تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳
سرخط خبرها

هند ادامه «RRR» را می‌سازد

  • کد خبر: ۱۳۴۸۹۸
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
هند ادامه «RRR» را می‌سازد
اس.اس.راجامولی کارگردان فیلم اکشن پرفروش هندی «RRR» ساخت ادامه این فیلم پرفروش را تایید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اس.اس.راجامولی کارگردان فیلم اکشن پرفروش هندی «RRR» تایید کرد در فکر ساخت دنباله این فیلم هستند.

وی گفت کار نوشتن دنباله داستان این فیلم اکنون توسط پدرش وی.ویجایندرا پراساد که فیلمنامه‌نویس است، در حال نوشته شدن است.

این کارگردان که سازنده «باهوبالی» هم بوده در برنامه نمایش این فیلم در شیکاگو این سخنان را ادا کرد و افزود که پدرش نویسنده داستان همه فیلم‌های وی بوده و او اکنون در حال نوشتن داستان فیلم دوم RRR است.

هنوز برای توضیح بیشتر در این باره زود است و کار ادامه داستان در مراحل اولیه‌اش است.

«RRR» یکی از پرهزینه‌ترین فیلم‌های هند است و با بودجه ۷۲ میلیون دلاری ساخته شده و از زمان اکرانش در اواخر ماه مارس (فروردین) تاکنون، فروشی باورنکردنی را ثبت کرده است.

این فیلم حماسی تاریخی به زبان تلوگو ساخته شده و داستان مبارزان واقعی آزادی هند را در دهه ۱۹۲۰ تصویر کرده است. «کوماران بهیم» با بازی راما رائو جونیور و «آلوری سیتاراما راجو» با بازی رام چاران ۲ شخصیت واقعی تاریخی هستند که در این فیلم با هم دوست می‌شوند تا در برابر یک دشمن مشترک یعنی انگلیس استعمارگر مبارزه کنند. این فیلم ۳ ساعته که ترکیبی از رقص، اکشن، بدل‌کاری‌های جدی، آتش‌بازی و جلوه‌های ویژه است، حتی در یک سکانس مهمش، شاهد رها کردن ببرها، پلنگ‌ها و دیگر حیوانات وحشی از یک کامیون توسط بهیم برای حمله به نیروهای بریتانیایی است.

RRR از فیلم‌های سینمای جنوب هند است که در رقابت با بالیوود است و موفق شده تا با فروشی بیش از ۲۴۰ کرور (۳۱ میلیون دلار) در سراسر جهان در نخستین روز اکران، رکورد بالاترین فروش افتتاحیه برای یک فیلم هندی را بشکند.

این فیلم همچنین با پیشی‌گرفتن از فیلم قبلی «باهوبالی ۲: فرجام» به پرفروش‌ترین فیلم در بازار داخلی آندرا پرادش و تلانگانا تبدیل شد و تاکنون بیش از ۱۶۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده و چندین رکورد گیشه برای یک فیلم هندی را شکسته است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->