نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

ساپینتو برای استقلال بازیساز می‌خواهد

  • کد خبر: ۱۳۳۱۲۸
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۰
ساپینتو برای استقلال بازیساز می‌خواهد
سرمربی استقلال به مدیران تیمش اعلام کرده برای نیم فصل دوم نیاز به بازیساز دارد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، تیم استقلال موفق شد قهرمان سوپرجام ایران شود اما نکته‌ای که در بازی‌های استقلال مشهود است عدم گردش توپ در میانه زمین و نداشتن یک بازیساز است.

ساپینتو اما تاکید کرد تیمش در نیمه دوم در دقایقی نتوانست در میانه زمین خوب بازی کند و توپ بیشتر در اختیار نساجی بود. ساپینتو به خوبی می‌داند تیمش بازیساز ندارد، بازیکنی که هم بتواند میانه زمین را جمع کند و هم در طراحی حمله به بازیکنان هجومی کمک کند.

اسرمربی استقلال قبل از بازی با هوادار به طور رسمی در صحبت با مسئولان استقلال درخواست جذب بازیکن بازیساز داد. او تاکید کرده در موعد نقل‌وانتقالات زمستانی به فکر جذب یک پلی‌میکر باشند.

قرار است او نیز فیلم چند بازیکن خارجی را نیز بررسی کند و به باشگاه نشان دهد تا در صورت داشتن قیمت مناسب اقدامات لازم برای جذب بازیکن مذکور صورت بگیرد. آنچه مشخص است اولویت استقلال جذب بازیکن خارجی است و گزینه ایرانی در برنامه کاری خود ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->