نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

صحبت‌های ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس پیش از بازی با آمریکا

  • کد خبر: ۱۳۶۵۱۰
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۸
صحبت‌های ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس پیش از بازی با آمریکا
ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس بازی با آمریکا را سخت‌ترین بازی انگلیس در مرحله گروهی می‌داند.

به گزارش شهرآرانیوز، نشست خبری پیش از این بازی در واکنش به رویارویی با گرگ برهالتر، هم تیمی سابقش در کریستال پالاس، گفت: «همه می‌دانند شرایط در فوتبال چگونه است. ما باید برابر هم قرار بگیریم، ورزش همین است. من در چند سال اخیر با گرگ در ارتباط بودم و چیز‌های بسیاری از او یاد گرفتم. دیدن پیشرفت تیم ملی آمریکا تحت هدایت او واقعا جذاب است.»
او درباره شرایط هری کین اظهار داشت: «هری کین بازیکن خوبی است. او در آزمایش‌ها هیچ مشکلی نداشت. کنار گذاشتن او از ترکیب اصلی تصمیمی جسورانه خواهد بود. همه تیم‌ها زمان استراحت یکسانی دارند. این زمان کمتر از مسابقات قبلی است، اما اگر از مرحله گروهی صعود کنیم به سود ما خواهد بود، چون زمان استراحت بیشتری داریم.»



سرمربی انگلیس درباره انتقاد‌ها از هری مگوایر پیش از شروع جام جهانی اضافه کرد: «مردم این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند، اما در نهایت ما درباره تیم انگلیس صحبت می‌کنیم. حضور او برای این تیم مهم است. ما می‌خواهیم این تیم را بر اساس توانایی بازیسازی از دفاع شکل دهیم و هری و جان استونز نقش مهمی در این زمینه دارند. آن‌ها خوب دفاع می‌کنند و روحیه خوبی دارند. رسیدن به ۵۰ بازی ملی برای هری عالی است و او شایسته این رکورد است.»
ساوت گیت در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری جام جهانی در زمستان به سود آنهاست یا خیر گفت: «در این باره بسیار بحث شده است، اما ما هرگز نظری درباره این موضوع ندادیم. ما سعی کردیم از نظر روانی شرایط خوبی برای بازیکنان ایجاد کنیم. ما خوش شانس هستیم که از نظر دمای هوا هنوز در ساعت ۱۳ بازی نکردیم. فکر می‌کنم شرایط برای فوتبال خوب است و من از همه شرایط راضی هستم.»
این مربی انگلیس در این باره که چه تیمی بیشتر از همه نگرانش کرده مدعی شد: «این تورنمنت بسیار رقابتی است، اما تنها نگرانی من در حال حاضر آمریکاست، چون دلیلی ندارد به بازی بعدی فکر کنم. می‌دانم بعضی افراد از نتایج تعجب کرده‌اند. ما بازی ژاپن و آمریکا را دیده بودیم و از کیفیت آن‌ها خبر داشتیم. تیم‌های بسیار خوبی در این جام هستند که کسی به آن‌ها توجه نکرده است.»

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->