غیبت آقاسی در جام حذفی پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش
سرخط خبرها

سرمربی قندکاترین آمل: ما را تهدید کردند که باید دیدار با فرش‌آرا برگزار شود

  • کد خبر: ۱۳۲۹۴۳
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶
سرمربی قندکاترین آمل: ما را تهدید کردند که باید دیدار با فرش‌آرا برگزار شود
سرمربی قندکاترین آمل گفت: تاخیر یک ساعته در آغاز بازی سبب شد از پرواز خود جا بمانیم. با تهران تماس گرفته‌ایم و ما را تهدید کرده‌اند که باید حتما بازی را برگزار کنیم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، جواد اصغری مقدم پس از پیروزی تیمش مقابل فرش‌آرای مشهد بیان کرد: علی‌رغم پیروزی در این دیدار از نحوه برگزاری بازی ناراحت هستیم. این دیدار در ابتدا قرار بود در ساعت ۱۶ آغاز شود، اما به دلیل برنامه پخش زنده تلویزیونی به ساعت ۱۶:۱۵ موکول شد. با وجود آنکه بلیت پرواز داشتیم تاخیر این دیدار را پذیرفتیم.

وی ادامه داد: پس از آن هواداران به سالن بازی هجوم آورده که سبب توقف بازی تا ساعت ۱۶:۳۰ شد. هر بازی اصول و قواعد خودش را دارد. چراغ قرمز همیشه قرمز است. وقتی مجوزی صادر نشده و قرار است بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شود، باید هواداری در سالن وجود نداشته باشد. آگر باز هم هوادار آمده و بابت آن بازی به تاخیر خورده، در تایم مقرر شده سوت آغاز بازی را بزنید.

سرمربی قندکاترین آمل اضافه کرد: ناظر بازی باید احساس مسئولیت کند. از این موضوع دلخوریم و اتفاقی که در نیمه نخست برای تیم ما رخ داد به دلیل آشفتگی تمرکز بازیکنانم بود. در ساعت ۱۶:۱۵ آماده بازی بودیم، اما در ساعت ۱۷ سوت آغاز بازی زده شده است.

اصغری مقدم گفت: این تاخیر سبب شد از پرواز‌های خود جا بمانیم و ۲۵ نفر از عوامل تیم باید با اتوبوس به آمل بازگردند که ممکن است بازی آتی را هم از دست بدهیم. ناظر بازی باید این مسائل را مدیریت کند. با تهران تماس گرفته‌ایم و ما را تهدید کرده‌اند که باید حتما بازی را برگزار کنیم. ناظر بازی بگوید که مطابق تشخیص خود باید این دیدار برگزار شود، اما زمان آن را مشخص کند. در حال حاضر مسئولیت بلیت‌های سوخته پرواز تیم ما با چه کسی است؟ ما مطابق ساعت ۱۶:۱۵ برنامه‌ریزی کرده بودیم، اما ناظر بازی می‌گوید که جا ماندن تیم ما از پرواز به او ارتباطی ندارد.

وی در خصوص عملکرد داوری افزود: متاسفانه داور عملکرد خوبی نداشت و سوت‌های مدیریتی می‌زد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->