نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

کی‌روش: اینجا جام جهانی است نه پلی‌استیشن

  • کد خبر: ۱۳۶۲۴۱
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
کی‌روش: اینجا جام جهانی است نه پلی‌استیشن
سرمربی تیم ملی در مصاحبه امروزش بار دیگر تاکید کرد بازیکنان دشمنان مردم نیستند.

به گزارش شهرآرانیوز، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران در حاشیه تمرین امروز مقابل خبرنگاران قرار گرفت و مصاحبه‌ای انجام داد. وی در ابتدا گفت: در درجه اول مجدد تشکر می‌کنم از حمایت‌های شما. ما هیچ وقت علاقه نداریم داخل زمین باشیم و افتخاری برای هواداران کسب نکنیم. ولی نتیجه‌ای که به دست آمد مطمئنا باعث می‌شود که از آن یاد بگیریم. در مقابل تیمی که در حال حاضر کاندید قهرمانی است و با رفتار مناسب و روند درست ذهنی ما باید در زمین بوده و خودمان باشیم. همانطور که دیروز گفتم و پیامی فرستادم، بازیکنان ما در تیم ملی دشمنان ما نیستند.

وی در ادامه گفت: برای کسانی که می‌خواهند بازیکنان را تبدیل به دشمنان کشور کنند، می‌خواهم به آن‌ها تبریک بگویم، چون کارشان را درست انجام دادند. ولی مطمئن هستم که اکثر مردم می‌دانند که این بازیکنان در طول سال‌ها باعث شادی مردم شدند، ولی مطمئنا این نظریه که بازیکنان تیم ملی دشمن ما هستم را تخریب کنم و با آن بجنگم. دشمن ما کسانی هستند که تلاش کردند تمرکز ما را بر هم بزنند. کسانی که فکر می‌کنند انجام بازی‌های جام جهانی مقابل انگلیس و یا پرتغال و حتی کسانی که فکر می‌کنند بازی در جام جهانی مثل بازی پلی استیشن است، بایذ بدانند مسئولیت بزرگی دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->