ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

چه‌میزان از محتوای موجود در اینترنت تکراری است؟

  • کد خبر: ۱۳۷۱۶۰
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
چه‌میزان از محتوای موجود در اینترنت تکراری است؟
گوگل در رویداد جدیدی اعلام کرد ۶۰ درصد از مطالبی که در اینترنت موجودند، تکرار‌ی‌اند. موتور جست‌و‌جوی این شرکت روی خوشی به مقالات تکراری نشان نمی‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، دسترسی اکثر ساکنان کره‌ی زمین به اینترنت اتفاق مثبتی است. اینترنت بستری برای درآمدزایی و ارتباط با بقیه فراهم می‌کند. تعداد قابل توجهی از مطالبی که در اینترنت می‌بینیم تکراری‌اند (خصوصا در رسانه‌های ایرانی) و گوگل به‌عنوان بزرگ‌ترین و پراستفاده‌ترین موتور جست‌و‌جو، جزئیات جالبی در این زمینه منتشر کرده است.

براساس نوشته‌ی گیزچاینا، گوگل رویدادی در سنگاپور برگزار کرد و گفت ۶۰ درصد از کل محتوا‌هایی که در اینترنت وجود دارد، تکراری هستند. گوگل این دسته از محتوا‌ها را این‌گونه تعریف می‌کند: «محتوای تکراری به‌طور عمومی بلوک‌های راهبردیِ محتوایی در داخل یا بین دامنه‌ها هستند که یا کاملاً با محتوایی دیگر برابرند یا به‌طور واضح با آن شباهت دارند.»

وب‌سایت‌هایی که روی سئو تمرکز ویژه‌ای دارند، باید از نوشتن مطالب تکراری خودداری کنند. گوگل توجه ویژه‌ای به این موضوع نشان می‌دهد.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->