نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

نتیجه و خلاصه دیدار تیم‌های هلند و اکوادور در مرحله گروهی جام جهانی قطر | سرنوشت صعود به روز آخر کشید

  • کد خبر: ۱۳۶۶۱۷
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
نتیجه و خلاصه دیدار تیم‌های هلند و اکوادور در مرحله گروهی جام جهانی قطر | سرنوشت صعود به روز آخر کشید
دیدار تیم های ملی هلند و اکوادور در مرحله گروهی جام جهانی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم های ملی هلند و اکوادور در گروه A جام جهانی قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. 

خلاصه دیدار تیم های ملی هلند و اکوادور
 

حساس ترین دیدار دور دوم گروه A بین دو تیم هلند و اکوادور برگزار شد. هلند در همان دقایق ابتدایی بازی توانست با یک ضربه پای چپ فوق‌العاده گاکپو از رقیب پیش بیفتد. لاله‌ها بعد از این خیلی زود تصمیم به کنترل جریان بازی گرفتند و همین باعث شد اکوادور به آرامی خودش را در زمین پیدا کند و حملات خود را گسترش دهد. آنها در دقایق تلف شده نیمه اول موفق شدند دروازه هلند را باز کنند اما داور با اعلام آفساید گل آنها را مردود و پایان بازی را در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر اعلام کرد.

با شروع نیمه دوم اکوادور مصمم‌تر از نیمه اول شروع به برنامه‌ریزی برای حمله کرد. آنها هم شبیه به هلند در نیمه اول در همان ۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم، موفق شدند به وسیله ستاره خود والنسیا دروازه هلند را برای اولین بار در این جام باز کنند. در ادامه اکوادور باز هم به حملات خود ادامه داد و چیزی نمانده بود گل برتری را به ثمر برساند اما ضربه پلاتا به تیر دروازه برخورد کرد و این بازیکن را ناکام گذاشت. در نهایت مصطفی غربال سوت پایان بازی را به صدا در آورد. هلند برخلاف انتظار نمایش دلچسبی در این بازی نداشت و آنها در برابر نماینده آمریکای مرکزی تا حدودی خوش شانس بودند که نتیجه را واگذار نکردند. با این نتیجه هنوز سود این دو تیم قطعی نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->