نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی سازمان ملل: پاک‌سازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجرنشده احتمالاً ۱۴ سال طول بکشد اعلام آمادگی روسیه برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران انسیه خزعلی: دشمن درحال ترویج معضل بی هویتی در بین جامعه است رئیس جمهور چین برقراری صلح جهانی را مسئولیت واشنگتن و پکن دانست رئیسی: آماده تبادل ظرفیت‌ها با کشور‌های آفریقایی هستیم پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا موافقت کرد آیت‌الله علم‌الهدی: بازگرداندن عناصر ناپاک خارجی به معنای جذب نیست | میدان‌داری مردم و دولت، پیش‌نیاز تحول فرهنگی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: اجرای طرح نور ماموریت قانونی فراجا است رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان فاش شد بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی اعتراضات گسترده دانشجویی به جنایات رژیم صهیونیستی| ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی بازداشت شدند وزیر کشور: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس هستیم شش مرزبان ایرانی آزاد شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جزئیات توقیف نفتکش خارجی ۱۱ میلیون لیتری سوخت قاچاق در خلیج‌فارس+ فیلم

  • کد خبر: ۱۳۲۱۸۴
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
جزئیات توقیف نفتکش خارجی ۱۱ میلیون لیتری سوخت قاچاق در خلیج‌فارس+ فیلم
رئیس‌کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک فروند نفتکش خارجی حامل ۱۱میلیون لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی قهرمانی اظهار کرد: در راستای اجرای دستور قضایی، دلاورمردان منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به توقیف یک فروند نفتکش خارجی حامل ۱۱ میلیون لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس اقدام کردند.


بیشتر بخوانید: 

جزئیات جدید از ضربه سخت سپاه به قاچاقچیان سوخت| نفتکش خارجی سر شبکه باند قاچاق سازمان‌یافته بود


رئیس‌کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه ارزش محموله این نفتکش بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان است، گفت: توقیف شناور مذکور پس از یک ماه کار دقیق فنی و اطلاعاتی انجام شده است.

قهرمانی با اشاره به تشکیل پرونده در خصوص تخلفات شناور مذکور و ارجاع آن به بازپرس ویژه، خاطرنشان کرد: کاپیتان و خدمه این نفتکش خارجی نیز جهت تکمیل روند تحقیقات و سیر مراحل قانونی در بازداشت به‌سر می‌برند. محموله ۱۱ میلیون لیتری نفتکش خارجی توقیف‌شده معادل ۵ هزار و پانصد خودروی نیسان و حدود ۱۱۰ فروند لنج است.

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تصریح کرد: با توجه به اینکه بر اساس اخبار و اطلاعات واصله، فعالیت برخی از شرکت‌های متخلف در زمینه بانکرینگ سوخت محرز شده است، به‌منظور صیانت از حقوق قانونی دولت نسبت به برخورد قضایی با آن‌ها اقدام خواهد شد. شناور‌هایی که به این نفتکش متخلف سوخت رسانی کرده‌اند نیز مورد پیگرد قضایی قرار می‌گیرند.

قهرمانی متذکر شد: در راستای اجرای مواد ۲۰ و ۲۲ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، قاچاقچیان علاوه بر محکومیت به حبس تا ۱۰ برابر ارزش سوخت مکشوفه جریمه می‌شوند و شناور دخیل در امر قاچاق نیز به‌نفع دولت ضبط خواهد شد.

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد: اقدامات مجرمانه قاچاقچیان سوخت که در هماهنگی با بیگانگان به تاراج سرمایه‌های ملی مبادرت می‌کنند از زیر چتر اطلاعاتی دستگاه قضایی و ضابطین مخفی نخواهد ماند و مجازات مرتکبان چنین جرایمی قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->