مجید طهوریان عسکری: مدیریت شهری تحول بزرگ در بولوار شاهنامه ایجاد کرد کمبود ۷۰۰۰ جای‌پارک در سطح شهر مشهد چرا هیچ خبری از پرداخت معوقات حقوق فروردین بازنشستگان تأمین‌اجتماعی نیست؟ معاون فرهنگی شهردار مشهد: تجمع کادر درمانی مشهد، فریادی علیه سکوت جهانی درقبال نسل‌کشی مردم غزه است اعتراض جامعه پزشکی مشهد به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه + فیلم مشهد، یکی از سبزترین شهر‌های کشور از نگاه مردم و مسئولان ورود نماینده ویژه رئیس‌جمهور در توسعه دریامحور و مکران، به مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۴) بودجه عمرانی مشهد ۳۰درصد افزایش یافت | فرماندار مشهد: اعتبارات خوبی برای پروژه‌های تأمین آب شرب مشهد اختصاص یافته است آغاز فعالیت ناوگان اتوبوسرانی مشهد از ساعت ۶ صبح فردا (چهارشنبه یک مرداد ۱۴۰۴) آبفای تهران برای توزیع آب شرب در زمان قطعی، آب بسته‌بندی توزیع می‌کند (تکذیب شد) تاریخچه‌ای از کوچه دانشگاه ۷ مشهد | ۱۰۰ سال باغ سنگی سرویس‌دهی مترو مشهد فردا (یکم مرداد ۱۴۰۴) از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد خبر داد: عزم جدی برای تحقق هدف ۵ میلیون مترمربع آسفالت در سال ۱۴۰۴ معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد: نیازمند جراحی اساسی در منابع و مصارف مدیریت شهری هستیم آیا ادارات مشهد و خراسان رضوی، فردا (چهارشنبه، اول مرداد ۱۴۰۴) تعطیل است؟ حرکت اتوبوسرانی مشهد به سمت استاندارد‌های نوین | تجهیز ناوگان با اتوبوس‌های جدید و کم‌آلاینده ورود دستگاه حفار خط ۳ مترو مشهد به چهارراه مخابرات قاسم‌آباد رکوردزنی شهرداری مشهد با اجرای ۴ میلیون مترمربع آسفالت از معابر شهری طی ۱۱ ماه طهوریان عسکری: تصمیمات شورا باید بر پایه دانش و نگاه نخبگانی باشد فرماندار مشهد خبر داد: پایان اختلاف‌ها بر سر انتقال آب هزارمسجد به مشهد | پیشرفت ۸۰ درصدی ساخت سد شوریجه سرخس
سرخط خبرها

تحلیل آماری تماس‌های شهروندان مشهدی با ۱۳۷

  • کد خبر: ۱۳۳۵۷
  • ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
تحلیل آماری تماس‌های شهروندان مشهدی با ۱۳۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از ۵ برابر شدن گزارش مزاحمت صف جایگاه‌های CNG برای شهروندان بعد از اجرای سهمیه‌بندی بنزین، بر اساس تحلیل آماری داده‌های این مرکز خبر داد.
به گزارش شهرآرا نیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: بررسی درخواست‌های ثبت شده شهروندان در سامانه مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد در خصوص جایگاه‌های سی. ان. جی مشهد نشان می‌دهد که خرابی نازل‌ها، ورود بدون نوبت و تعطیلی جایگاه‌های سی. ان. جی از مهمترین خواسته‌های شهروندان در تماس با این مرکز بوده است.
وی با اشاره به اینکه مزاحمت صف جایگاه‌ها برای شهروندان قبل از اجرای طرح سهمیه بتدی بنزین، ۱.۸ درصد بود افزود: این رقم بعد از اجرای طرح به ۹.۱ درصد افزایش یافت.
وی گفت: نکته قابل تامل در بررسی آمار تماس‌های شهروندان اینجاست که در قبل از سهمیه بندی بنزین مشکلات متفرقه جایگاه‌ها از جمله خرابی یا بسته بودن سرویس‌های بهداشتی و عدم رعایت نظافت جایگاه ها، درخواست نخست شهروندان بوده و این درحالی است که بعد از اجرای سهمیه بندی بنزین موضوع خرابی نازل‌ها از مهم‌ترین درخواست‌های شهروندان بوده است.
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: پرتماس‌ترین جایگاه‌ها بعد از سهمیه بندی بنزین در سال جاری به ترتیب جایگاه محمدیه، حافظ، ۲۲ بهمن، رحمانیه و امام خمینی بوده است.
رمضانی فرخد اذعان داشت: بیشترین درخواست‌های شهروندان در خصوص جایگاه‌ها مربوط به خرابی نازل‌ها با ۴۲.۷ درصد، تعطیلی جایگاه با ۲۹.۲ درصد و ورود خارج از نوبت به جایگاه با ۱۲.۸ درصد بوده است.
وی اضافه کرد:۳۸.۱ درصد درخواست‌های شهروندان مربوط به معضلات متفرقه جایگاه‌ها مانند بسته بودن سرویس بهداشتی و نظافت جایگاه، ۳۱.۲ درصد از جایگاه‌ها به موضوع تعطیلی جایگاه و ۲۲.۴ درصد به حوزه خرابی نازل‌ها و عدم تجهیز جایگاه به کارتخوان البته قبل از سهمیه بندی بنزین بوده است.
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: در سال ۹۷، معضلات متفرقه جایگاه‌ها، تعطیلی جایگاه و ورود خارج از نوبت رانندگان، به ترتیب در جایگاه اول تا سوم درخواست‌ها قرار داشته است.

خبرنگار:لاله سادات کوثری
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->