نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

ایران قرمز می‌پوشد و انگلیس سفید

  • کد خبر: ۱۳۵۴۶۹
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
ایران قرمز می‌پوشد و انگلیس سفید
بر اساس برنامه‌ریزی فیفا، ایران مقابل انگلیس با پیراهن قرمز به میدان خواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، بازی روز دوشنبه ایران و انگلیس در حالی برگزار خواهد شد که با اعلام فیفا، ایران در این مسابقه با پیراهن دوم خود به میدان خواهد رفت و سه شیر‌ها سفید خواهند پوشید.

پیراهن دوم ایران همچون سال‌های گذشته قرمز رنگ است که البته با طراحی مجید، سروشکل خاصی را به کیت ایران داده است. از آن سو انگلیس نیز همچون سال‌های گذشته تولید پیراهن خود را به برند نایکی سپرده که رنگ سفید و سرمه‌ای را برای این تیم برگزیده است.

ایران در تاریخ جام جهانی شش بار از پیراهن قرمز استفاده کرده تا این رنگ در حد پیراهن اول مورد استفاده قرار گرفته باشد. اولین بار در دیدار مقابل پرو تیم‌ملی قرمزپوش شد که شاگردان مهاجرانی با چهار گل به حریف قدرتمند باختند.

سپس نوبت به دیدار مقابل آمریکا رسید که در این بازی تیم‌ملی به پیروزی رسید، اما در مقابل آلمان نتوانست برد برابر ایالات متحده را تکرار کند.

سپس در جام جهانی ۲۰۰۶ ایران با پیراهن تولیدی پوما برابر مکزیک قرمزپوش شد که در این بازی هم باوجود جبران یک گل، در نهایت ۳-۱ بازی را واگذار کرد.

در جام جهانی ۲۰۱۴ آرژانتین از پیراهن اول خود استفاده کرد و تیم‌ملی در دیداری تاریخی قرمز پوشید. این اتفاق در بازی اسپانیا هم رخ داد که هر دو بازی با شکست ۱-۰ همراه بود.

حالا باید دید شاگردان کارلوس کی‌روش با پیراهن دوم خود مقابل انگلیس چه خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->