واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

ماجرای احضار مهران مدیری و تهیه‌کننده «دورهمی» به دادگاه

  • کد خبر: ۱۳۵۸۸۸
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
ماجرای احضار مهران مدیری و تهیه‌کننده «دورهمی» به دادگاه
ناصر قدیرکاشانی تهیه‌کننده «دورهمی» شکایت صداوسیما و ماجرای احضار او و مهران مدیری را به دادگاه صدر تأیید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ویدئویی از مهران مدیری و ناصر قدیرکاشانی در فضای‌مجازی پخش شده که در دادسرای صدر دیده شدند.

قدیر کاشانی تهیه‌کننده برنامه «دورهمی» ضمن تأیید احضار به دادگاه، تأکید کرد که بابتِ شکایت سازمان صداوسیما به دادگاه احضار شدیم و فعلاً درباره جزئیات این شکایت و دادگاه نمی‌توانم نکته‌ای مطرح کنم.

او همچنین در خصوص پیگیری قضائی و حقوقی افتراها و تهمت‌هایی که به مهران مدیری روا شد به این نکته اشاره کرد: آقای مدیری امکان دارد پرونده تهمت‌ها و افتراهای عجیب و غریبی که در دوره اخیر به ایشان روا شد به جریان بیندازند.

قدیر کاشانی تأکید کرد: با آقای مدیری خیلی ناجوانمردانه رفتار شد و بینِ اتفاقاتی که در این دوره افتاد و رفتاری که با این بازیگرِ قدیمی سینما و تلویزیون انجام شد هیچ‌گونه تناسبی وجود نداشت. واقعاً حیف بود که مهران مدیری به درجه‌ای برسد از مدیری بودنِ‌ خود اظهار خستگی کند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->