برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟
سرخط خبرها

بهترین بازی‌های ورزشی برای اندروید

  • کد خبر: ۱۳۵۵۵۵
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
بهترین بازی‌های ورزشی برای اندروید
در سال های اخیر بازی‌های ورزشی بسیاری برای کاربران اندروید تولید شده است که در این پست تعدای از آنها را معرفی خواهیم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بازی‌های موبایلی در طی چندین سال اخیر به طرز بسیار دوست داشتنی پیشرفت کرده‌اند و طرفداران زیادی نیز دارند. شاید اگر در زمان سفر کنید و به سال‌ها پیش باز گردید، هیچکسی انتظار رو به رو شدن با چنین بازی‌هایی را از پلتفرم موبایل نداشت. منتهی این خلاقیت سازندگان بازی‌های ویدیویی بود که به نوعی سبب پیشرفت صنعت موبایل گیمینگ شد و ما نیز امروزه شاهد حضور بازی‌هایی به شدت دوست داشتنی برای پلتفرم موبایل هستیم. از طرفی جاه‌طلبی بازی‌ساز‌های موبایلی نیز؛ جزو دیگر دلایلی است که صنعت موبایل گیمینگ را تا به این اندازه خاص کرده است. ما روی پلتفرم موبایل متنوع فوق‌العاده‌ای از سبک‌های مختلف را داریم که به نوعی می‌توانند برای ما جذاب و دوست داشتنی باشند.


FIE Swordplay

بهترین بازی‌های ورزشی برای اندروید

پلتفرم موبایل دنیایی پر از اتفاقات پیش‌بینی نشده است و ما نیز باید خودمان را برای رو به رو شدن با هرچیزی آماده کنیم؛ بنابراین اگر شما نیز طرفدار بازی‌های ویدیویی پلتفرم موبایل هستید، در این مطلب همراهمان باشید تا باهم سری به دنیای بهترین بازی‌های ورزشی اندروید بزنیم و دوست داشتنی‌ترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

بازی موبایلی FIE Swordplay یکی از بهترین بازی‌های ورزشی اندروید است که توسط استودیوی رسمی شمشیر بازی برای پلتفرم موبایل توسعه پیدا کرده است. از طرفی اگر شما طرفدار ورزش شمشیر بازی باشید، FIE Swordplay دنیایی خارق‌العاده برایتان خواهد بود. درست در جایی که شما باید شخصیت‌های مختلف را انتخاب کنید و با آن‌ها وارد مسابقات بین‌المللی شوید. چیزی‌که سبب جذابیت هرچه بیشتر این بازی موبایلی شده، این است که FIE Swordplay تمام تلاشش را به کار گرفته است تا یک بازی واقع‌گرایانه و دوست داشتنی موبایلی باشد.

همچنین FIE Swordplay به دلیل مکانیزم‌های مبارزه‌ای آنلاین PVP و تکنیک‌های واقعی خودش شناخته می‌شود. نهایتا باید گفت که حضور بخش داستانی و گرافیک خوب FIE Swordplay نیز؛ جزو دیگر دلایلی است که این بازی ورزشی اندروید را تا به این اندازه خارق‌العاده کرده‌اند و اگر به دنبال یک بازی ورزشی خوب برای پلتفرم موبایل هستید، نباید بازی FIE Swordplay را از دست بدهید.

FIFA Soccer

بهترین بازی‌های ورزشی برای اندروید

غیرممکن است که صحبت از بهترین بازی‌های ورزشی اندروید باشد و حرفی از بازی دوست داشتنی FIFA Soccer به میدان نیاید. FIFA Soccer یکی از برترین عناوین فیفا روی پلتفرم موبایل است که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد تا کنون بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است. حضور بیش از ۵۵۰ تیم لایسنس شده در این بازی و همچنین گیم‌مود‌های مختلف آن؛ باعث شده‌اند تا FIFA Soccer جزو برترین عناوین فوتبالی – ورزشی پلتفرم موبایل باشد. همچنین حضور ستارگان مطرح فوتبالی در این بازی و گرافیک فوق‌العاده آن نیز؛ جزو دیگر دلایلی هستند که باعث محبوبیت بازی موبایلی FIFA Soccer شده‌اند.

منتهی پیش از تجربه این بازی موبایلی باید توجه داشته باشید که FIFA Soccer به صورت رایگان منتشر شده است، منتهی سیاست‌های استودیوی الکترونیک آرتز؛ چندان هم بی‌تاثیر در این بازی موبایلی نبوده و شما نباید زیاد روی بخش رایگان بازی حساب باز کنید. اما با این‌حال؛ FIFA Soccer جزو برترین بازی‌های موبایلی است که موبایل گیمری که علاقه‌مند به دنیای بازی‌های ورزشی است، باید به سراغش برود و آن را تجربه کند.

Grand Mountain Adventure

بهترین بازی‌های ورزشی برای اندروید

بازی Grand Mountain Adventure یک بازی ساده، اما دوست داشتنی با ظاهری بسیار زیبا و تمی آرامش‌بخش است. گرافیک بسیار زیبای این بازی موبایلی؛ در کنار موسیقی‌متن شاهکار Grand Mountain Adventure؛ باعث شده‌اند تا این بازی حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن داشته باشد. شما با یک شبیه‌ساز اسکی رو به رو هستید که باید در آن کنترل پروتاگونیست خودتان را به دست بگیرید و دل به دریا بزنید. شما باید از کنار موانع مختلف عبور کنید و خودتان را مهمان یکی از بهترین بازی‌های ورزشی اندروید کنید.

همچنین حضور بیش از ۵ کوه مختلف و گیم‌مود‌های متنوع آنلاین و آفلاین در Grand Mountain Adventure؛ سبب دوست داشتنی‌تر شدن این بازی موبایلی شده‌اند. همچنین به لطف سرور دیسکورد خود بازی؛ شما می‌توانید همزمان که با دوستانتان Grand Mountain Adventure بازی می‌کنید، در دیسکورد نیز با یکدیگر صحبت کنید. نهایتا باید گفت که بازی موبایلی Grand Mountain Adventure درست مناسب آن دسته از کسانی است که علاقه‌مند به ورزش‌های زمستانی هستند.

Madden NFL ۲۲ Mobile Football

بهترین بازی‌های ورزشی برای اندروید

بازی موبایلی Madden NFL ۲۲ Mobile Football یکی از محبوب‌ترین و بهترین بازی‌های ورزشی اندروید است که دنیایی کاملا متفاوت‌تر از دیگر بازی‌های این لیست دارد. Madden NFL ۲۲ Mobile Football نیز به لطف حضور تیم‌های لایسنس شده و گرافیک فوق‌العاده خودش؛ یکی از برترین عناوین پلتفرم موبایل است و طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. وظیفه شما در دنیای بازی موبایلی Madden NFL ۲۲ Mobile Football؛ ساخت یک تیم حرفه‌ای و مدیریت آن است و از طرفی سازندگان این بازی به سراغ المان‌های شبیه‌ساز نیز رفته‌اند.

همچنین چیزی‌که سبب جذابیت این بازی موبایلی شده است، این است که Madden NFL ۲۲ Mobile Football گیم‌مود‌های بسیار دوست داشتنی دارد. بخش مسابقات آنلاین این بازی یکی از بهترین قسمت‌های آن است و شما می‌توانید با دیگر بازیکنان رقابت کنید. بازی Madden NFL ۲۲ Mobile Football توسط استودیوی بازی‌سازی الکترونیک آرتز برای پلتفرم موبایل توسعه پیدا کرده است و یک بازی دوست داشتنی برای طرفداران عناوین ورزشی محسوب می‌شود.

MLB ۹ Innings ۲۲

بهترین بازی‌های ورزشی برای اندروید

اگر طرفدار ورزش بیسبال هستید، بازی موبایلی MLB ۹ Innings ۲۲ گزینه‌ای عالی برایتان خواهد بود. بازی موبایلی MLB ۹ Innings ۲۲ درست به اندازه نسخه‌های پیشین خودش مورد احترام است و پتانسیل‌های بسیار بالایی نیز برای ارائه کردن دارد. درست همانند دیگر بازی‌های این لیست، گرافیک و جلوه‌های بصری MLB ۹ Innings ۲۲ دوست داشتنی طراحی شده‌اند و به نوعی همه‌چیز دست به دست هم داده است تا این بازی موبایلی حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

چیزی‌که شاید ممکن است درباره بازی MLB ۹ Innings ۲۲ کمی آزاردهنده باشد، پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی هستند. بطوری که MLB ۹ Innings ۲۲ بیش از آن‌که یک بازی دوست داشتنی باشد، تبدیل به یک عنوان Pay to Win شده است و این موضوع ممکن است که کمی ناراحت‌کننده باشد. اما با این‌حال؛ از آن‌جایی که MLB ۹ Innings ۲۲ تنها بازی خوب برای طرفداران ورزش بیسبال است، تجربه‌اش حتی با ایراداتی که دارد نیز؛ خالی از لطف نیست.

eFootball ۲۰۲۳

بهترین بازی‌های ورزشی برای اندروید

اکثر شما می‌دانید که ستودیوی دوست داشتنی کونامی سابقه بسیار درخشانی در ساخت بازی‌های فوتبالی – ورزشی دارد. سال‌ها پیش وقتی صحبت از تجربه یک بازی فوتبالی می‌شود، فرنچایز PES حرف اول و آخر را می‌زد. منتهی وقتی درست در سال ۲۰۲۲ استودیوی کونامی فاجعه eFootball را به بار آورد، طرفداران زیادی را از دست داد. منتهی با این‌حال؛ eFootball ۲۰۲۳ حداقل روی پلتفرم موبایل از عملکرد به مراتب بهتری برخوردار بود و به نوعی تنها نسخه از فرنچایز eFootball است که همچنان ارزش تجربه کردن را دارد.

چیزی‌که سبب جذابیت این بازی موبایلی شده است، گرافیک نسبتا خوب آن و حضور تیم‌های لایسنس شده است. eFootball ۲۰۲۳ شاید به اندازه عناوین پیشین استودیوی کونامی دیگر آن روح جذاب فوتبالی را نداشته باشد، اما روی پلتفرم موبایل به دلیل مکانیزم‌هایی که دارد، هنوز هم جزو بهترین بازی‌های ورزشی پلتفرم موبایل است و هر موبایل گیمری برای یک‌بار هم که شده، باید به سراغ بازی موبایلی eFootball ۲۰۲۳ برود.

OK Golf

بهترین بازی‌های ورزشی برای اندروید

بازی موبایلی OK Golf یکی از جدیدترین بازی‌های ورزشی موبایلی است که بسیار شبیه عناوین کلاسیک دهه ۹۰ میلادی توسعه پیدا کرده است. استودیوی بازی‌سازی Playdigious در ساخت این بازی موبایلی تمام تلاشش را به کار گرفته تا یک بازی دوست داشتنی را ارائه کند. همه‌چیز در دنیای بازی موبایلی OK Golf ساده است و شما ابدا با یک بازی کسل‌کننده رو به رو نیستید. OK Golf به خوبی می‌داند که چگونه باید دوست داشتنی جذاب باشد و برای همین؛ به سراغ المان‌های خلاقانه بسیار جذابی نیز رفته است.

همانطور که از اسم بازی OK Golf پیداست، شما با یک بازی شبیه‌ساز گلف رو به رو خواهید شد که باید در آن ماموریت‌های مختلف را پشت سر بگذارید. گیم‌پلی این بازی موبایلی ساده و بدون ریخت و پاش‌های اضافی روایت می‌شود و اگر شما طرفدار بازی‌های کژوال – آرکید موبایلی باشید، OK Golf گزینه‌ای عالی برایتان خواهد بود. همچنین گرافیک مینیمال و طراحی خاص این بازی نیز؛ جزو دیگر دلایلی هستند که OK Golf را لایق بودن در این لیست کرده‌اند.

NBA Live Mobile

بهترین بازی‌های ورزشی برای اندروید

یکی از بهترین اتفاقات مربوط به صنعت ویدیوگیم؛ کشیده شدن پای عناوین بزرگ و استودیو‌های محبوب به دنیای پلتفرم موبایل بود. در این بین نیز بازی موبایلی NBA Live Mobile یکی دیگر از بهترین بازی‌های ورزشی اندروید است که توسط استودیوی بازی‌سازی ۲K Games برای پلتفرم موبایل توسعه پیدا کرده است و خودش را یک بازی شبیه‌ساز بسکتبال معرفی می‌کند. NBA Live Mobile یک بازی مدیریتی است. جایی که شما باید تیم‌های مختلف را بسازید و آن‌ها را برای تبدیل به شدن به بزرگ‌ترین تیم‌های دنیای بازی NBA Live Mobile آماده کنید.

همچنین کنترلر‌های ساده و گرافیک مناسب این بازی؛ جزو دیگر دلایلی هستند که سبب محبوبیت بازی موبایلی NBA Live Mobile شده‌اند. این بازی یک عنوان آنلاین است و می‌تواند شما را تا ساعت‌ها سرگرم خودش کند؛ بنابراین اگر به دنبال یک بازی بسکتبال دوست داشتنی از استودیویی محبوب هستید، بازی موبایلی NBA Live Mobile گزینه‌ای بسیار عالی برای شماست.

True Skate

بهترین بازی‌های ورزشی برای اندروید

بازی موبایلی True Skate یکی از برترین عناوین اسکیت‌سواری پلتفرم موبایل است که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. این بازی یک عنوان رکوردی است و شما باید سعی کنید که بهترین رکورد ممکن را داشته باشید. True Skate گرافیکی خوب و دنیایی دوست داشتنی که می‌تواند حس و حالی کاملا متفاوت را به شما منتقل کند. متاسفانه بازی موبایلی True Skate به صورت کاملا رایگان منتشر نشده و شما برای دانلود این بازی دوست داشتنی نیاز به پرداخت هزینه هستید.

همچنین یکی دیگر از دلایلی که سبب جذابیت این بازی موبایلی شده است، این است که بازی True Skate برای پلتفرم موبایل واقعا عالی بهینه شده است. بطوری که شما از تجربه گیم‌پلی این بازی نهایت لذت را خواهید برد و همه‌چیز به نوعی دست به دست هم داده است تا بازی موبایلی True Skate یک بازی فوق‌العاده برای طرفداران بازی‌های سبک ورزشی روی پلتفرم موبایل باشد.

World of Tennis: Roaring ’۲۰s

بهترین بازی‌های ورزشی برای اندروید

نهایتا اجازه دهید که لیست بهترین بازی‌های ورزشی اندروید را با بازی جذاب World of Tennis: Roaring ’۲۰s پایان دهیم. World of Tennis: Roaring ’۲۰s یکی از بهترین بازی‌های تنیس موبایلی است که توسط استودیوی Helium۹ Games برای پلتفرم موبایل توسعه پیدا کرده است. چیزی‌که سبب جذابیت بازی موبایلی World of Tennis: Roaring ’۲۰s شده است، خط داستانی بازی است. شما باید در دنیای این بازی موبایلی به عنوان یک بازیکن تنیس تازه کار؛ شروع به پیشرفت کنید و وارد تیم‌های مطرح تنیس شوید.

گرافیک خوب و گیم‌پلی هیجان‌انگیز بازی موبایلی World of Tennis: Roaring ’۲۰s باعث شده‌اند تا این بازی در مقایسه با دیگر عناوین تنیس محور موبایلی؛ حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد و اگر شما به دنبال یک بازی ورزشی خوب هستید، شاید بهتر باشد که سری به World of Tennis: Roaring ’۲۰s نیز بزنید.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->