نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

حضور بیش از ۳۰۰ هوادار خراسانی فوتبال در جام جهانی قطر

  • کد خبر: ۱۳۳۷۶۰
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۳
حضور بیش از ۳۰۰ هوادار خراسانی فوتبال در جام جهانی قطر
دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی از حضور ۳۴۵ هوادار خراسانی فوتبال در جام جهانی قطر خبر داد.

محسن حیدری در گفتگو با شهرآرانیوز، در خصوص تحویل بلیت جام‌جهانی به هواداران خراسانی فوتبال که پیش از این اقدام به خرید بلیت کرده‌بودند، اظهار کردند: روز دوشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر، ۲ نماینده از سوی فدراسیون فوتبال در هیات فوتبال استان خراسان رضوی حضور یافتند و بلیت‌ها را مهروموم شده به سرگروه‌هایی که پیش از این حین خرید بلیت معرفی شده بودند تحویل دادند.

وی افزود: بلیت‌ها فقط به سرگروه‌ها تحویل داده‌شد و به هیچ وجه به کسانی جز این افراد بلیتی داده نشده‌است. پیش از این از سوی فدراسیون فوتبال از طریق پیامک به سرگروه‌ها اعلام شده‌بود که چه روز و ساعتی به هیات فوتبال مراجعه نمایند.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: بیش از ۲۱۵ نفر به هیات فوتبال مراجعه کردند و همچنین تعداد بلیت‌های خریداری شده توسط هواداران خراسانی فوتبال ۳۴۵ نفر بوده‌است. تعداد کل بلیت‌های خریداری‌شده ۷۸۹ بلیت است که بدین معناست که برخی افراد بلیت ۲ تا ۳ بازی را خریداری کرده اند.

حیدری گفت: بلیتی اگر مانده باشد هم از سوی ۲ نماینده فدراسیون به تهران منتقل شده و بلیتی در مشهد در اختیار هیات قرار نگرفته‌است. اگر کسی بلیتش را در روز مشخص‌شده تحویل نگرفته باید با تهران و فدراسیون فوتبال مکاتبه کند. تمامی بلیت‌های تحویل‌شده پیش‌تر خریداری شده بود و در هیات فوتبال بلیتی برای خرید وجود نداشت و نخواهدداشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->