نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

برنامه پرسپولیس برای اسکان خارجی‌ها

  • کد خبر: ۱۳۷۳۴۵
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸
برنامه پرسپولیس برای اسکان خارجی‌ها
باشگاه پرسپولیس برای اسکان خارجی‌های خود برنامه دارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پس از اینکه باشگاه پرسپولیس در چند ماه گذشته منزلی را برای ولزلی ننکا مربی دروازه‌بان‌های برزیلی تیمش تهیه کرد و این مربی هم خانواده خود را به ایران آورد، در چند روز گذشته باشگاه پرسپولیس برای اوسمار لاس ویرا و په‌په لوسادا هم منزل تهیه کرد تا این مربیان به جای هتل در منزل مستقر شوند.

بعد از روشن شدن تکلیف این دو مربی حالا اولویت باشگاه پرسپولیس برای تهیه منزل با گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی خود است. گولسیانی قرار است خانواده خود را به تهران بیاورد و به خاطر همین مسئله مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا هرچه سریعتر برای این مدافع و خانواده‌اش منزل مسکونی تهیه کنند.

در همین خصوص فعلا قرار است یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته در هتل اقامت داشته باشند، اما اگر آن‌ها هم بخواهند خانواده‌های خود را به تهران بیاورند، باشگاه پرسپولیس برای این دوبازیکن هم منزل مسکونی شخصی تهیه خواهد کرد. البته پیش از این دیاباته قصد داشت خانواده خود را به تهران بیارود. پیش از این از بین بازیکنان خارجی پرسپولیس، فقط وحدت هنانوف در منزل مسکونی شخصی اقامت داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->