کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

بازی ویدئویی «بایوشاک» فیلم می‌شود

  • کد خبر: ۱۳۴۸۵۴
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
بازی ویدئویی «بایوشاک» فیلم می‌شود
فرانسیس لارنس در حال نگارش فیلمنامه اقتباسی از بازی ویدئویی «بایوشاک - BioShock» است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بایوشاک یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط توکی بوستون و توکی استرالیا توسعه یافته و بوسیله توکی گیمز منتشر شد.

بایوشاک در نمایشگاه ای۳ سال ۲۰۰۶ برنده ۱۷ جایزه و در نمایشگاه سال جاری برنده یک جایزه ویژه (بهترین بازی در سبک اکشن ماجراجویی) شده است. بایوشاک در اوت ۲۰۰۷ برای مایکروسافت ویندوز و ایکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شد و پس از آن یک نسخه سازگار شده از بازی توسط توکی مارین و دیجیتال اکستریمز در اکتبر ۲۰۰۸ برای کنسول پلی‌استیشن ۳ به بازار عرضه شد. پیش‌درآمدی بر این بازی تحت عنوان بایوشاک: بیکران نیز ساخته شده است.

هم اینک فرانسیس لارنس به سختی در حال کار بر روی توسعه اقتباسی آینده بایوشاک است. این فیلم توسط نتفلیکس منتشر خواهد شد.

لارنس در گفت و گو با Collider، بایوشاک را از منحصر به فردترین بازی‌هایی عنوان کرد که تاکنون ساخته شده است.

بایوشاک تمام ظرفیت‌های لازم برای ساخت یک اقتباس موفق سینمایی را دارد و طرفداران این بازی منتظر ساخت آن هستند.

داستان بایوشاک از این قرار است فردی به نام جک درون اقیانوس آرام سقوط می‌کند و در کف اقیانوس به شهری زیر دریا می‌رسد به نام رپچر (Rapture) که اندرو رایان در سال ۱۹۴۶ آنرا برای جلوگیری از ارتباط با خارج ساختند. ولی به دلیل به وجود آمدن ماده‌ای به نام آدام (برگرفته از کلمه آدم) که قابلیت‌های ویژه‌ای به انسان می‌بخشد جنگ درمی‌گیرد و جک برای پایان دادن به جنگ باید اندرو رایان را بکشد ولی در نهایت می‌فهمد که سقوط هواپیما اتفاقی نبوده و او پسر رئیس شهر است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->