ادامه عملیات‌های گردان‌های قسام در ۲۲۴ امین روز جنگ شهادت یکی از فرماندهان گردان جنین در حمله هوایی رژیم صهیونیستی ویدئو | اعتراف بی بی سی به ناتوانی گنبد آهنین در رهگیری پهپادهای حزب الله حمله موشکی حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خانواده سربازان اسرائیلی دست به تظاهرات زدند چهره نزدیک به ابوبکر البغدادی دستگیر شد افتتاح اسکله آمریکا در غزه | حماس:مخالف حضور نظامیان خارجی هستیم ابوعبیده: برای جنگ فرسایشی طولانی مدت آماده هستیم شهادت یکی از فرماندهان حماس در لبنان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در مرز لبنان و سوریه + فیلم (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۵ پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی زیر آتش حزب‌الله (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید رئیس جمهور از سامانه شبیه‌ساز پل فرماندهی کشتی سازمان ملل: بیش از ۱.۴ میلیون نفر از سودان فرار کرده اند | قحطی در حال نزدیک شدن است لحظه شکار پهپاد آمریکایی بر فراز مأرب یمن + فیلم نفوذ حماس به سرویس‌های جاسوسی اسرائیل بیانیه راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: حج، یک سفر معنوی انسان‌ساز و سرآغاز تحول و تعالی است رئیسی از بندر نوشهر بازدید کرد گلایه امام جمعه موقت تهران از مصوبه مجلس برای تعطیلی شنبه‌ها آیت‌الله علم‌الهدی: سیل اخیر یک بحران غافلگیرکننده بود| ابراز تسلیت به خانواده‌های داغدار مشهد و خراسان رضوی
سرخط خبرها

فرمانده هوافضای سپاه‌: با راهکار‌های میان‌بُر به پیشرفت‌های نظامی رسیدیم

  • کد خبر: ۱۳۳۹۲۷
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
فرمانده هوافضای سپاه‌: با راهکار‌های میان‌بُر به پیشرفت‌های نظامی رسیدیم
فرمانده نیروی هوافضای سپاه یکی از مسئولیت‌های مجموعه‌های علمی را حل مسائل کلیدی انقلاب دانست و گفت: ما به دنبال این نبودیم که کار خود را با رقابت‌های مرسوم در کشور‌های دنیا جلو ببریم؛ ما راهکار‌های میا‌ن‌بر را پیدا کردیم و از این مسیر به نتایجی رسیدیم که برای دشمنان ما به چالش تبدیل شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، آیین افتتاحیه ششمین قرار مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) با حضور سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه برگزار شد.

در این مراسم که در سالن شهید باغانی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام برگزار شد، سردار حاجی‌زاده ضمن تشکر از زحمات کشیده شده جهت برپایی نمایشگاه و رویداد‌های تخصصی قرار ششم مرکز رشد، به تبیین مسائل انقلاب اسلامی پرداخت.

وی پیشرفت‌های بسیار چشمگیر در عرصه نظامی و امنیتی را نتیجه هدف‌گذاری‌های دقیق صورت گرفته و توجه به اولویت‌ها دانست و گفت: ما به دنبال این نبودیم که کار خود را با رقابت‌های مرسوم در کشور‌های دنیا جلو ببریم؛ ما راهکار‌های میا‌ن‌بر را پیدا کردیم و از این مسیر به نتایجی رسیدیم که برای دشمنان ما به چالش تبدیل شده است. این الگو و روش مختص کار نظامی نیست؛ آن را در هر عرصه‌ای به کار بگیرید، به موفقیت دست می‌یابید.

سردار حاجی زاده هم‌چنین به ضرورت ریشه‌یابی مسائل در فرایند حل مسئله پرداخت و گفت: در طول سالیان مختلف بسیاری از مسائل مهم و ریشه‌ای مورد غفلت واقع شده و لذا اکنون این نسخ از مسائل باید در اولویت بررسی واقع شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه یکی از مسئولیت‌های مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و مجموعه‌های مشابه را توجه دادن مسئولین نسبت به مسائل کلیدی انقلاب دانست.

وی هم‌چنین موضوع انتخاب درست مدیران و کادرپروری برای ایفای نقش‌های مدیریتی در کشور را یکی از مسائل بسیار مهم و پر اولویت کشور دانست.

سردار حاجی‌زاده هم‌چنین ضمن اشاره به اتفاقات اخیر کشور، برخورد خوب نیرو‌های انقلابی را با مردم، عاملی دانست که به جذب هرچه بیشتر آن‌ها نسبت به انقلاب اسلامی کمک می‌کند.

وی اخلاق خوب و برخورد حسنه را یکی از ویژگی‌های برجسته شهید تهرانی‌مقدم و شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: اگر از من بپرسید ویژگی اصلی این شهید بزرگوار (شهید تهرانی مقدم) چه بود، می‌گویم: اخلاق بی‌نظیر این شهید! شهید حاج قاسم سلیمانی هم همین‌طور بود. او با همین اخلاق خویش تمام کشور را برای امور انقلاب به‌کار گرفته بود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران هم‌چنین به بازدید از غرفه‌های مختلف نمایشگاه قرار مرکز رشد پرداخت و با پژوهشگران حاضر در این غرفه‌ها تبادل نظر کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->