کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

نامزدهای جوایز سالانه گِرَمی رونمایی شدند

  • کد خبر: ۱۳۵۰۶۳
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
نامزدهای جوایز سالانه گِرَمی رونمایی شدند
آکادمی ملی علوم و هنرهای ضبط (NARAS) آمریکا، از نامزدهای شصت و پنجمین جوایز سالانه گرمی رونمایی کرد، «بیانسه» و «جی زی» پیشتاز جوایز سالانه گرمی هستند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ این سازمان غیر دولتی که با نام آکادمی ضبط نیز شناخته می‌شود، از سال ۱۹۵۷ به طور سالانه توسط مراسم جایزه گرمی به بهترین موسیقی‌دانان، خوانندگان، نوازندگان، ترانه‌سرایان، تهیه‌کنندگان، مهندسان صوتی و دیگر اشخاص مرتبط با موسیقی جهان جایزه می‌دهد.

بر اساس اعلام این آکادمی، بیانسه خواننده آمریکایی با ۱۱ نامزدی جدید به طور رسمی رکورددار جایزه گرمی است؛ او با ۹ نامزدی در حوزه موسیقی رکورد همسرش‌ شان کوری کارتر(جی زی) برای بیشترین نامزدی جایزه گرمی را به دست آورده است.

همچنین در فهرست امسال، هنرمندان دیگری از جمله ادل، کندریک لامار، برندی کارلیل و هری استایلز قرار دارد.

بیانسه با ۹ نامزدی رکورددار است. این پیشتازی در حالی است که همسرش تنها سه نامزدی را از آن خود کرده؛ با این موفقیت، بیانسه به همراه همسرش عنوان برنده‌ترین هنرمند تاریخ گرمی را به دست آورده است.

در این فهرست، کندریک لامار با هشت نامزدی، برندی کارلیل و ادل هر کدام با هفت نامزدی و مری جی بلیج، فیوچر و هری استایلز هر یک با ۶ نامزدی، دیگر نامزدهای مطرح هستند.

اعضای آکادمی ضبط که نماینده‌های تمامی ژانرها و رشته‌های خلاق از جمله هنرمندان حوزه ضبط، ترانه‌سراها، تهیه‌کنندگان، میکسرها و مهندسان صوتی هستند قرار است به این نامزدها رای دهند. دور نهایی رای‌گیری از ۱۴ دسامبر تا ۴ ژانویه برگزار می‌شود.

آیین پایانی و اهدای جوایز جوایز گرمی آتی ساعت ۱۸ روز ۵ فوریه در سالن Crypto.com لس آنجلس برگزار خواهد شد.

 

«بیانسه» و «جی زی» پیشتاز جوایز سالانه گرمی | نامزدهای جوایز سالانه گِرَمی رونمایی شدند

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->