رسانه آمریکایی: واشنگتن برای کاهش تنش در منطقه پیام‌هایی برای ایران ارسال کرده است واکنش طیب نیا به انتخاب عارف به عنوان معاون اول پزشکیان محسن حاجی‌میرزایی، رئیس‌دفتر مسعود پزشکیان، کیست؟ + سوابق محمد مخبر انتصاب عارف به معاون اولی رئیس جمهور را تبریک گفت رئیس دفتر جدید رئیس جمهوری اسلامی ایران منصوب شد + جزئیات محمدرضا عارف، معاون اول مسعود پزشکیان کیست؟ + بیوگرافی و سوابق محمدرضا عارف به عنوان معاون اول دولت مسعود پزشکیان منصوب شد + حکم انتصاب تمجید ارتش عراق از آموزش‌های نظامی افسران عراقی در دوره‌های عالی نظامی در ایران سازمان ملل: خواستار خویشتن‌داری تل‌آویو-بیروت هستیم رهبر معظم انقلاب: انقلاب اسلامی دخالت در امور کشور را به مردم هدیه کرد | خداوند رئیس‌جمهور عزیز جدیدمان را توفیق بدهد و اهداف عالی را محقق کند + فیلم سخنگوی شورای نگهبان: ریاست جمهوری پزشکیان همزمان با تنفیذ آغاز خواهد شد وزیر کشور در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری: دوره ۳۵روزه انتخابات متأثر از فضای اندوه‌بار شهادت رئیس‌جمهور خدوم و همراهانش بود پزشکیان در مراسم تنفیذ: سپاسگزار رهبر معظم انقلاب و خاک پای ملت شریف ایران هستم | قول می‌دهم با تمام وجود به مردم خدمت کنم+ فیلم متن حکم تنفیذ مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران + فیلم به یاد شهید رئیسی؛ از تنفیذ تا شهادت مراسم تنفیذ و اعطای حکم رئیس جمهور منتخب توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی + عکس و فیلم اهدای «شرح نهج‌البلاغه» نوشته رهبرمعظم انقلاب به رئیس جمهور منتخب کار رسمی دولت چهاردهم، امروز پس از تنفیذ توسط رهبر معظم انقلاب، آغاز می‌شود حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مزارع شبعا (۷ مرداد ۱۴۰۳) کشته شدن یک نظامی اسرائیلی دیگر در نوار غزه واکنش‌ها به کشتار «مجدل شمس» توسط اسرائیل
سرخط خبرها

بزرگترین شرکت گاز آلمانی، ۴۰ میلیارد یورو ضرر کرد

  • کد خبر: ۱۳۲۹۳۲
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
بزرگترین شرکت گاز آلمانی، ۴۰ میلیارد یورو ضرر کرد
بزرگترین واردکننده گاز آلمان یعنی شرکت یونیپر از زیان خالص ۴۰ میلیارد یورویی (۳۹ میلیارد دلار) تا ماه سپتامبر خبر داد و دلیل اصلی آن را کاهش واردات گاز از روسیه عنوان کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بزرگترین واردکننده گاز آلمان یعنی شرکت یونیپر روز پنجشنبه از زیان خالص ۴۰ میلیارد یورویی (۳۹ میلیارد دلار) تا ماه سپتامبر خبر داد و دلیل اصلی آن را کاهش واردات گاز از روسیه عنوان کرد.

این شرکت در بیانیه‌ای مطبوعاتی در وب‌سایت خود نوشت: کاهش تحویل گاز روسیه تأثیر نامطلوب قابل توجهی بر نتایج یونیپر در ۹ ماه اول سال ۲۰۲۲ داشته است...

یونیپر افزود: زیان خالص بر اساس استاندارد‌های بین المللی گزارشگری مالی در حدود ۴۰ میلیارد یورو برآورد می‌شود که شامل تقریباً ۱۰ میلیارد یورو از هزینه‌های انجام شده برای حجم (گاز وارداتی برای) جایگزینی و تقریباً ۳۱ میلیارد یورو از ضرر‌های پیش بینی شده آتی ناشی از اثرات ارزش‌گذاری روی مشتقات و ذخیره‌سازی‌های مربوط به کاهش گاز روسیه تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ می‌شود.

یونیپر همچنین اعلام کرد که عرضه گاز روسیه به این شرکت در سه ماهه سوم به طور کامل متوقف شد و این شرکت مجبور شد گاز را در بازار نقدی با قیمت های بسیار بالاتر خریداری کند.

تینا تووملا، مدیر مالی این شرکت در بیانیه‌ای در مورد این گزارش، گفت: یونیپر مدتی است که گاز را با قیمت های بسیار بالاتر تهیه می کند و همانطور که مشخص است، ضررهای قابل توجهی را به ثبت رسانده است، زیرا بار هزینه های جایگزینی برای تهیه گاز جدید به مصرف کنندگان منتقل نمی‌شود.

یونیپر یکی از شرکت های انرژی اتحادیه اروپا است که بیشترین آسیب را از کاهش عرضه انرژی از روسیه متحمل شده است. قرار است تا پایان سال جاری میلادی یک بسته کمکی 30 میلیارد یورویی از دولت آلمان دریافت کند که منجر به ملی شدن این غول انرژی خواهد شد.

گزارش ها حاکی است که برلین نگران است اگر این شرکت نتواند سرپا بماند، می تواند تأثیر دومینویی بر بخش انرژی آلمان داشته باشد.

به گزارش رویترز، زیان خالص گزارش شده یونیپر یکی از بزرگترین زیان‌ها در تاریخ شرکت‌های آلمان است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->