گریم غافلگیرکننده «سارا بهرامی» در یک نمایش + عکس برگزیدگان دومین کنگره استانی زنان تاثیرگذار معرفی شدند (۳ مرداد ۱۴۰۳) نقش با ترکیبی از رنگ، خط و شعر | گزارشی از نمایشگاه «الواح» در نگارخانه رادین ثبت امید و زندگی در دل جنگ و آوارگی گزارشگران تهی دست! از فرمانروایان ایرانی آناتولی چه می‌دانیم؟ برگزاری کنگره «بانوان تأثیرگذار» گامی در راستای معرفی بانوی مسلمان ایرانی است استاندار خراسان‌رضوی: برای تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی به خانواده تراز نیاز داریم «داستان یک شوالیه» هیث لجر روی صحنه تئاتر می‌رود اختتامیه دومین کنگره استانی «بانوان تأثیرگذار» در مشهد برگزار شد (۳ مرداد ۱۴۰۳) | فعالیت ۸ هزار زن تأثیرگذار در خراسان‌رضوی عکس‌های دیده‌نشده از سعید راد مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر «سعید راد» با حضور هنرمندان (۳ مرداد ۱۴۰۳) + عکس و فیلم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز ویژه برنامه «المپیک ۲۰۲۴ پاریس» با اجرای پیمان اسدیان + جزئیات
سرخط خبرها

ویژه‌برنامه «یار ماه» در شبکه دو

  • کد خبر: ۱۳۷۵۱۷
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
ویژه‌برنامه «یار ماه» در شبکه دو
ویژه‌برنامه «یار ماه» با اجرای محسن آزادی به مناسبت روز پرستار روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار ویژه‌برنامه ترکیبی «یار ماه» با اجرای محسن آزادی از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.
این ویژه‌برنامه برنامه ترکیبی که با رویکرد تجلیل از مقام پرستار و تبیین صبر و شکیبایی این بخش از کادر درمان تهیه شده از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است و می‌توان به بخشی همچون گفتگو با پرستارانی که هر یک دارای خصیصه‌ای ویژه در شغل خود هستند و شنیدن داستان آن‌ها اشاره کرد. پرستاران دوران دفاع مقدس، کرونا، سالمندان و … از جمله مهمانان این بخش خواهند بود. همچنین پخش نماهنگ، موشن‌گرافی و موسیقی‌های مرتبط از دیگر بخش‌های این برنامه است.
«یار ماه» کاریست از گروه معارف شبکه دو به تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی و اجرای محسن آزادی که چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

منبع: صبا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->