کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

سریال «بی‌گناه» مهران احمدی در مسیر «مصادره»

  • کد خبر: ۱۳۵۹۳۹
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
سریال «بی‌گناه» مهران احمدی در مسیر «مصادره»
این روزها سریال «بی گناه» در شبکه نمایش خانگی پخش می شود و مهران احمدی کارگردان این سریال روی محور اصلی اولین فیلمش «مصادره» پیش رفته است. شخصیت بهمن با بازی محسن کیایی در این سریال یک جور‌هایی در امتداد شخصیت اسماعیل با بازی رضا عطاران در «مصادره» است.

به گزارش شهرآرانیوز، محور اصلی سریال «بی‌گناه» روی داستان شخصیتی به نام بهمن بنا شده که سال‌ها به واسطه دروغی که از دوست برادرش می‌شنود مجبور از خارج از کشور زندگی کند. رشید سالیان سال به بهمن اینطور القا کرده که به خاطر فعالیت‌های سیاسی‌اش تحت تعقیب است و به محض اینکه پایش به ایران برسد دستگیر می‌شود.

بهمن به خاطر این دروغ عشق قدیمی و زندگی‌اش را به باد می‌دهد تا اینکه بعد از ۲۵ سال بالاخره متوجه می‌شود خطری در کمینش نبوده و تمام این سال‌ها می‌توانسته به ایران برگردد.

این خط فکری سریال «بی‌گناه»، شباهت زیادی به خط اصلی داستان فیلم «مصادره» به کارگردانی مهران احمدی دارد.

در آن فیلم اسماعیل که مامور خرید ساواک است بعد از انقلاب از ترس دستگیر شدن، با کمک دوستش از ایران خارج می‌شود. سالیان سال طبق گفته‌های دوستش گمان می‌کند همه به دنبال او هستند و اگر برگردد بلافاصله دستگیر می‌شود اما نهایتا می‌فهمد همه این‌ها ترفندهایی برای به چنگ آوردن زمین‌هایش بوده است.

ماجرای «بی‌گناه» برخلاف «مصادره» از جایی شروع می‌شود که بهمن در آستانه میانسالی تصمیم گرفته به کشورش، برگردد و درباره دلیل این دروغ‌ها پرس‌وجو کند و حقش را از آنچه به زور از چنگش درآورده‌اند بگیرد.

«بی‌گناه» اولین سریال مهران احمدی بعد از تجربه کارگردانی دو فیلم سینمایی «مصادره» و «سگ‌بند» است که برخلاف آن دو، کمدی نیست و کاملا بر بستر موقعیت‌هایی جدی پیش می‌رود. تا به حال سیزده قسمت از این سریال منتشر شده است.

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->