سازمان ملل: پاک‌سازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجرنشده احتمالاً ۱۴ سال طول بکشد اعلام آمادگی روسیه برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران انسیه خزعلی: دشمن درحال ترویج معضل بی هویتی در بین جامعه است رئیس جمهور چین برقراری صلح جهانی را مسئولیت واشنگتن و پکن دانست رئیسی: آماده تبادل ظرفیت‌ها با کشور‌های آفریقایی هستیم پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا موافقت کرد آیت‌الله علم‌الهدی: بازگرداندن عناصر ناپاک خارجی به معنای جذب نیست | میدان‌داری مردم و دولت، پیش‌نیاز تحول فرهنگی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: اجرای طرح نور ماموریت قانونی فراجا است رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان فاش شد بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی اعتراضات گسترده دانشجویی به جنایات رژیم صهیونیستی| ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی بازداشت شدند وزیر کشور: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس هستیم شش مرزبان ایرانی آزاد شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک سوم ارزآوری کشور توسط مناطق آزاد و ویژه انجام می‌شود  مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
سرخط خبرها

بیش از ۱۰۰ نفر از عناصر ضدانقلاب، دموکرات و کومله در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند

  • کد خبر: ۱۳۴۶۱۱
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
بیش از ۱۰۰ نفر از عناصر ضدانقلاب، دموکرات و کومله در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه با اشاره به دستگیری بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای گروه‌های ضدانقلاب در اغتشاشات اخیر گفت: گروه‌های ضد انقلابی که در اقلیم یا عراق مستقر شدند، برای امنیت آنجا هم تهدید محسوب می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار محمدتقی اوصانلو درباره وضعیت مرز‌های شمال غرب کشور، اظهار داشت: مرز‌های شمال غرب، مرز‌های قابل اعتمادی است، اما گاهی و در مواردی و به صورت محدود دشمن برای فتنه انگیزی در شرایط اخیر کشور توانسته سلاح‌هایی را وارد کشور کند که با قدرت عمل نیرو‌های امنیتی مواجه شده است.

وی افزود: منطقه شمال غرب کشور پیچیده و کوهستانی است و ما در طول یک ماه گذشته مقدار قابل توجهی سلاح و مهمات از گروه‌هایی که دنبال انتقال سلاح به داخل کشور بودند را دستگیر و تجهیزاتی را که می‌خواستند به شهر‌های عمقی بفرستند را توقیف کردیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران، عنوان کرد: این نشان می‌دهد که دشمن تمام تلاش خود را می‌کند که به اهدافش دست پیدا کند، اما مهم این است که نمی‌تواند و نتوانست. توان نیرو‌های جمهوری اسلامی ایران در مرز‌های شمال غرب بسیار خوب است و این نشان می‌دهد اشراف اطلاعاتی ما فوق العاده بالاست.

وی گفت: خواسته ما از دولت مرکزی عراق که تامین امنیت مرزهاست، باید برآورده شود. خواسته ما تنها مربوط به امنیت داخلی جمهوری اسلامی ایران نمی‌شود بلکه امنیت اقلیم کردستان و عراق را هم شامل می‌شود. گروه‌های ضد انقلابی که در اقلیم یا عراق مستقر شدند، برای امنیت آنجا هم تهدید محسوب می‌شوند. ما هم با مسئولان و مقامات دولت مرکزی عراق گفتگو کردیم و همچنین گفت‌گو‌هایی با مسئولان اقلیم کردستان عراق داشتیم.

سردار اوصانلو گفت: ما در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر را دستگیر کردیم که عمدتاً وابسته به گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله بودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->