صدور هشدار خودمراقبتی در مشهد، در پی پیش‌بینی تشدید آلودگی هوا (۲۴ شهریور ۱۴۰۴) نخست‌وزیر اسپانیا به اعتراضات طرفداران فلسطین افتخار کرد عضو شورای اسلامی شهر مشهد: مردم همواره قدردان ایثار آتش‌نشانان بوده‌اند ویدئو| روایت نفیسه کوهنورد خبرنگار BBC از شکست ترور رهبران حماس در قطر ویدئو| نفس‌های تنگ مشهد | هوای آلوده شهر را خفه کرد (۲۳ شهریور ۱۴۰۴) نصب ۱۰ دوربین جدید با هدف پایش تخلفات رانندگی در مشهد فیلم | اقامه نماز بر پیکر آتش‌نشان ایثارگر شهید رضا فخریان به امامت آیت‌الله علم الهدی در حرم مطهر شهردار مشهد مقدس: آتش‌نشانان برای حفظ جان و مال مردم، جان خود را به خطر می‌اندازند و گاه جان عزیز خود را ایثارگرانه از دست می‌دهند مصوبه واگذاری اراضی دولتی برای عمران مناطق کم برخوردار مشهد نیازمند اقدام عملی رئیس پلیس راهور فراجا: استفاده از موتورهای کوچک هم نیازمند گواهینامه است تشییع پیکر شهید «رضا فخریان»، آتش‌نشان فداکار، در حرم مطهر امام‌رضا (ع) مشهد + فیلم هوای مشهد در شرایط «اضطرار آلودگی» | شاخص آلودگی هوا به ۲۰۵ رسید (۲۳ شهریور ۱۴۰۴) + فیلم ظهوریان: به نام عدالت می‌خواهند بلندمرتبه‌سازی را به کل شهر مشهد حقنه کنند! شهردار مشهد مقدس: بیش از ۱۶۶ هزار تن آسفالت طی ۵ ماه تولید و پخش شده است آلودگی بی‌سابقه در مشهد | تنها ۷ روز هوای پاک در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۴ نگاهی به شمایل و تغییرات نهر خیابان مشهد تا پایان دوره قاجار | سیمای قاجاری یک نهر سازمان اتوبوسرانی مشهد از آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به دانش آموزان و دانشجویان خبرداد ادامه محدودیت طالبان برای کار زنان | ۸ دفتر کمک‌رسانی سازمان ملل برای بازگشت‌کنندگان افغان تعطیل شد
سرخط خبرها

تحلیل آماری تماس‌های شهروندان مشهدی با ۱۳۷

  • کد خبر: ۱۳۳۵۷
  • ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
تحلیل آماری تماس‌های شهروندان مشهدی با ۱۳۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از ۵ برابر شدن گزارش مزاحمت صف جایگاه‌های CNG برای شهروندان بعد از اجرای سهمیه‌بندی بنزین، بر اساس تحلیل آماری داده‌های این مرکز خبر داد.
به گزارش شهرآرا نیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: بررسی درخواست‌های ثبت شده شهروندان در سامانه مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد در خصوص جایگاه‌های سی. ان. جی مشهد نشان می‌دهد که خرابی نازل‌ها، ورود بدون نوبت و تعطیلی جایگاه‌های سی. ان. جی از مهمترین خواسته‌های شهروندان در تماس با این مرکز بوده است.
وی با اشاره به اینکه مزاحمت صف جایگاه‌ها برای شهروندان قبل از اجرای طرح سهمیه بتدی بنزین، ۱.۸ درصد بود افزود: این رقم بعد از اجرای طرح به ۹.۱ درصد افزایش یافت.
وی گفت: نکته قابل تامل در بررسی آمار تماس‌های شهروندان اینجاست که در قبل از سهمیه بندی بنزین مشکلات متفرقه جایگاه‌ها از جمله خرابی یا بسته بودن سرویس‌های بهداشتی و عدم رعایت نظافت جایگاه ها، درخواست نخست شهروندان بوده و این درحالی است که بعد از اجرای سهمیه بندی بنزین موضوع خرابی نازل‌ها از مهم‌ترین درخواست‌های شهروندان بوده است.
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: پرتماس‌ترین جایگاه‌ها بعد از سهمیه بندی بنزین در سال جاری به ترتیب جایگاه محمدیه، حافظ، ۲۲ بهمن، رحمانیه و امام خمینی بوده است.
رمضانی فرخد اذعان داشت: بیشترین درخواست‌های شهروندان در خصوص جایگاه‌ها مربوط به خرابی نازل‌ها با ۴۲.۷ درصد، تعطیلی جایگاه با ۲۹.۲ درصد و ورود خارج از نوبت به جایگاه با ۱۲.۸ درصد بوده است.
وی اضافه کرد:۳۸.۱ درصد درخواست‌های شهروندان مربوط به معضلات متفرقه جایگاه‌ها مانند بسته بودن سرویس بهداشتی و نظافت جایگاه، ۳۱.۲ درصد از جایگاه‌ها به موضوع تعطیلی جایگاه و ۲۲.۴ درصد به حوزه خرابی نازل‌ها و عدم تجهیز جایگاه به کارتخوان البته قبل از سهمیه بندی بنزین بوده است.
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: در سال ۹۷، معضلات متفرقه جایگاه‌ها، تعطیلی جایگاه و ورود خارج از نوبت رانندگان، به ترتیب در جایگاه اول تا سوم درخواست‌ها قرار داشته است.

خبرنگار:لاله سادات کوثری
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->