برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

«آینده مدیریت در دنیای هوش مصنوعی» منتشر شد

  • کد خبر: ۱۳۶۴۴۷
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
«آینده مدیریت در دنیای هوش مصنوعی» منتشر شد
کتاب «آینده مدیریت در دنیای هوش مصنوعی» (تعریف مجدد هدف و استراتژی در انقلاب صنعتی چهارم) راهی بازار کتاب شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در مقدمه مترجم کتب می‌خوانیم: هوش مصنوعی کلی با عبور از آستانه‌های توانمندی انسان و همکاری هم‌تراز با انسان با هدف تکامل و بهبودی بهره‌وری، کاهش مستمر هزینه مبادله و ارتقا و پایداری بهروزی انسان به خلق موجود جدیدی نائل شده که امروزه به آن ابر ذهن می‌گویند.

 ابرذهن با همان انسان_ماشین، مستقل از روش‌های کنشگرانه‌اش در آینده به تسلط در حوزه‌های فراوانی از زیست انسان خواهد انجامید که مالاً تبعات گسترده و عمیقی نیز بر حیات انسان خواهد گذاشت.

 این کتاب تلاش دارد تا ما را از تبعات هوش مصنوعی که تاکنون توسط متفکران و آینده‌پژوهان در دسترس قرار گرفته مطلع کند و رهبران و مدیران حوزه‌های حکمرانی، نهادها و بنگاه‌ها را از این تبعات گسترده و عمیق از پیش مطلع کند تا تحولات تکاملی اجتناب‌ناپذیر ناشی از تسلط هوش‌ مصنوعی کلی را با آماده‌سازی اجتماع و رفتارهای پیشگیرانه در سطح حوزه عمومی و خصوصی و همچنین اقدامات به موقع به فرصت تبدیل کند. مسلما با سهل‌انگاری در درک و فهم تبعات هوش مصنوعی، زمان گرانقیمت را از دست داده و در نتیجه به ناگزیر با تهدیدهای تبعات ناگوار این ابرذهن در حوزه مسائل اجتماعی و حکمرانی مواجه می‌شویم.

همچنین در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: امروزه انقلاب فناوری در حال تغییر شکل‌ دادن صنایع، برهم زدن مدل‌های تجاری، منسوخ کردن شرکت‌های سنتی و ایجاد تغییرات عمیق اجتماعی است؛ تاجایی که بسیاری از مردم به‌ویژه در جوامع توسعه یافته دستخوش اضطراب شده‌اند. به‌طور خاص، دنیای نوظهور کلان داده‌ها، با قدرت بخشیدن به هوش مصنوعی در حال بازتعریف برخی اصول اساسی تصمیم‌گیری در سازمان‌هاست و این امکان را دارد که سازمان ها را ساده‌تر و چاپک‌تر، وظایف مدیران عامل را دچار تغییرات اساسی کند.

چگونه شرکت‌ها، آموزش‌ و تعلیم کارکنان را در زمینه فناوری‌های هر دم نوبه‌نو، سازمان می‌دهند؟ چگونه شرکت‌های مبتنی بر فناوری، اعم از کوچک و بزرگ، در زمینه‌هایی مانند حریم خصوصی با جامعه تعامل خواهند داشت؟... این‌ها و پرسش‌هایی دیگر، در مجموعه مقالات این کتاب پاسخ داده شده و تصویری از آینده نه‌چندان دور شرکت‌ها و مدیریت در عصر هوش مصنوعی را پیش روی ما می‌گذارد.

«آینده مدیریت در دنیای هوش مصنوعی» با ویراستاری جوردی کانالز و فرانتس هیوکامپ و با ترجمه ا. ادیب در ۴۱۶ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و با قیمت ۱۶۹ هزار تومان در بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه منتشر شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->