تمدید ثبت‌نام ازدواج دانشجویی

  • کد خبر: ۱۳۲۳۵
  • ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
تمدید ثبت‌نام ازدواج دانشجویی
ثبت‌نام بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی تا ۳۰ دی‌ماه امسال تمدید شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دانشجویانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی نشده‌اند، می‌توانند تا ۳۰ دی‌ماه امسال برای ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند.

طرح همسفر تا بهشت، ویژه دانشجویان شرکت‌کننده در بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی برگزار می‌شود که در این مراسم زوج‌های دانشجو به مدت سه روز در مشهد مقدس اقامت خواهند داشت و ملاک شرکت در مراسم ازدواج دانشجویی، دانشجو بودن حداقل یکی از زوجین در زمان عقد بوده و در مواردی که هر دو زوج دانشجو هستند، فقط یکی از آن‌ها به‌عنوان داوطلب اصلی ثبت‌نام می‌کند.

شرایط و ضوابط ثبت‌نام در بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی شامل زمان ثبت‌نام برای زوج‌های دانشجو از اول تا ۳۰ آذرماه امسال بوده و تاریخ عقد مجاز برای ثبت‌نام از ابتدای پارسال تا پایان ماه‌جاری است که واجدان شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح، از طریق لینک ازدواج دانشجویی که در سایت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه درج شده است، اقدام کنند.

پرینت ثبت‌نام اینترنتی، اصل عقدنامه، اصل شناسنامه زوجین، اصل کارت ملی زوجین و اصل کارت دانشجویی داوطلب اصلی از جمله مدارک مورد نیاز برای تایید مدارک زوجین است.

دانشجویان باید مدارک خود را تا یک هفته پس از ثبت‌نام برای تایید به دبیرخانه ازدواج دانشجویی (جنب سالن همایش‌های بین‌المللی غدیر، دبیرخانه ازدواج دانشجویی) ارائه کنند و ویرایش اطلاعات ثبت‌نام شده توسط خود داوطلب و صرفا قبل از تایید ثبت‌نام مقدور است.

دبیرخانه ازدواج دانشجویی از روز یکشنبه، از ساعت ۹ الی ۱۲ پذیرای شرکت‌کنندگان ازدواج دانشجویی خواهد بود و دانشجویان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن دبیرخانه ازدواج دانشجویی، ۰۲۴۳۳۰۵۴۲۷۶ تماس حاصل کنند.

منبع: ایسنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->