جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد
سرخط خبرها

باران رحمت از فردا سه شنبه بر سر خراسانی‌ها

  • کد خبر: ۱۳۲۸۹
  • ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
باران رحمت از فردا سه شنبه بر سر خراسانی‌ها
هواشناسی خراسان رضوی پیش‌بینی کرد که از سه‎‌شنبه بارش‌ها در سطح استان گسترش می‌‎یابد و تا پایان هفته به صورت بارش باران و برف خواهد بود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ هواشناسی خراسان رضوی با توجه به بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی تحلیل کرد که امروز شاهد بارش‌هایی پراکنده و خفیف در نواحی شمالی استان هستیم که انتظار می‌رود از فردا سه‌شنبه، بارش‎ها در سطح استان به‌تدریج گسترش یافته و به‌طور متناوب و با شدت و ضعف تا روز‌های پایانی هفته به‌صورت بارش باران و برف در غالب نقاط ادامه می‌یابد.

همچنین طی این مدت در نیمه جنوبی استان با توجه به رگباری‌بودن بارش‌ها احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب دور از انتظار نیست. ضمن اینکه در ساعاتی افزایش سرعت وزش باد در سطح استان با احتمال کولاک در محور‌های سردسیر و کوهستانی نیز پیش‌بینی می‌شود. همچنین در ساعات شب و اوایل روز پدیده مه به‌صورت گسترده‌ای تشکیل و منجر به کاهش دید خواهد شد.

بر اساس این گزارش، طی ۲۴ ساعت گذشته زاوه با کمینه دمای ۵- درجه سلسیوس سرد‎ترین و خواف با بیشینه دمای ۱۷ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهر‌های استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مشهد مقدس به ترتیب ۳ و ۱۲ درجه سلسیوس بوده است.

همچنین بیشترین مقدار بارش از ایستگاه هواشناسی کلات نادر حدود ۱ میلی‌متر و بیشترین سرعت وزش باد از بردسکن با سرعت ۳۲ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->