مهران مدیری با «گل یا پوچ» در نمایش خانگی حرم رضوی محلی برای جاودانه شدن آثار هنری | اختتامیه و نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره هنری «گنجینه مهر» برگزار شد + فیلم تهدید به بمب گذاری در جشنواره کن، ورودی کاخ را بست پخش فیلم «خانواده ملیله‌چی» در زادروز شهرام عبدلی + زمان پخش تشویق، اما استون در جشنواره کن برای «انواع مهربانی» «اسکار» به روایت امیر کربلایی‌زاده «زهرا خوشکام» همسر علی حاتمی در خاک آرام گرفت + تصاویر همه چیز درباره سریال بدل علی مسعودی + خلاصه داستان، زمان پخش و بازیگران آخرین وضعیت کیانوش عیاری در بیمارستان قسمت‌های جدید «سرزمین مادری» به آنتن نمی رسد زمان پخش «پایتخت ۷» مشخص شد پخش فصل جدید «تا نیایش» از حرم مطهر امام رضا (ع) آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) عکس‌نوشت | آن عکس فقط یک جایزه نبود پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در مشهد کتاب «شیعه» به کتابفروشی‌ها آمد مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان رضوی در ماهی که گذشت (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) درباره عثمان محمدپرست، خنیاگری که سازش برای خیر کوک بود
سرخط خبرها

«بین من و تو» منتشر شد

  • کد خبر: ۱۳۵۶۷۲
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
«بین من و تو» منتشر شد
کتاب «بین من و تو» نوشته کاترین گِگِن با ترجمه نیلوفر پارسیوند توسط انتشارات فاطمی روانه بازار نشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کتاب «بین من و تو» نوشته کاترین گِگِن به‌تازگی با ترجمه نیلوفر پارسیوند توسط انتشارات فاطمی منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب یکی از عناوین مجموعه «کتاب‌های طوطی» واحد کتاب کودک و نوجوان این‌ناشر است.

کاترین گگن نویسنده این‌کتاب متخصص کودکان در زمینه لمس‌درمانی (هاپتونومی) و ارتباط غیرخشونت‌آمیز و همچنین متخصص حمایت از والدین است که چندکتاب در این‌حوزه‌ها در کارنامه دارد و در این‌کتاب راه‌های برقراری ارتباط صمیمی و آرامش‌بخش بین کودکان و والدین را پیش روی مخاطب خود قرار داده است.

یکی از اهداف نویسنده کتاب پیش‌رو این است که پدر و مادر اعتمادبه‌نفس فرزند یا فرزندان خود را تقویت کنند و مراقب رشد متعادل آن‌ها باشند تا به درک بهتری از خود برسند. تصویرگری «بین من و تو» هم توسط رضا دالوند انجام شده است. او نویسنده و تصویرگر کتاب‌های کودک است و آثاری برای بلوغ فکری کودکان تولید کرده است.

ترجمه فارسی این‌کتاب با هماهنگی انیستیوفرانسه انجام شده است. نیلوفر پارسیوند مترجم آن نیز فارغ‌التحصیل رشته هنر و معماری است و در کودکی زبان فرانسوی را آموخته است. نسخه اصلی کتاب «بین من و تو» سال ۲۰۲۰ منتشر شده است.

در قسمتی از این‌کتاب می‌خوانیم:

به آغوشت نیاز دارم.

فقط هروقت که خودم دلم خواست، نه اینکه توی بغلت حبسم کنی.

دلم می‌خواهد مراقبم باشی،

اما من را هم تشویق کنی تا دنیا را کشف کنم.

دلم می‌خواهد وقتی آسیب می‌بینم کنارم باشی،

اما به من نگویی: «چیزی نیست! گریه نکن!»

این‌کتاب با ۴۴ صفحه، شمارگان ۲ هزار نسخه و قیمت ۷۵ هزار تومان منتشر شده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->