فراخوان جشنواره مشترک نقاشان ایران و روسیه اعلام شد معرفی کتاب | درباره کتاب «پنداشت تربیت» اثر جودیت ریچ هریس درباره نقش «جانی دپ» در فیلم «کارناوال در پایان روزها» نقاشی‌های خیره‌کننده از زندگی روزمره مردم در مقبره چینی + عکس پروژه مسکن هنرمندان چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟ وزیر ارشاد: حداکثر حمایت از هنرمندان ممنوع الکار انجام شده است | جایی که هنرمندان خطا کردند، هم حمایت کردیم توضیحات دبیر شورای صنفی نمایش درباره ابهامات آیین‌نامه اکران سال ۱۴۰۳ | از دعوا بر سر اکران ۱۰ فیلم کمدی تا اجبار در دادن حق وتو غلبه بازار بر هنر، کتیبه نویسی را از عیار انداخته است رئالیتی شوی «شکارچی» از شبکه خانگی + جزئیات «زینب (س) اسیری رفت و ما بر جای بودیم» | کم‌توجهی به زنان کربلا و بانوان دفاع مقدس در ادبیات فارسی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳+ جزئیات پخش «سلمان فارسی» سال ۱۴۰۵ کلید می‌خورد + فیلم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ تجلیل از «آلفونسو کوارون» در جشنواره لوکارنو اکران «شب‌های تاریک رم» در رم ایتالیا ۲ رمان «خیال کردم آب است می‌چکد» و «بودن یا نبودن» منتشر شدند افزایش ۱۰۰ درصدی اجرا‌های موسیقی در خراسان‌رضوی | شمار مخاطبان سینما‌های استان از ۳ میلیون نفر در سال گذشت
سرخط خبرها

معرفی نامزد‌های گلدن گلوب ۲۰۲۰/ فیلم پرتره یک بانو در آتش

  • کد خبر: ۱۳۴۴۰
  • ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
معرفی نامزد‌های گلدن گلوب ۲۰۲۰/ فیلم پرتره یک بانو در آتش
عنوان فیلم جدید سلین سیاما، «پرتره‌ی بانویی در آتش»، به مخاطب این را القا می‌کند که قرار است به پشت‌پرده‌ی ماجرای کشیده شدن این نقاشی بپردازد.
سیاما این فیلم را هنرمندانه حول ستاره‌ی اصلی‌اش، آدل هنل ساخته که مخاطب را تشویق به دیدن مفاهیم پشت لبخند مونالیزا مانندش بکند.

این فیلم زیبا، ولی کُند، در ظاهر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. داستان فیلم در قرن هجدهم می‌گذرد و می‌خواهد نقش نامرئی هنرمندان زن را در آن دوران نشان دهد. سیاما توانسته مضامین داستانی‌اش را به موضوعات امروزی پیوند دهد.
 
داستان فیلم
داستان فیلم در برتانی دهه‌ی ۱۸ میلادی روایت می‌شود. یک زن متشخص ایتالیایی (والریا گولینو) برای دختر زیبایش هلوییز (ادل اینل) که به دنبال مرگ خواهرش از صومعه برگشته است، یک همراه انتخاب می‌کند. این همراه، مارین (نوئمی مرلان)، در اصل یک هنرمند است و مادر هلوییز از او می‌خواهد که پنهانی پرتره‌ای از هلوییز بکشید. او قصد دارد این پرتره را به خواستگار ثروتمندی در میلان نشان دهد و از آن‌جایی که هلوییز هیچ‌گاه حاضر به انجام این کار نمی‌شود این تنها راه پیش روی اوست.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->