حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نورافکن در بین پدیده‌های آسیایی جام جهانی

  • کد خبر: ۱۳۴۳۳۶
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
نورافکن در بین پدیده‌های آسیایی جام جهانی
ساکرنت در گزارشی به معرفی ۵ پدیده آسیایی در جام جهانی پرداخته است.

به گزارش شهرآرانیوز، انتظارات از تیم‌های آسیایی در این دوره از رقابت‌های جام جهانی بالاست و باید دید میزبانی باعث می‌شود این تیم‌ها در جام جهانی عملکرد بهتری داشته باشند یا خیر.

بازیکنان مستعد زیادی در تیم‌های آسیایی هستند که می‌توانند مورد توجه تیم‌های اروپایی باشند. در زیر ۵ پدیده برتر تیم‌های آسیایی در جام جهانی را می‌بینید:

اکرم عفیف (قطر)
امید نورافکن (ایران)
در سال‌های اخیر، ایران هیچ کمبودی در زمینه بازیکنان خوب نداشته است و بازیکنان این تیم به قدر کافی خوب هستند تا در اروپا باشند و امید نورافکن می‌تواند ستاره بعدی باشد که جا پای بازیکنانی مانند طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش بگذارد.
نورافکن قبلاً برای مدت کوتاهی با شارلوا در لیگ برتر بلژیک حضور داشت. او اکنون با سپاهان در ایران بازی می‌کند و خود را به عنوان یکی از با ثبات‌ترین بازیگران لیگ برتر خلیج فارس معرفی کرده است. نورافکن در دفاع چپ و در نقش هافبک دفاعی ماهر است. ممکن است در ترکیبی که کارلوس کی‌روش به میدان می‌فرستد، او در ترکیب اصلی نباشد، ولی او بازیکنی است که می‌تواند تاثیرگذار باشد حتی اگر بازیکن ذخیره باشد.
فراس البریکان (عربستان)
تاکفوسا کوبو (ژاپن)
لی کانگ این (کره جنوبی)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->