انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آفریقا، حریف بعدی والیبال‌نشسته بانوان ایران

  • کد خبر: ۱۳۳۶۱۸
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
آفریقا، حریف بعدی والیبال‌نشسته بانوان ایران
تیم‌ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان از صعود باز ماند

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم‌ملی والیبال‌نشسته زنان ایران با شکست برابر کانادا در مسابقات قهرمانی جهان به‌میزبانی بوسنی در گروهش چهارم شد و امشب باید مقابل رواندا صف‌آرایی کند. مسابقات والیبال‌نشسته قهرمانی جهان به‌میزبانی بوسنی در شهر سارایوو درحال پیگیری است و بهترین‌های دنیا در چهار روز گذشته به میدان رفته‌اند. تیم‌ملی والیبال‌نشسته بانوان ایران نیز بعد از چهار سال دوری از رقابت‌های بین‌المللی در این مسابقات با ترکیبی جوان‌تر و شکل‌وشمایلی تازه حاضر شده است. ایران در مرحله مقدماتی در گروه B با تیم‌های آمریکا، اسلوونی و کانادا هم‌گروه بود.

در بازی نخست، آن‌ها به‌مصاف قهرمان پاراالمپیک یعنی آمریکا رفتند و با نتیجه‌ای پیش‌بینی‌پذیر امتیاز را به حریف واگذار کردند، اما بانوان ایران یک دست مقابل آمریکایی‌ها پیروز شدند. در بازی دوم، تیم‌ملی ایران دیدار نزدیک و پایاپایی با اسلوونی داشت، اما همان نتیجه دیدار با آمریکا تکرار شد و ۳ بر ۱ تیم ایران باخت.

ایران پس از دو شکست پیاپی برابر آمریکا و اسلوونی به‌مصاف کانادا رفت، اما این‌بار هم ۳ بر ۱ برابر حریفش بازنده شد. کانادا در دست‌های اول و دوم با نتایج ۲۵بر۱۰ و ۲۵بر۱۴ به پیروزی رسید، اما اراده تیم ایران سبب شد دختران والیبال‌نشسته ۲۵بر۲۳ برنده دست سوم باشند. در دست چهارم، اما کانادا ۲۵بر۱۳ به برتری رسید تا در مجموع امتیاز کامل این بازی را از آن خود کند. بدین‌ترتیب ایران در هر سه بازی دور گروهی خود ۳ بر ۱ شکست خورد.

با این نتیجه، ایران در رده چهارم گروه B مسابقات قرار گرفت و شامگاه سه‌شنبه ۱۷ آبان در سارایوو به‌مصاف روآندا، نماینده قاره آفریقا و تیم دوم گروه A خواهد رفت. تیم‌ملی والیبال‌نشسته بانوان ایران در دوره پیشین رقابت‌های قهرمانی جهان که چهار سال پیش در هلند برگزار شد، جایگاه نهم جهان را به‌دست آورد.

باید دید در پایان مسابقات بوسنی ایران می‌تواند جایگاهش را ارتقا دهد یا نه. هدف تیم‌ملی بانوان از حضور در این مسابقات تغییر رنکینگ جهانی و بهبود شرایط برای کسب سهمیه پاراالمپیک و آسیایی بوده است. همچنین تیم‌ملی بعد از سال‌ها شاهد نسل جوانی در ترکیب تیم‌ملی است که بدنه اصلی تیم‌ملی در سال‌های آینده را خواهد ساخت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->