نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

پشت پرده آشتی کی‌روش با سید مهدی رحمتی

  • کد خبر: ۱۳۳۴۹۷
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
پشت پرده آشتی کی‌روش با سید مهدی رحمتی
سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان اسبق فوتبال ایران با حضور در تمرین تیم ملی با کارلوس کی روش آشتی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ روز گذشته مهدی رحمتی به تمرین تیم ملی رفت و با کارلوس کی روش دیدار کرد. دیداری که برای اهالی فوتبال عجیب بود.

کی روش و رحمتی در انتخابی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با یکدیگر به مشکل برخوردند و این ماجرا باعث خداحافظی رحمتی از تیم ملی برای همیشه شد.

اما اصل ماجرای دیدار این دو بعد از ۹ سال چه بود؟

کی‌روش پیشقدم شده بود؛ با یک تماس تلفنی. یکی از شب‌ها آرین قاسمی (مترجم سرمربی تیم ملی) با مهدی رحمتی تماس می‌گیرد و می‌گوید گوشی. از آنطرف خط صدای کارلوس کی‌روش می‌آید که سرمربی آلومینیوم اراک را دعوت می‌کند به تمرین تیم‌ملی برود. مهدی هم قبول می‌کند و این اتفاق دیروز رقم می‌خورد. رحمتی با دیدن کی‌روش می‌گوید: «چقدر موهایت سفید شده.» اشاره‌ای به خسرو حیدری می‌کند و می‌گوید: «خسرو هم مربی شده، ولی موی سفید ندارد.»

این عکس و جمع سه نفره، پایان دو جنجال بزرگ است. دومی آشتی رحمتی و حیدری است که البته یک ماه قبل رقم خورد.

منبع:خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->