ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

ایلان ماسک تیک آبی توئیتر را پولی می‌کند

  • کد خبر: ۱۳۲۲۷۷
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
ایلان ماسک تیک آبی توئیتر را پولی می‌کند
ایلان ماسک حالا مالک توییتر است و در یکی از اولین اقدامات خود می‌خواهد سرویسی ایجاد کند که کاربران توییتر در ازای پرداخت مبلغی به صورت ماهانه هویت خود را احراز کنند.

به گزارش شهرآرانیوز - ایلان ماسک حالا مالک توییتر است و در یکی از اولین اقدامات خود ضرب‌الاجل مهمی به کارمندان این شرکت داده است. او می‌خواهد کاربران توییتر در ازای پرداخت مبلغی به صورت ماهانه هویت خود را احراز کنند و اگر این قابلیت تا تاریخ مشخصی آماده نشود، نیرو‌ها اخراج خواهند شد.

منابع آگاه به امور داخلی توییتر می‌گویند این تصمیم، سرویس توییتر بلو را که سرویس حق اشتراک ماهانه ۴.۹۹ دلاری این شرکت است، تغییر می‌دهد. این سرویس می‌خواهد امکان احراز هویت کاربران را فراهم کند و به همین خاطر هزینه خود را به ۱۹.۹۹ دلار ماهانه می‌رساند.

بر اساس این طرح، کاربران تاییدشده فعلی تا ۹۰ روز فرصت پیدا می‌کنند که اشتراک توییتر بلو را بخرند، در غیر این صورت تیک آبی خود را از دست خواهند داد. از کارمندانی که روی این پروژه کار می‌کنند هم خواسته شده تا این قابلیت را تا تاریخ ۱۶ آبان آماده کنند یا آماده خروج از شرکت باشند.

ایلان ماسک بار‌ها گفته بود که شیوه احراز هویت اکانت‌ها و مقابله با بات‌ها باید تغییر کند. او دیروز در توییتی اعلام کرد که کل فرآیند احراز هویت در حال حاضر در دست تغییر قرار گرفته است. نمایندگان توییتر هنوز واکنشی به این گزارش نشان نداده‌اند.

ماسک با کمک مهندسانی که به عنوان مشاور با خود از تسلا آورده، قصد دارد بسیاری از مدیران میانه و مهندسانی را که در چند وقت اخیر مشارکتی در کد توییتر نداشته‌اند، اخراج کند. خروج این نیرو‌ها احتمالا از همین هفته آغاز خواهد شد، چرا که مدیران در حال تهیه فهرست نیرو‌های مربوطه هستند. افزون بر این، کارمندان این شبکه اجتماعی از زمان ورود ماسک به شرکت با پروژه‌های جدیدی روبرو شده‌اند.

سرویس توییتر بلو حدود یک سال پیش راه‌اندازی شد. ماسک در نظر دارد که در آینده حدود نیمی از درآمد‌های شرکت را از همین سرویس تامین کند.

منبع: دیجیاتو به نقل از ورج

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->