ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز
سرخط خبرها
نماینده ولی فقیه در سپاه:

فرمایشات مقام معظم رهبری نسخه هدایت‌گر ما هستند

  • کد خبر: ۱۳۳۶۰
  • ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
فرمایشات مقام معظم رهبری نسخه هدایت‌گر ما هستند
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری نسخه هدایت‌گر ما هستند، گفت: تبیین نسخه‌های هدایتی مقام معظم رهبری از اقدامات موثری است که امروزه انجام می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز،  حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی پیش از ظهر امروز در همایش تخصصی مبانی و راهبرد‌های تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، با اشاره به اینکه هم‌افزایی مراکز سپاه با یکدیگر از جمله اقدامات مطلوبی است که شاهد رقم خوردن آن هستیم، اظهار داشت: این هم‌افزایی موجب افزایش توانمندسازی‌ها و جلوگیری از موازی کاری می‌شود که مقام معظم رهبری نیز نسبت به این مهم تاکید بسیاری داشتند.
وی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری نسخه هدایت‌گر ما هستند، عنوان کرد: تبیین نسخه‌های هدایتی مقام معظم رهبری از دیگر اقدامات موثری است که امروزه انجام می‌شود.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب را باید زمینی کنیم تا هرکسی بداند می‌تواند کدام بخش از این بیانیه را عملیاتی کند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تقابل دروغین دین و آبادانی دنیا را کنار زد، مطرح کرد: اصل صدور بیانیه در چهل سالگی انقلاب اسلامی نشان‌دهنده و بیان‌گر تثبیت و استمرار انقلاب با وجود تمام کارشکنی‌ها و برنامه‌ریزی‎ها است.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی افزود: این بیانیه در شرایطی صادر شد که مقامات آمریکایی وعده تابستانی داغ و شکننده برای نظام جمهوری اسلامی ایران داده بودند و عده‌ای نیز بدلیل شکست در مذاکرات و حاصل نشدن نتیجه مطلوب، ناامید بودند.
وی با بیان اینکه استقامت بر آرمان‌ها، شعارها، ماندگاری انقلاب اسلامی و نظام اسلامی از موارد مورد تاکید در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ اسلامی هیچ نظام اسلامی وجود ندارد که توانسته باشد عمر خود را به ۴۰ سال برساند، ولی امروزه نظام ولایی جمهوری اسلامی توانسته این اتفاق را رقم بزند.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با فطرت انسانی هماهنگ است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی دست روی اصولی می‌گذارد که با فطرت انسان سازگاری دارد و این اصلی‌ترین دلیل تازگی انقلاب اسلامی است.
وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی آمده است که این انقلاب منعطف بوده و نسبت به خطا‌های گذشته خود معترف است و هیچ باکی از این موضوع ندارد.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه جمهوری اسلامی یک نظام تاسیسی را پایه‌گذاری کرد، یادآور شد: از مراکز علمی و پژوهشی انتظاراتی می‌رود نسبت به تبیین و معرفی این نظام تاسیسی اهتمام داشته باشند که متاسفانه تاکنون در این مقوله با کم‌کاری مواجه بوده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه فقه سیاسی ما باید مبتنی با فلسفه سیاسی باشد، بیان کرد: بزرگ‌ترین احساس خطر استکبار جهانی از معرفی این مدل اسلامی به جهانیان است.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نه تنها از انقلاب‌های دیگر الگو نگرفت بلکه خود به یک الگو تبدیل شده است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی طی این چهل ساله حرکت و پیش‌روی داشته است و با تمام فراز و نشیب‌ها و مشکلات، در مسیر پیشرفت خود توقف نداشته است.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی گفتمان شکنندگی آمریکا با مقاومت را به جهانیان اثبات کرده است، اظهار کرد: پس از نابودی شوروی، آمریکا می‌خواست به تنهایی کدخدای جهان شود، ولی انقلاب اسلامی شاخصه‌های قدرت را از آن‌ها گرفته است.

وی با اشاره به اینکه امروز نه تنها برخی از ملت‌ها بلکه بعضی از دولت‌ها نیز به سمت انقلاب اسلامی آمده‌اند، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم در راستای آینده انقلاب اسلامی فرموده‌اند که گذشته انقلاب اسلامی آینده آن را می‌سازد و مدیریت جهانی نیز در این راستا از اهمیت بسیاری برخوردار است.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از ابعاد مختلف در مرحله نخست نیازمند تجزیه است، گفت: بعد از تجزیه اجزای بیانیه گام دوم انقلاب باید این اجزا را تبیین کرد و سپس در مرحله بعد ترکیب این اجزا با یکدیگر را مورد بررسی قرار دهیم.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در چهل ساله دوم با فتنه‌های خطرناک‌تری مواجه خواهد شد، مطرح کرد: دشمن مرگ تدریجی خود را با استمرار انقلاب اسلامی احساس کرده است و در راستای جلوگیری از این اتفاق به هر اقدامی دست خواهد زد، در نتیجه نیازمند مردم با بصیرت هستیم که تنها با پیوند امت با ولایت رقم خواهد خورد.


منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->