ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس
سرخط خبرها

۴ بازیکن در خطر خط‌خوردن

  • کد خبر: ۱۳۳۲۰۹
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
۴ بازیکن در خطر خط‌خوردن
ترکیب مدنظر کارلوس کی‌روش کم‌کم هویدا می‌شود

به گزارش شهرآرانیوز؛ دور جدید اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی ایران از صبح دیروز در مرکز ملی فوتبال آغاز شد و شانزده بازیکن با نظر کارلوس کی‌روش خودشان را به کادرفنی تیم‌ملی معرفی کردند. نکته جالب‌توجه درباره فهرست کی‌روش، اضافه‌نشدن بازیکن جدید از لیگ‌برتر و همچنین حذف نام سه بازیکن استقلالی بود که در روز‌های گذشته گمانه‌زنی‌های زیادی درباره‌شان مطرح شده بود. بازیکنانی که انتظار می‌رفت بعد از پایان مسابقه سوپرجام خودشان را به کادرفنی تیم‌ملی معرفی کنند، اما حالا مشخص شده است که دیگر جایی در فهرست کارلوس کی‌روش ندارند.

کارلوس کی‌روش در یکی‌دو هفته گذشته خیلی نرم و بی‌سروصدا روی نام پنج بازیکن تیم‌ملی قلم قرمز کشیده است. این تصمیم احتمالا به‌دلیل عملکرد این بازیکنان در مسابقات باشگاهی یا در تمرینات تیم‌ملی نبوده است. البته در تمرینات تیم‌ملی بازیکنان بیشتر ریکاوری می‌کردند تا تمرینات تاکتیکی. این تصمیم به‌دلیل ترافیکی است که در خطوط سه‌گانه تیم‌ملی وجود دارد و به‌زودی در سایر پست‌ها هم شاهد خط‌خوردن چند بازیکن سرشناس خواهیم بود. به‌عنوان مثال، در خط دروازه به‌زودی از بین پنج بازیکنی که در تمرینات شرکت کرده‌اند یا شرکت می‌کنند، دو دروازه‌بان خط خواهند خورد.

خط‌خورده‌هایی از گل‌گهر و استقلال

کارلوس کی‌روش در پایان هفته یازدهم لیگ‌برتر، ابتدا آرمین سهرابیان و محمد خدابنده‌لو از تیم گل‌گهر را خط زد. این دو بازیکن در تماس با مهدی خراطی، مدیر اجرایی تیم‌ملی، متوجه شدند که نباید برای حضور در تمرینات ریکاوری تیم‌ملی به تهران سفر کنند. این یعنی ازدست‌دادن شانس جام‌جهانی. در ادامه سه بازیکن استقلال هم متوجه شدند از فهرست کارلوس کی‌روش خط خورده‌اند و نباید در تمرینات ریکاوری بعد از بازی با نساجی شرکت کنند.

محمد محبی، مهدی مهدی‌پور و صالح حردانی خوش‌حال از قهرمانی با استقلال در سوپرجام به تهران برگشتند تا فردای بعد از این بازی در تمرینات ریکاوری در کمپ تیم‌های ملی شرکت کنند، اما متوجه شدند در فهرست کارلوس کی‌روش جا ندارند و باید برای استفاده از تعطیلات دوهفته‌ای که ساپینتو در نظر گرفته است، برنامه‌ریزی کنند.

تا اینجا به‌نظر می‌رسد این پنج بازیکن دیگر شانسی برای بازگشت به اردوی تیم‌ملی ندارند، چراکه در این صورت کارلوس کی‌روش به آن‌ها اجازه می‌داد همچنان جزو بازیکنان حاضر در اردوی تیم‌ملی باشند. البته از بین بازیکنان حاضر در اردوی تیم‌ملی چند بازیکن دیگر هم خط خواهند خورد، چون درنهایت کارلوس کی‌روش باید ۲۶ مسافر را برای حضور در دوحه و جام‌جهانی انتخاب کند.

جالب اینجاست از بین بازیکنان استقلال از ابوالفضل جلالی که به‌دلیل سرماخوردگی نتوانست استقلال را در بازی برابر نساجی همراهی و حتی در جشن قهرمان شرکت کند، خواسته شده است در تمرینات ریکاوری شرکت کند. البته او به‌دلیل سرماخوردگی در تمرین ریکاروی دیروز شرکت نکرد و باتوجه‌به بهبود وضعیت جسمانی‌اش انتظار می‌رود امروز خودش را به کارلوس کی‌روش در کمپ تیم‌های ملی معرفی کند.

۴ نفر دیگر حذف می‌شوند

تمرینات تیم‌ملی از دیروز و درحالی با حضور شانزده بازیکن آغاز شده است که علاوه بر این فهرست، ما چهارده بازیکن لژیونر داریم که دعوت آن‌ها از سوی کی‌روش تقریبا قطعی است و در ادامه به اردوی تیم‌ملی اضافه خواهند شد. جمع شانزده بازیکن حاضر در اردو و چهارده بازیکن لژیونر، تعداد ملی‌پوشان را به سی نفر می‌رساند. درحالی‌که فهرست تیم‌ملی برای جام‌جهانی ۲۶ نفره است و کی‌روش باید چهار بازیکن را درنهایت خط بزند. موردی که حالا جنگ را بین بازیکنان برای فرار از حذف بیشتر می‌کند.

حذف‌شدگانی که باتوجه‌به علاقه کی‌روش به حضور لژیونرهایش در ترکیب تیم‌ملی در رقابت‌های بین‌المللی، به‌نظر می‌رسد از بین همین شانزده بازیکن فعلی حاضر در اردوی دیروز انتخاب خواهند شد. البته باتوجه‌به حضور پنج دروازه‌بان در اردوی تیم‌ملی، احتمالا دو نفر از چهار خط‌خورده نهایی را دروازه‌بان‌ها تشکیل می‌دهند. حالا باید دید دو قرعه باقی‌مانده حذف از ترکیب تیم‌ملی به‌نام کدام بازیکن‌ها درخواهد آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->