وقوع یک عملیات ضدصهیونیستی دیگر در کرانه باختری جلیلی در مصلی تهران: جلیلی: امروز سر یک دو راهی هستیم آیا بایدن از انتخابات آمریکا انصراف داد؟ ویدئو | لحظه عملیات ضدصهیونیستی در شمال اراضی اشغالی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) ضربه قسام به اشغالگران | سرنگونی پهپاد اسکای لارک + فیلم (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بایدن در حال بررسی ادامه یا کناره‌گیری از انتخابات آمریکا واکنش کنعانی به آزادی بشیر بی‌آزار از بازداشت در فرانسه جلیلی در برنامه تلویزیونی: حالا نوبت انتخاب است+ فیلم وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: ترجیح می دهیم بر سر مرزهای شمالی توافق کنیم پوتین: روابط مسکو و پکن بر اساس منافع متقابل بنا شده است + فیلم مخبر برای حضور در اجلاس شانگهای عازم قزاقستان شد شلیک بیش از ۸۰ موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در مشهد: موهبت انقلاب اسلامی، آزادی و حق انتخاب در پای صندوق‌های رأی است + عکس اختلافات آمریکا و اوکراین درباره جنگ پوتین و اردوغان دیدار کردند+ فیلم (۱۳ تیر ۱۴۰۳) سوءقصد به جان یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری تکذیب شد شماری از اسرای اسرائیلی اقدام به خودکشی کردند تعویق صدور حکم قطعی ترامپ در پرونده حق السکوت بشیر بی‌آزار آزاد شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری+ فیلم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پاسخ رهبر انقلاب به نامه دانش‌آموزان دبیرستانی؛ «خود را برای هرچه بهتر ساختن ایران آماده کنید»+ عکس

  • کد خبر: ۱۳۸۱۱۵
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
پاسخ رهبر انقلاب به نامه دانش‌آموزان دبیرستانی؛ «خود را برای هرچه بهتر ساختن ایران آماده کنید»+ عکس
پیرو ارسال نامه‌ای از دانش‌آموزان دبیرستان شهید مطهری به رهبر معظم انقلاب، ایشان به این نامه پاسخ داده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، ۱۱ آبان امسال (۱۴۰۱)، جمعی از دانش‌آموزان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. دیداری که اگرچه در اوج کرونا و برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توقف کوتاه مدت مواجه شد، اما پیش از آن امر مرسوم هر ساله بود و پس از آن بحمدالله با فروکش  کردن کرونا مجدداً از سر گرفته شده است.

امسال و همزمان با این دیدار، جمعی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه شهید مطهری که از حضور در این مراسم جا مانده بودند و نام آنان در فهرست دانش‌آموزان مدعو نبود، نامه‌ای محبت‌آمیز به رهبر معظم انقلاب نوشته و در آن از حسرت عدم حضور در این دیدار گفته و از آیت‌الله خامنه‌ای خواسته بودند که برایشان دعا کنند.

در بخشی از این نامه آمده است: "آقای ما! ما تا پای جان در راه ولایت و شمایی که دلیل نفس‌کشیدن‌هامان هستید، هستیم؛ و درس می‌خوانیم و تلاش می‌کنیم تا این کشور که تمام وجودمان است همچنان قوی و پایدار بماند".

پیرو ارسال این نامه به دفتر رهبر معظم انقلاب، ایشان به این نامه پاسخ داده‌اند و این پاسخ به دانش‌آموزان این دبیرستان منتقل شده است. متن پاسخ امام خامنه‌ای به این نامه محبت‌آمیز دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه شهید مطهری اینچنین است:

"بسم الله الرحمن الرحیم؛ فرزندان عزیزم، توفیق الهی یارتان باد. روحیه‌ی امید و تلاش و پیشرفت را همواره در خود افزایش دهید. آینده کشور از آن شما است؛ خود را برای هرچه بهتر ساختن و آراستن آن آماده کنید. شما را دعا می‌کنم. موفق باشید انشاءالله".

پاسخ رهبر انقلاب به نامه دانش‌آموزان دبیرستانی؛ «خود را برای هرچه بهتر ساختن ایران آماده کنید»+ عکس
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->