوابق به مؤسسات، در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی به صورت رایگان در دسترس است و بیمه‌شدگان می‌توانند پس از ثبت‌نام در این سامانه به نشانی Es.tamin.ir، سوابق بیمه‌پردازی خود را در قالب‌های مختلف از طریق منوی بیمه‌­شدگان / خدمات سابقه و انتخاب گزینه‌های مربوطه، مشاهده و دریافت کنند.

وی با بیان اینکه اعتراض به سوابق موجود یا اعتراض به سوابق ناموجود نیز از طریق همین سامانه قابل طرح و پیگیری است، افزود: بیمه‌شدگان می‌توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی سازمان نسبت به مشاهده سوابق پرداخت حق بیمه خود اقدام و پس از مشاهده سوابق، در صورت مغایرت یا اشکال در رابطه با روز‌های کارکرد (کسری روز‌های کارکرد) از طریق منوی بیمه‌­شدگان / خدمات سابقه / اعتراض به سوابق دارای کسری کارکرد، با انتخاب ردیف دارای اشکال و با استفاده از کلید ویرایش، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند و پس از اطمینان از صحت روز‌های کارکرد، کلید تائید را انتخاب کنند تا درخواست بررسی و تعیین تکلیف سوابق به صورت الکترونیکی به شعبه مربوطه ارسال شود.

محمدی همچنین اضافه کرد: اعتراض به سوابق ناموجود نیز در همین سامانه قابل طرح است و بیمه‌شدگان در صورتی‌که قسمتی یا کل سوابق مربوط به یک کارگاه (یک شعبه) در سامانه نمایش داده نمی‌شود، می‌توانند از طریق منوی بیمه­‌شدگان / خدمات سابقه / اعتراض به سوابق ناموجود، فرم مربوط به اطلاعات سابقه خود را تکمیل و پس ازانتخاب کلید تائید، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام و کد پیگیری دریافت کنند و سپس از طریق کد پیگیری دریافت شده (در زمان ثبت درخواست) نسبت به پیگیری اعتراض خود از طریق منوی تامین‌اجتماعی من / درخواست‌های من و استفاده از کلید عملیات اقدام کنند.

مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در مواردی برخی سازمان‌ها، نهادها، دستگاه‌های دولتی و... و. از بیمه‌شدگان می‌خواهند که گزارش سوابق بیمه‌ای خود را ارائه کنند؛ در این موارد و برای اعلام سابقه به سازمان‌ها و مؤسسات، بیمه‌شدگان می‌توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی سازمان، وارد منوی بیمه‌شدگان/ خدمات سابقه/ اعلام سابقه به مؤسسات شده و نوع اعلام سابقه خود را انتخاب و بر روی گزینه ارسال به صندوق شخصی کلیک کنند و سپس وارد منوی تأمین‌اجتماعی من / صندوق شخصی من شده و با انتخاب ردیف مربوط به سابقه درخواستی خود و استفاده از کلید عملیات و صدور مجوز استعلام، زمان معتبر بودن سابقه خود را تعیین کنند؛ در این صورت سیستم، یک رمز ۱۲ رقمی به آن درخواست اختصاص می‌دهد.

بیمه‌شدگان می‌توانند رمز ۱۲ رقمی را به همراه کد ملی خود به مرجع موردنظر (سازمان‌ها، نهاد‌ها و...) ارائه کنند و سازمان یا موسسه درخواست‌کننده نیز می‌تواند جهت مشاهده سوابق بیمه­‌شده به نشانی Es.tamin.ir مراجعه و بر روی لینک پنل مخصوص دستگاه‌های دولتی و مرجع استعلامات رسمی، کلیک کرده و با درج کد ملی و رمز ارائه شده، تمامی سوابق بیمه­‌شده را مشاهده و در صورت نیاز نسخه چاپی آن را دریافت کند.

خدمات مربوط به سابقه بیمه‌پردازی از طریق برنامه کاربردی (اپلیکیشن) "تأمین‌اجتماعی من" که برای استفاده در گوشی‌های تلفن همراه طراحی شده است نیز قابل دریافت بوده و این برنامه کاربردی که تنها اپلیکیشن رسمی و مورد تأیید سازمان تأمین‌اجتماعی است، در هفته تأمین‌اجتماعی سال جاری رونمایی شده و کلیه بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به نشانی hamrah.tamin.ir برای دریافت و دانلود نسخه اندروید آن اقدام یا با مراجعه به نشانی فوق و همچنین نشانی اینترنتی hamrah.tamin.ir/pwa از نسخه وب این نرم‌افزار که نیاز به دانلود ندارد، استفاده کنند.

بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین در صورت داشتن هر گونه ابهام یا مشکل در زمینه خدمات غیرحضوری سازمان، می‌توانند در تمامی ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته با مرکز ارتباطات و نظارت مردمی این سازمان با شماره ۱۴۲۰ تماس برقرار کنند.

سامانه ۱۴۲۰، مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی است که به منظور ثبت سوالات، شکایات، پیشنهادات و انتقادات مردمی راه‌انداری شده است.

«تأمین اجتماعی من» نیز به عنوان تنها اپلیکیشن رسمی و مورد تأیید سازمان تامین اجتماعی با حضو مدیرعامل و جمعی از مدیران این سازمان روز دوشنبه و در نخستین روز از هفته تأمین اجتماعی (۲۰ تا ۲۶ تیر ماه) رونمایی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->