ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟ گوشی Samsung Galaxy C55 خودنمایی کرد | میان‌رده‌ای که ادای پرچمدارها را درمی‌آورد تیک‌تاک: ممنوعیت فعالیت ما در آمریکا ناقض قوانین این کشور است هوش مصنوعی اپل کاملا روی دستگاه اجرا می‌شود و نیازی به اینترنت ندارد نقش هوش مصنوعی در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ | فناورانه‌ترین دوره مسابقات المپیک ابزار VASA-1 تصاویر را سخنگو می‌کند | خوب و بد هوش مصنوعی جدید مایکروسافت
سرخط خبرها

بازی «خدای جنگ: رگناروک» در هفته اول ۵ میلیون نسخه فروخته است

  • کد خبر: ۱۳۶۴۱۴
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
بازی «خدای جنگ: رگناروک» در هفته اول ۵ میلیون نسخه فروخته است
God of War Ragnarok با فروش ۵.۱ میلیون نسخه در هفته اول انتشار، در بین تمام بازی‌های شخص اول/انحصاری پلی استیشن که تاکنون منتشر شده‌اند، سریع‌ترین فروش را داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز - هرمان هالست، رئیس استودیو‌های پلی استیشن، این خبر را در توییتر به اشتراک گذاشت و ضمن تشکر از طرفداران، به توسعه‌دهندگان God of War Ragnarok در استودیو سانتا مونیکا به‌دلیل «دستاورد شگفت انگیز» آن‌ها تبریک گفت.

از همان زمان انتشار بررسی‌های بازی مشخص بود که Ragnarok عنوان بزرگی خواهد بود. به عنوان مثال فروش فیزیکی زمان عرضه بازی در بریتانیا رکورد زده بود، اما همانطور که هالست نیز در توییت خود اشاره می‌کند، رکورد فروش هفته اول این فرنچایز در سراسر جهان را نیز شکسته است.

برای مقایسه، God of War ۲۰۱۸ در سه روز ابتدایی خود، ۳.۱ میلیون نسخه به فروش رسانده بود و رکورد قبلی که متعلق به God of War ۳ از سال ۲۰۱۰ بود را شکست.

همچنین نکته قابل توجه دیگر اینکه God of War Ragnar‌ok عنوان سریع‌ترین فروش بازی‌های انحصاری سونی را از The Last of Us Part ۲ گرفته که در ژوئن سال ۲۰۲۰ موفق به ثبت چنین رکوردی شده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->