برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

«میکی ۷» پروژه جدید کارگردان «انگل»

  • کد خبر: ۱۳۵۶۷۹
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
«میکی ۷» پروژه جدید کارگردان «انگل»
بونگ جون هو کارگردان فیلم موفق «انگل» فیلم جدید خود را با نام «میکی ۷» می‌سازد.

به گزارش شهرآرانیوز؛بونگ جون هو کارگردان «انگل» نخستین فیلم انگلیسی زبان خود، پس از «اوکجا» را با بازی رابرت پتینسون می‌سازد که اقتباسی از کتاب ادوارد اشتون با نام «میکی ۷» است.

تونی کولت، نائومی یاکی، استیون یون، مارک رافلو از دیگر بازیگران «میکی ۷» به شمار می‌روند.

ماه اوت فیلمبرداری «میکی ۷» در انگلستان شروع شد و تا این ماه ادامه داشته است. احتمالا ماه دسامبر فیلمبرداری تمام خواهد شد. شنیده شده که برادران وارنر می‌خواهند فیلم تازه کارگردان برنده نخل طلا را در سال ۲۰۲۴ اکران کنند.

با توجه به مضمون قطعا جلوه‌های بصری فیلم زمان می‌برد و شاید یکی از دلایلش طولانی شدن مرحله فنی باشد. داریوش خنجی مدیر فیلمبرداری است. داریوش خنجی که فیلمبردار فیلم‌های تحسین شده ای، چون «هفت» بوده پیش از این در فیلم «اوکجا» بونگ جون هو با وی همکاری کرده بود.

گفته شده «میکی ۷» درباره کارمندی دارای تاریخ مصرف است که به یک سیاره یخی به نام نیفهیم برای بررسی فرستاده شده، اما برخلاف موارد قبلی این بار حاضر نیست بمیرد و جایش را با «میکی ۸» که کلون خودش است، عوض کند.منبع: دنیای تصویر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->