حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

استقلال از محمد نادری شکایت می‌کند؟

  • کد خبر: ۱۳۲۹۲۹
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
استقلال از محمد نادری شکایت می‌کند؟
باشگاه استقلال احتمالا از بازیکن پیشین خود شکایت خواهد کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در میان انبوهی از بدهی‌های باشگاه استقلال، یک پرونده قدیمی باعث ناراحتی مدیران این باشگاه شده است. محمد نادری که دو فصل پیش از پرسپولیس به استقلال پیوست، تحت قرارداد باشگاه کورتریک بلژیک بود و باید پول رضایت‌نامه این بازیکن پرداخت می‌شد.

قرارداد نادری توسط فردی به نام عبدیان که عضو هیئت مدیره استقلال بود در شرکت خود در قزوین بسته شد و در آن چهره‌هایی مثل اسماعیل خلیل‌زاده و حجت نظری که دیگر اعضای هیئت مدیره بودند، حضور داشتند، ولی خبری از احمد مددی مدیرعامل وقت باشگاه نبود چرا که او با اعضای هیئت مدیره استقلال اختلاف داشت.

قرارداد به نحوی بسته شد که از پولی که به نادری پرداخت می‌شد بخشی از رضایت‌نامه کورتریک بلژیک پرداخت شود که ظاهرا نادری قسط آخر را نمی‌پردازد. این مبلغ که گفته می‌شود بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار دلار است، برای استقلال دردسری ایجاد نکرده است، اما قطعا با شکایت باشگاه بلژیکی روبرو خواهد شد.

باشگاه استقلال تاکنون دوبار به نادری اخطار داد که پول رضایت‌نامه را بدهد اما اقدامی از سوی بازیکن سابق آبی‌پوشان صورت نگرفت. باشگاه کورتریک نیز به استقلال اخطار داده که باید زودتر پول را بدهد. به همین دلیل، مسئولان استقلال از این بازیکن به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرده‌اند تا بلکه این مشکل را حل کنند. نادری هنوز به این اتفاقات واکنشی نشان نداده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->