یک خیابان به وسعت غدیر | خیابان فدائیان اسلام مشهد در عید ولایت خاطره ساز شد + فیلم اطعام ۱۱ هزار نفر در بزرگ‌ترین سفره اطعام کشور در مشهد + فیلم فضا آرایی معابر منتهی به حرم مطهر و برگزاری جشنواره عید تا عید در منطقه ثامن مشهد کیفیت هوای مشهد امروز چگونه است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس سرویس‌دهی رایگان دوچرخه‌های اشتراکی بایدو در مشهد به مناسبت عید غدیر تشکیل دبیرخانه دائمی نشست شهرداران کشور‌های عضو بریکس در مشهد مقدس  اطعام ۱۱ هزار نفر در روز عید سعید غدیر خُم در بوستان ملت مشهد اعمال‌قانون ۲۳۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بولوار وکیل آباد، میدان استقلال و پیرامون حرم امام‌رضا (ع) (۴ تیر ۱۴۰۳) افتتاح برج پرچم در مشهد به‌مناسبت عید غدیرخم سرویس‌دهی مترو و اتوبوسرانی مشهد روز عیدغدیر (سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۴۰۳) رایگان است نگاهی به تاریخچه برگزاری عید ولایت و موقوفه‌های مربوط به آن در مشهد| چراغ روشن وقف در جشن غدیر شهردار مشهد: تخریب دیوار‌های خطرساز شهر برای حفظ جان مردم امسال هر روز یک اتوبوس به اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه می‌شود اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید سعیدغدیرخم در مشهد دلجویی شهردار مشهدمقدس از نیروی حفاظت فیزیکی بوستان خورشید بارش شدید باران خسارتی نداشته است | احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها تا پایان امشب (۳ تیر ۱۴۰۳) بوستان‌های چهل‌بازه، وکیل‌آباد، کوه‌پارک و کوهشار مشهد تعطیل شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) نخستین جلسه شورای بسیج اداری استان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد+ فیلم  کشف ۳۱۲۰ کیلوگرم آرد نانوایی در یکی از هتل‌های مشهد اعلام برنامه‌های شهرداری مشهد به‌مناسبت دهه امامت و ولایت | نورافشانی ۵۰ نقطه مشهد در شب عید غدیرخم
سرخط خبرها

فعالیت تمام وقت ۲۰۰ واحد تایپ و تکثیر به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

  • کد خبر: ۱۳۶۵۸
  • ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
فعالیت تمام وقت ۲۰۰ واحد تایپ و تکثیر به مناسبت شهادت سردار سلیمانی
رئیس اتحادیه تایپ و تکثیر مشهد گفت: از روز جمعه تمام اعضاء ما و در حدود ۲۰۰ واحد تایپ و تکثیر به صورت تمام وقت در حال چاپ بنر و تراکت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی هستند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ سید محمود میرمحمدی در خصوص میزان درخواست مردم مشهد برای چاپ تراکت و بنر به مناسبت شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: درخواست‌ها  فوق‌العاده زیاد است و از روز جمعه که خبر شهادت ایشان اعلام شد و به جهت اینکه وظیفه همه ماست تا بزرگداشت این سردار مقتدر کشور را ارج بداریم، تمام اعضاء ما و در حدود 200 واحد تایپ و تکثیر به صورت تمام وقت در حال چاپ بنر و تراکت هستند.

وی افزود: مخاطب این بنرها معمولا مردم، ارگان‌ها و اتحادیه‌ها هستند. همچنین علاوه بر بنر، چاپ تراکت نیز در سطح وسیع در حال انجام است و مردم به این شکل خود را برای مراسم بزرگداشت و تشیع شهید سردار سلیمانی آماده می‌کنند.

رئیس اتحادیه تایپ و تکثیر مشهد در خصوص احتمال کمبود بنر و موارد مورد نیاز به جهت حجم تقاضا، بیان کرد: خوشبختانه در این زمینه کمبودی وجود ندارد و به اندازه کافی بنر در واحدهای صنفی وجود دارد و در صورت کمبود، با یک تماس تلفنی این نیاز تامین می‌شود.

میرمحمدی در خصوص وضعیت تایپ و تکثیر در استان، خاطرنشان کرد: اساسا استان خراسان، شرق کشور و مشهد بالاترین پتانسیل چاپ دیجیتال و بنر در سطح کشور را داراست، به همین جهت ما بیشترین ماشین‌آلات و تجهیزات را در شرق کشور مستقر کرده‌ایم و تمامی اعضا وسایل مورد نیاز چاپ بنر را در اختیار دارند.

وی اضافه کرد: به لطف خدا در حوزه بنر به خودکفایی رسیده‌ایم و بنرهای ساخت کشور در اختیار واحدها قرار گرفته است و تنها گاها و به سفارش مشتری از بنرهای ساخت چین و کره استفاده می‌کنیم، اما در مجموع 90 تا 95 درصد بنر مورد نیاز واحدها در داخل کشور تامین می‌شود.

رئیس اتحادیه تایپ و تکثیر مشهد در خصوص مشکلات صنف تایپ و تکثیر، تصریح کرد: مشکلات اصناف در حوزه عمومی و اختصاصی است که با تدابیر هیأت مدیره و دوستان در اتاق اصناف توانسته ایم آن را به حداقل برسانیم و به دلیل اینکه فعالیت ما در حوزه فرهنگی است، به همین دلیل مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

سید محمود میرمحمدی در خصوص میزان درخواست مردم مشهد برای چاپ تراکت و بنر به مناسبت شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: درخواست‌ها فوق‌العاده زیاد است و از روز جمعه که خبر شهادت ایشان اعلام شد و به جهت اینکه وظیفه همه ماست تا بزرگداشت این سردار مقتدر کشور را ارج بداریم، تمام اعضاء ما و در حدود ۲۰۰ واحد تایپ و تکثیر به صورت تمام وقت در حال چاپ بنر و تراکت هستند.

وی افزود: مخاطب این بنر‌ها معمولا مردم، ارگان‌ها و اتحادیه‌ها هستند. همچنین علاوه بر بنر، چاپ تراکت نیز در سطح وسیع در حال انجام است و مردم به این شکل خود را برای مراسم بزرگداشت و تشیع شهید سردار سلیمانی آماده می‌کنند.

رئیس اتحادیه تایپ و تکثیر مشهد در خصوص احتمال کمبود بنر و موارد مورد نیاز به جهت حجم تقاضا، بیان کرد: خوشبختانه در این زمینه کمبودی وجود ندارد و به اندازه کافی بنر در واحد‌های صنفی وجود دارد و در صورت کمبود، با یک تماس تلفنی این نیاز تامین می‌شود.

میرمحمدی در خصوص وضعیت تایپ و تکثیر در استان، خاطرنشان کرد: اساسا استان خراسان، شرق کشور و مشهد بالاترین پتانسیل چاپ دیجیتال و بنر در سطح کشور را داراست، به همین جهت ما بیشترین ماشین‌آلات و تجهیزات را در شرق کشور مستقر کرده‌ایم و تمامی اعضا وسایل مورد نیاز چاپ بنر را در اختیار دارند.

وی اضافه کرد: به لطف خدا در حوزه بنر به خودکفایی رسیده‌ایم و بنر‌های ساخت کشور در اختیار واحد‌ها قرار گرفته است و تنها گا‌ها و به سفارش مشتری از بنر‌های ساخت چین و کره استفاده می‌کنیم، اما در مجموع ۹۰ تا ۹۵ درصد بنر مورد نیاز واحد‌ها در داخل کشور تامین می‌شود.

رئیس اتحادیه تایپ و تکثیر مشهد در خصوص مشکلات صنف تایپ و تکثیر، تصریح کرد: مشکلات اصناف در حوزه عمومی و اختصاصی است که با تدابیر هیأت مدیره و دوستان در اتاق اصناف توانسته ایم آن را به حداقل برسانیم و به دلیل اینکه فعالیت ما در حوزه فرهنگی است، به همین دلیل مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->