پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

کار سخت والیبالیست‌های "نیان" در سیرجان

  • کد خبر: ۱۳۴۴۶۰
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
کار سخت والیبالیست‌های
هفته نهم رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال امروز آغاز می‌شود و نماینده مشهد که چندهفته‌ای است روی دور پیروزی افتاده است، باید در سیرجان در دیداری سخت به‌مصاف فولاد این شهر برود.

به گزارش شهرآرانیوز، شاگردان حامد صمدی که بعد از شروع بد و کسب چهار شکست در ابتدای فصل در چهار هفته گذشته توانستند خودشان را در میدان پیدا کنند و چهار پیروزی به‌دست بیاورند، برای کسب پنجمین پیروزی خیز برداشته‌اند. البته در سوی مقابل، فولاد سیرجان که از قضا میزبان این بازی هم هست، در هشت بازی گذشته پنج پیروزی کسب کرده است و انگیزه‌های خوبی برای صعود به بالای جدول دارد.

سیرجانی‌ها با پنج پیروزی، چهارم جدول چهارده‌تیمی هستند و نیان‌الکترونیک مشهد با چهار برد در رتبه هفتم این جدول ایستاده است. البته نباید از این موضوع هم غافل شد که میزبان، هفته قبل مقابل شهداب یزد در دیداری سخت و طولانی ۳ بر ۲ باخته و حالا به‌دنبال پیروزی است، اما نیان مشهد هفته قبل ۳ بر ۱ بر راه‌یاب‌ملل مریوان غلبه کرده و از روحیه خوبی برخوردار است. نقطه تاریک این بازی برای نیان مصدومیت میربابک موسوی، از ستاره‌های جوان این تیم، است که بازی قبل مقابل راه‌یاب‌ملل به‌طرزی وحشتناک از ناحیه زانو مصدوم شد.

رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال این هفته در دو روز پیگیری می‌شود و دیدار‌های هفته دهم هم روز چهارشنبه خواهد بود که تیم مشهد در سالن مهران از پیکان قدرتمند پذیرایی می‌کند. در سایر بازی‌های حساس هفته نهم لیگ‌برتر والیبال امروز پاس گرگان با گیتی‌پسند مصاف می‌کند، ایفاسرام اردکان به‌مصاف سایپا می‌رود، شهرداری گنبد مقابل مس رفسنجان به میدان می‌رود، شهرداری ارومیه تیم قعرنشین با صدرنشین رقابت‌ها لبنیات هراز آمل مسابقه می‌دهد و هورسان رامسر با راه‌یاب‌ملل مریوان روبه‌رو می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->