نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند سردار فدوی: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است آمریکا قانونی کردن شهرک سازی‌های اسرائیل را در کرانه باختری خطرناک خواند رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
سرخط خبرها

حشد شعبی به محاصره پادگان‌های آمریکایی تهدید کرد

  • کد خبر: ۱۳۴۲۵
  • ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
حشد شعبی به محاصره پادگان‌های آمریکایی تهدید کرد
یکی از رهبران حشد شعبی تهدید کرد که پاسخ به نیروهای آمریکایی در خاک عراق نزدیک خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از سایت شبکه الجزیره، ابوآلاء الولائی،‌ دبیرکل «گردان‌های سید الشهداء» وابسته به حشد شعبی در توییتر خاطر نشان کرد، زمانی که حشد شعبی یا ملت متحد سفارت شر را در بغداد محاصره می‌کنند این یعنی پادگان‌ها و مقرهای نظامیان آمریکایی در خاک عراق به زودی محاصره خواهند  شد.

وی افزود: سفارت‌های وابستگان آنها مثل عربستان، امارات، بحرین و غیره نیز محاصره خواهند شد.

الولائی خاطرنشان کرد، خط کشیده شده از محاصره سفارت آمریکا در تهران در سال ۱۹۷۹ (تسخیر لانه جاسوسی) تا محاصره سفارت آمریکا در بغداد در سال ۲۰۱۹ کل تاریخ را به اختصار بیان می‌کند.

گردان‌های حزب‌الله عراق نیز اعلام کرد، حمله به سفارت آمریکا در بغداد درس اول است، درس دوم تصویب قانون اخراج نیروهای اشغالگر و وابستگان آنها از عراق است.

در این بیانیه بر لزوم موافقت پارلمان عراق با اخراج نیروهای آمریکایی تاکید شده که در قتل عراقی‌ها دست دارند.

هزاران معترض روز گذشته اقدام به حمله به سفارت آمریکا کرده و دو درب و برج‌های مراقبتی سفارت را آتش زدند و با واکنش نیروهای ضد شورش از داخل سفارت به خارج آن هدایت شدند. تعداد زخمی‌های حوادپ روز گذشته به ۶۱ تن رسید.

این در پی حمله هوایی آمریکا به مواضع گردان‌های حزب‌الله عراق در استان الانبار بود که ۲۵ کشته و ۵۱ زخمی برجای گذاشت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->