معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

آنر از گوشی تاشوی مجیک Vs و پرچمداران سری ۸۰ رونمایی کرد

  • کد خبر: ۱۳۶۲۷۱
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
آنر از گوشی تاشوی مجیک Vs و پرچمداران سری ۸۰ رونمایی کرد
آنر دی‌ماه پارسال از اولین گوشی هوشمند تاشو خود رونمایی کرد. این شرکت حالا نسخه جدید این دستگاه را با نام مجیک Vs معرفی کرده که تغییرات کوچکی دارد.

به گزارش شهرآرانیوز -  این شرکت از پرچمداران سری ۸۰ هم پرده برداشته که شامل یک مدل استاندارد و یک مدل پرو با دوربین اصلی ۱۶۰ مگاپیکسلی است.

آنر مجیک Vs بروزرسانی کوچکی نسبت به نسل قبلی محسوب می‌شود. این گوشی تاشو از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، دوربین بهتر و نرم‌افزار‌های کاربردی‌تر بهره می‌برد. نمایشگر بیرونی این دستگاه ۶.۴۵ اینچی از نوع OLED است که هر ثانیه ۱۲۰ بار نوسازی می‌شود. در داخل هم یک پنل ۷.۹ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی قرار گرفته است.

نسخه جدید گوشی تاشوی آنر برای دوربین اصلی به‌جای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی از سنسور ۵۴ مگاپیکسلی جدید سونی IMX۸۰۰ استفاده می‌کند. یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید ۱۲۲ درجه‌ای و یک لنز ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری هم در ماژول دوربین عقب قرار دارند. آنر مجیک Vs در بخش دوربین سلفی پس‌رفت داشته و به‌جای سنسور ۴۲ مگاپیکسلی از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

این تلفن هوشمند انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی ۶۶ واتی می‌گیرد، و از قلم پشتیبانی می‌کند. مجیک Vs همچنین با اندروید ۱۲ و رابط کاربری MagicOS ۷.۰ از راه می‌رسد و بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری مختلفی را در زمینه چندوظیفگی و بهره‌وری ارائه می‌کند.

آنر مجیک Vs
نمایشگر بیرونی: 6.45 اینچی 120 هرتزی، داخلی: 7.9 اینچی 90 هرتزی
پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1
دوربین عقب 54 + 50 + 8 مگاپیکسلی
دوربین جلو 16 مگاپیکسلی
باتری و شارژر 5000 میلی‌آمپر ساعت با شارژ سریع 66 واتی
نرم‌افزار MagicOS 7.0 بر پایه اندروید 12
قیمت پایه 1050 دلار


فعلاً صحبتی از عرضه جهانی این گوشی به میان نیامده، اما قیمت مدل پایه آن با ظرفیت ۸/۲۵۶ گیگابایتی در بازار چین حدود ۱۰۵۰ دلار اعلام شده است. مجیک Vs در رنگ‌های نارنجی، فیروزه‌ای و مشکی روانه بازار می‌شود.

سری جدید پرچمداران آنر از دو مدل تشکیل شده است. آنر ۸۰ پرو از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، دوربین اصلی ۱۶۰ مگاپیکسلی و چندین قابلیت تازه در زمینه دوربین استفاده می‌کند. این دستگاه صفحه‌ای ۶.۷۸ اینچی با رزولوشن ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد. وزن ۸۰ پرو ۱۸۸ گرم و ضخامت بدنه ۷.۸ میلی‌متر است.

این دستگاه به یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. در قاب عقب آنر ۸۰ پرو یک دوربین اصلی ۱۶۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. در جلو هم دوربین دوگانه ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی برای سلفی استفاده می‌شوند.

  آنر 80 آنر 80 پرو
نمایشگر 6.78 اینچی 120 هرتزی 6.67 اینچی 120 هرتزی
پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 اسنپدراگون 782G
دوربین عقب 160 + 50 + 2 مگاپیکسلی 160 + 8 + 2 مگاپیکسلی
دوربین جلو 50+ 2 مگاپیکسلی 32 مگاپیکسلی
باتری و شارژر 4800 میلی‌آمپر ساعتی با شارژر 66 واتی 4800 میلی‌آمپر ساعتی با شارژر 66 واتی
نرم‌افزار MagicOS 7.0 بر پایه اندروید 12 MagicOS 7.0 بر پایه اندروید 12
قیمت پایه 489 دلار 377 دلار


آنر ۸۰ قدرت خود را با پردازنده اسنپدراگون ۷۸۲G ارائه می‌کند و از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. باتری و فناوری شارژ این دستگاه درست مثل مدل پرو است. مدل استاندارد در بخش سلفی تنها از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد، ولی در قاب عقب دوباره یک سنسور اصلی ۱۶۰ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی دارد.

این سری هم مثل مجیک Vs با رابط کاربری MagicOS ۷.۰ به بازار می‌آید که مبتنی بر اندروید ۱۲ توسعه داده شده است. خانواده آنر ۸۰ در رنگ‌های آبی، صورتی، سبز و مشکی در دسترس قرار خواهد گرفت. پیکربندی پایه مدل ۸۰ با قیمت ۳۷۷ دلار با ۸/۲۵۶ گیگابایت و مدل ۸۰ پرو با قیمت ۴۸۹ دلار با ۸/۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->