هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

توییتر برای جذب سازندگان محتوا از یوتیوب، دستمزد بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کند

  • کد خبر: ۱۳۴۷۲۳
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹
توییتر برای جذب سازندگان محتوا از یوتیوب، دستمزد بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کند
ایلان ماسک قصد دارد با پرداخت ۱۰ درصد درآمد بیشتر به تولیدکنندگان محتوا در توییتر نسبت به یوتیوب، محتواسازان بیشتری را به شبکه‌ی اجتماعی تحت مالکیت خود جذب کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ایلان ماسک و کارمندان توییتر اولین جلسه‌ی خود را از زمان خرید برگزار این شبکه‌ی اجتماعی برگزار کردند.  ماسک کارمندان توییتر را تشویق می‌کند تا تعداد بیشتری از یوتیوبر‌ها را به این پلتفرم جذب کنند. او ادعا می‌کند حاضر است برای جذب یوتیوبرها، دستمزد آن‌ها را ۱۰ درصد نسبت به یوتیوب افزایش دهد.

ثروتمندترین مرد جهان تمایل دارد محتوای ویدیویی بیشتری در شبکه‌ی اجتماعی تحت مالیک او منتشر شود.  ماسک در این نشست گفت که توییتر درحال بررسی محتوای ویدیویی و افزایش درآمد سازندگان محتوا است و امکان دارد اجازه‌ی آپلود ویدیو‌های طولانی‌تر را نیز ارائه دهد. امروزه بیشتر محتواسازان ویدیو‌های اصلی را در یوتیوب و تیک‌تاک یا سیار پلتفرم‌ها آپلود می‌کنند و سپس لینک آن‌ها را در حساب توییتر خود قرار می‌دهند.

ماسک‌ می‌گوید:

اگر سازندگان محتوا بتوانند ویدیو‌های خود را در توییتر منتشر کنند و درآمدی درحد کانال یوتیوب خود داشته باشند، طبیعتاً ویدیو‌های خود را در توییتر نیز ارسال خواهند کرد، اما درحال‌حاضر تولیدکنندگان محتوا نمی‌توانند ویدیو‌های طولانی‌تری پست کنند و بنابراین درآمدزایی آن‌ها از پلتفرم ما، کافی نیست.

درحال‌حاضر ویدیو‌های یوتیوب به ۱۴۰ ثانیه محدود شده‌اند. ماسک دراین رابطه اظهارداشت:

این‌ها چیز‌های فوق‌العاده پیچیده‌ای نیستند و به فناوری‌های بسیار ابتدایی نیاز دارند. ما قصد از بین‌بردن یوتیوب را نداریم، فقط می‌خواهم بپرسم آیا واقعاً نیاز است ترافیک زیادی را به یوتیوب هدایت کنیم؟

ایلان ماسک به‌دنبال ارتقای قابلیت‌های ویدیویی توییتر است. به گزارش Gizchina، درآمد تبلیغات یوتیوب در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۲ از ۷ میلیارد دلار بیشتر بود و در مقام مقایسه، کل درآمد توییتر در این بازه‌ی زمانی فقط ۱٫۱۸ میلیارد دلار بود.  ماسک از زمان تصاحب این شبکه‌ی اجتماعی در ۲۷ اکتبر، هزاران کارمند آن را اخراج کرده است.

ماسک روز پنج‌شنبه به کارکنان باقی‌مانده گفت که پرداخت درآمد به سازندگان محتوا اهمیت زیادی دارد. او در بخشی از توضیحات خود گفت:

به دسته‌ای از محتواسازاسان یوتیوب که ازنظر ما جذاب هستند فکر کنید؛ به آن‌ها بگویید آیا به فکر قرار دادن ویدیو در توییتر هستید؟ ما ۱۰ درصد بیشتر از یوتیوب به شما می‌پردازیم.

ایلان ماسک همچنین اظهارداشت:

با مرور ویدیو‌های توییتر درحالت تمام‌صفحه، می‌توانید به تماشای آن‌ها بپردازید. محتوای توییتر درواقع بد نیست. شما ویدیو‌های خنده‌دار و سرگرم‌کننده‌ی زیادی مشاهده می‌کنید و من فکر می‌کنم ساختن محتوای جدید برهمین اساس، بسیار معنادار است.

در واقع بسیاری از مردم از ویژگی ویدیویی توییتر اطلاع ندارند و من تا امروز صبح درمورد آن چیزی نگفتم، بنابراین تلاش برای ارائه‌ی ویژگی‌های ویدیویی جدیدی، اقدام خیلی خوبی خواهد بود.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->