کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

کاوه رضایی در چه صورتی استقلالی می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۳۲۸۵۳
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۴
کاوه رضایی در چه صورتی استقلالی می‌شود؟
راه استقلالی شدن ستاره تیم تراکتور در نیم فصل مشخص شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، با اینکه صحبت از بازگشت کاوه رضایی به استقلال است و اینکه وی می‌تواند بدون دردسر به استقلال بازگردد اما این اتفاق قرار نیست رخ دهد. این بازیکن که به دلیل مشکلات موجود در استقلال ناچار شد به تراکتورسازی برود در حال حاضر قرار است به استقلال بازگردد و نیم فصل دوم را در این تیم سپری کند اما مدیران تراکتور مانع این اقدام شدند.

برخی معتقدند که این بازیکن بدون مانع می‌تواند بازگشت خود را عملی کند و به رضایت مدیران تیم تبریزی نیاز ندارد اما اعلام شده که این موضوع صحت ندارد و رضایی قرارداد یکساله دارد و اگر توافقی انجام نشود این بازیکن باید در تراکتور بماند.

این بازیکن باید مبلغی را به تراکتوری‌ها پرداخت کند تا بتواند رضایت آنها را جلب کند اما این در حالی است که باید دید مدیران جدید استقلال اقدامات لازم را برای این بازیکن انجام می‌دهند یا نه. این در حالی است که ساپینتو برای نیم فصل دوم روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده و بارها اعلام کرده رضایی را می‌خواهد و بازیکنان لیست مازاد در این پست را کنار می‌گذارد تا شرایط بازگشت رضایی فراهم شود. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->