آمریکا قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد تکذیب پرواز ریزپرنده در اصفهان| پدافند به شئ مشکوک شلیک کرد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) برگزاری جلسه اضطراری شورای عالی امنیت کشور تکذیب شد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت شهر اصفهان عادی است| ادامه پرواز هواپیما‌ها در فرودگاه شهید بهشتی بازگشت وضعیت عادی پروازها به تمامی فرودگاه‌های کشور شهر اصفهان در امنیت و آرامش است + فیلم شبکه خبر: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل است منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد همه چیز درباره شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) شبکه خبر شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان را تایید کرد + فیلم ماجرای شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا اسرائیل در حمله ایران را تکذیب کرد ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه یافت + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن!
سرخط خبرها
بشار الجعفری:

سوریه به شدت ترور سردار سلیمانی را محکوم می‌کند

  • کد خبر: ۱۳۶۷۴
  • ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
سوریه به شدت ترور سردار سلیمانی را محکوم می‌کند
نماینده سوریه در سازمان ملل ترور سردار سلیمانی توسط نیرو‌های آمریکایی را محکوم کرد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ بشار الجعفری، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در واکنش به شهادت سردار سلیمانی در حمله نیرو‌های آمریکایی در بغداد گفت: این اقدام آمریکا یک قتل غیرقانونی است.

وی تاکید کرد: سوریه این اقدام آمریکا را نقض قوانین بین المللی می‌داند و آن را به شدت محکوم می‌کند.

وی همچنین خاطر نشان کرد که این اقدام آمریکا بی شک بر وضعیت منطقه تاثیر خواهد گذاشت.

پنتاگون، بامداد دیروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که سردار سپهد سلیمانی را به دستور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در فرودگاه بغداد ترور کرده است.

صبح جمعه، خبر شهادت سردار سلیمانی در بیانیه‌ای از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هم تایید شد.

شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در خصوص این اقدام جنایتکارانه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: جنایتکاران با انتقام سخت منتقمین خون سردار سلیمانی در زمان و مکان مناسب روبرو خواهند شد.

شورای امنیت سازمان ملل نیز چند ساعت پس از به شهادت رسیدن سردار سلیمانی، یک جلسه غیر علنی درباره تحولات خاورمیانه تشکیل داد.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->