حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با سه بمب آتش‌زا حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی بازداشت ۱۰۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به جنایت‌های صهیونیست‌ها رئیس اداره قرآن، عترت و نماز ارتش: تقویت مراکز قرآنی، کمک به نشر قرآن در جامعه است سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد سردار سلامی: همه کشور‌های دنیا با جنگ ضعیف می‌شوند، اما جمهوری اسلامی ایران با جنگ‌قوی‌تر شد وزیر خارجه آمریکا در تل‌آویو: حالا وقت توافق است رئیسی در هیئت‌دولت بر فراهم‌کردن زمینه حضور هر‌چه‌گسترده‌‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس تأکید کرد وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی ویدئو | بخش‌هایی از هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب چین تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی را آغاز کرد کاهش ۲۶۷ میلیون دلاری کمک‌ها به نماینده سازمان ملل در فلسطین ترامپ بار دیگر اعضای ناتو را تهدید کرد نخست‌وزیر اوکراین از برنامه خرید ۳۰۰ هزار پهپاد جدید خبر داد یک مقام سازمان ملل حمله به رفح را «یک تراژدی غیرقابل وصف» دانست دبیرکل سازمان ملل دستور داد؛ درباره گور‌های جمعی در رفح تحقیق شود اسرائیل: حزب‌الله از مرز‌ها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم زلنسکی: انتظار داریم پس از پایان جنگ به عضویت ناتو درآییم گروسی به ایران می‌آید رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است + فیلم و تصاویر
سرخط خبرها

بزرگترین شرکت گاز آلمانی، ۴۰ میلیارد یورو ضرر کرد

  • کد خبر: ۱۳۲۹۳۲
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
بزرگترین شرکت گاز آلمانی، ۴۰ میلیارد یورو ضرر کرد
بزرگترین واردکننده گاز آلمان یعنی شرکت یونیپر از زیان خالص ۴۰ میلیارد یورویی (۳۹ میلیارد دلار) تا ماه سپتامبر خبر داد و دلیل اصلی آن را کاهش واردات گاز از روسیه عنوان کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بزرگترین واردکننده گاز آلمان یعنی شرکت یونیپر روز پنجشنبه از زیان خالص ۴۰ میلیارد یورویی (۳۹ میلیارد دلار) تا ماه سپتامبر خبر داد و دلیل اصلی آن را کاهش واردات گاز از روسیه عنوان کرد.

این شرکت در بیانیه‌ای مطبوعاتی در وب‌سایت خود نوشت: کاهش تحویل گاز روسیه تأثیر نامطلوب قابل توجهی بر نتایج یونیپر در ۹ ماه اول سال ۲۰۲۲ داشته است...

یونیپر افزود: زیان خالص بر اساس استاندارد‌های بین المللی گزارشگری مالی در حدود ۴۰ میلیارد یورو برآورد می‌شود که شامل تقریباً ۱۰ میلیارد یورو از هزینه‌های انجام شده برای حجم (گاز وارداتی برای) جایگزینی و تقریباً ۳۱ میلیارد یورو از ضرر‌های پیش بینی شده آتی ناشی از اثرات ارزش‌گذاری روی مشتقات و ذخیره‌سازی‌های مربوط به کاهش گاز روسیه تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ می‌شود.

یونیپر همچنین اعلام کرد که عرضه گاز روسیه به این شرکت در سه ماهه سوم به طور کامل متوقف شد و این شرکت مجبور شد گاز را در بازار نقدی با قیمت های بسیار بالاتر خریداری کند.

تینا تووملا، مدیر مالی این شرکت در بیانیه‌ای در مورد این گزارش، گفت: یونیپر مدتی است که گاز را با قیمت های بسیار بالاتر تهیه می کند و همانطور که مشخص است، ضررهای قابل توجهی را به ثبت رسانده است، زیرا بار هزینه های جایگزینی برای تهیه گاز جدید به مصرف کنندگان منتقل نمی‌شود.

یونیپر یکی از شرکت های انرژی اتحادیه اروپا است که بیشترین آسیب را از کاهش عرضه انرژی از روسیه متحمل شده است. قرار است تا پایان سال جاری میلادی یک بسته کمکی 30 میلیارد یورویی از دولت آلمان دریافت کند که منجر به ملی شدن این غول انرژی خواهد شد.

گزارش ها حاکی است که برلین نگران است اگر این شرکت نتواند سرپا بماند، می تواند تأثیر دومینویی بر بخش انرژی آلمان داشته باشد.

به گزارش رویترز، زیان خالص گزارش شده یونیپر یکی از بزرگترین زیان‌ها در تاریخ شرکت‌های آلمان است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->