آمار طلاق در باشگاه همسران مشهدی، کمتر از یک درصد است میزبانی «باهم» از ۲۳ هزار زوج جوان مشهدی «باهم» در مسیر خوشبختی | اختتامیه پنجمین دوره باشگاه اجتماعی همسران مشهدی برگزار شد+فیلم برنامه‌های شهرداری مشهد برای اولین سالگرد شهادت شهید جمهور آیت‌الله رئیسی پزشکیان: هلال‌احمر جان‌ها را بی‌تبعیض نجات می‌دهد | فریادرس همدیگر باشیم پاسخ‌های شفاف از هزینه‌های پارک حاشیه‌ای خیابان‌های مشهد پایان ساخت آخرین راست‌گرد پل نوغان مشهد بعد از ۲۰ سال شفاف‌سازی و سرعت بالا برای پاسخگویی به مطالبات ساخت‌وساز شهروندان مشهدی افزایش آمار جان‌باختگان حادثه بندر شهید رجایی به ۵۸ نفر (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) تکمیل ایستگاه بسیج، مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری در مسیر توسعه متروی مشهد است فرصت ویژه تخفیف و تقسیط بدهی شهروندان مشهدی تا پایان خردادماه ۱۴۰۴ تکمیل ظرفیت ۵۵ درصدی مراکز اقامتی مشهدالرضا(ع) در دهه کرامت ۱۴۰۴ رضایت ۸۵ درصدی مردم از بوستان‌های شهر مشهد «مصطفی شریف» به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد‌مقدس منصوب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) دیدار شهردار مشهد مقدس با کاتب بزرگ‌ترین قرآن هنری جهان افزایش ساعت سرویس‌دهی خط ۳ قطارشهری مشهد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) افزایش ۷۲ تنی زباله مشهد در روز پنجشنبه (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) | ۲ هزار و ۲۳۲ تن زباله جمع‌آوری شد رفع گره ترافیکی چندساله ابتدای خیابان پنجتن مشهد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) مشهدالرضا (ع)، پیشگام در مسیر تحقق شعار سال ۱۴۰۴ رکورد بازدید از نمایشگاه گل و گیاه مشهد شکست | ثبت حدود ۷۰ هزار بازدیدکننده
سرخط خبرها

تحلیل آماری تماس‌های شهروندان مشهدی با ۱۳۷

  • کد خبر: ۱۳۳۵۷
  • ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
تحلیل آماری تماس‌های شهروندان مشهدی با ۱۳۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از ۵ برابر شدن گزارش مزاحمت صف جایگاه‌های CNG برای شهروندان بعد از اجرای سهمیه‌بندی بنزین، بر اساس تحلیل آماری داده‌های این مرکز خبر داد.
به گزارش شهرآرا نیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: بررسی درخواست‌های ثبت شده شهروندان در سامانه مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد در خصوص جایگاه‌های سی. ان. جی مشهد نشان می‌دهد که خرابی نازل‌ها، ورود بدون نوبت و تعطیلی جایگاه‌های سی. ان. جی از مهمترین خواسته‌های شهروندان در تماس با این مرکز بوده است.
وی با اشاره به اینکه مزاحمت صف جایگاه‌ها برای شهروندان قبل از اجرای طرح سهمیه بتدی بنزین، ۱.۸ درصد بود افزود: این رقم بعد از اجرای طرح به ۹.۱ درصد افزایش یافت.
وی گفت: نکته قابل تامل در بررسی آمار تماس‌های شهروندان اینجاست که در قبل از سهمیه بندی بنزین مشکلات متفرقه جایگاه‌ها از جمله خرابی یا بسته بودن سرویس‌های بهداشتی و عدم رعایت نظافت جایگاه ها، درخواست نخست شهروندان بوده و این درحالی است که بعد از اجرای سهمیه بندی بنزین موضوع خرابی نازل‌ها از مهم‌ترین درخواست‌های شهروندان بوده است.
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: پرتماس‌ترین جایگاه‌ها بعد از سهمیه بندی بنزین در سال جاری به ترتیب جایگاه محمدیه، حافظ، ۲۲ بهمن، رحمانیه و امام خمینی بوده است.
رمضانی فرخد اذعان داشت: بیشترین درخواست‌های شهروندان در خصوص جایگاه‌ها مربوط به خرابی نازل‌ها با ۴۲.۷ درصد، تعطیلی جایگاه با ۲۹.۲ درصد و ورود خارج از نوبت به جایگاه با ۱۲.۸ درصد بوده است.
وی اضافه کرد:۳۸.۱ درصد درخواست‌های شهروندان مربوط به معضلات متفرقه جایگاه‌ها مانند بسته بودن سرویس بهداشتی و نظافت جایگاه، ۳۱.۲ درصد از جایگاه‌ها به موضوع تعطیلی جایگاه و ۲۲.۴ درصد به حوزه خرابی نازل‌ها و عدم تجهیز جایگاه به کارتخوان البته قبل از سهمیه بندی بنزین بوده است.
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: در سال ۹۷، معضلات متفرقه جایگاه‌ها، تعطیلی جایگاه و ورود خارج از نوبت رانندگان، به ترتیب در جایگاه اول تا سوم درخواست‌ها قرار داشته است.

خبرنگار:لاله سادات کوثری
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->