بازدید سرزده فرماندار و شهردار مشهد از ۱۰ مرکز عرضه مستقیم کالا‌های اساسی | ۱۰ تا ۵۰ درصد تخفیف در فروشگاه‌های شهرما + فیلم بودجه شهرداری مشهد آماده بررسی در صحن شورای اسلامی شهر | تصویب بودجه ۱۴۰۴ شهرداری مشهد در کمیسیون تلفیق + ویدئو کاهش سرفاصله زمانی اعزام ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد در ایام نوروز ۱۴۰۴ طرح تفصیلی بافت تاریخی توس در اولویت شورای عالی شهرسازی پیش‌بینی تشرف ۱۰ میلیون زائر به مشهدالرضا(ع) در نوروز ۱۴۰۴ | خراسان، محل تلاقی دو کلان‌فرهنگ اسلامی‌ و ایرانی + فیلم آماده‌باش ۴۰۰ اتوبوس برای سرویس‌دهی خطوط حرم رضوی در شب‌های قدر| فراخوان ۳۰ هزار خادم در حرم مطهر رضوی (۲۴ اسفند ۱۴۰۳) میزبانی از روزه‌داران با سفره‌های افطاری ساده در بیش از ۲۰۰ نقطه شهری مشهد، در رمضان ۱۴۰۳ مشهد، میزبان مانور بزرگ خدمت به زائران نوروز ۱۴۰۴ | طرح تبدیل مشهدالرضا(ع) به منطقه ویژه گردشگری و زیارت کشور سومین پویش «شهر دوستدار آب» در مشهد آغاز شد (۲۳ اسفند ۱۴۰۳) شهردار مشهد مقدس: استقبال از بهار در مشهد با محوریت ایثار و فرهنگ رضوی خواهد بود پیش‌بینی ۲۰ برنامه فرهنگی و گردشگری برای نوروز ۱۴۰۴ سرویس‌دهی رایگان ۱۵۰ دستگاه اتوبوس از ۲۲ مسیر به حرم‌ امام‌رضا(ع) در شب‌های قدر بزرگترین سفره افطار جهان اسلام در مشهد گسترده می‌شود جهش بودجه فرهنگی مشهد در سال ۱۴۰۴ | اختصاص بیش از هزار میلیارد تومان برای مساجد و مدارس علمیه رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای شهر مشهد: ۴۰ تا ۴۵ درصد بودجه عمرانی در شورای ششم به مناطق کم‌برخوردار اختصاص پیدا کرده است رئیس کمیسیون خدمات‌شهری شورای شهر مشهد: برای سال ۱۴۰۴ بیش از ۳۰ همت اعتبار عمرانی پیش‌بینی شده است فرماندار مشهد: رویکرد شورای ششم در رسیدگی به مناطق کم‌برخوردار قابل‌تقدیر است معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد: روزانه ۵ هزار نفر در پایانه اتوبوس‌رانی شهید مفتح تردد می‌کنند شهردار مشهد مقدس: مشهد صاحب بزرگ‌ترین پایانه اتوبوس‌رانی شرق کشور شد | بهره‌برداری از ۱۸ دستگاه اتوبوس جدید، اوایل هفته آینده تمهیدات ترافیکی آخرین پنجشنبه سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد | روان سازی ترافیک به سمت آرامستان‌ها
سرخط خبرها

تحلیل آماری تماس‌های شهروندان مشهدی با ۱۳۷

  • کد خبر: ۱۳۳۵۷
  • ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
تحلیل آماری تماس‌های شهروندان مشهدی با ۱۳۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از ۵ برابر شدن گزارش مزاحمت صف جایگاه‌های CNG برای شهروندان بعد از اجرای سهمیه‌بندی بنزین، بر اساس تحلیل آماری داده‌های این مرکز خبر داد.
به گزارش شهرآرا نیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: بررسی درخواست‌های ثبت شده شهروندان در سامانه مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد در خصوص جایگاه‌های سی. ان. جی مشهد نشان می‌دهد که خرابی نازل‌ها، ورود بدون نوبت و تعطیلی جایگاه‌های سی. ان. جی از مهمترین خواسته‌های شهروندان در تماس با این مرکز بوده است.
وی با اشاره به اینکه مزاحمت صف جایگاه‌ها برای شهروندان قبل از اجرای طرح سهمیه بتدی بنزین، ۱.۸ درصد بود افزود: این رقم بعد از اجرای طرح به ۹.۱ درصد افزایش یافت.
وی گفت: نکته قابل تامل در بررسی آمار تماس‌های شهروندان اینجاست که در قبل از سهمیه بندی بنزین مشکلات متفرقه جایگاه‌ها از جمله خرابی یا بسته بودن سرویس‌های بهداشتی و عدم رعایت نظافت جایگاه ها، درخواست نخست شهروندان بوده و این درحالی است که بعد از اجرای سهمیه بندی بنزین موضوع خرابی نازل‌ها از مهم‌ترین درخواست‌های شهروندان بوده است.
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: پرتماس‌ترین جایگاه‌ها بعد از سهمیه بندی بنزین در سال جاری به ترتیب جایگاه محمدیه، حافظ، ۲۲ بهمن، رحمانیه و امام خمینی بوده است.
رمضانی فرخد اذعان داشت: بیشترین درخواست‌های شهروندان در خصوص جایگاه‌ها مربوط به خرابی نازل‌ها با ۴۲.۷ درصد، تعطیلی جایگاه با ۲۹.۲ درصد و ورود خارج از نوبت به جایگاه با ۱۲.۸ درصد بوده است.
وی اضافه کرد:۳۸.۱ درصد درخواست‌های شهروندان مربوط به معضلات متفرقه جایگاه‌ها مانند بسته بودن سرویس بهداشتی و نظافت جایگاه، ۳۱.۲ درصد از جایگاه‌ها به موضوع تعطیلی جایگاه و ۲۲.۴ درصد به حوزه خرابی نازل‌ها و عدم تجهیز جایگاه به کارتخوان البته قبل از سهمیه بندی بنزین بوده است.
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: در سال ۹۷، معضلات متفرقه جایگاه‌ها، تعطیلی جایگاه و ورود خارج از نوبت رانندگان، به ترتیب در جایگاه اول تا سوم درخواست‌ها قرار داشته است.

خبرنگار:لاله سادات کوثری
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->